Gå til innhold

Sende bilder av penis til fruen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De finnes ingen fasitsvar på det. Det beste rådet jeg kan gi er å spørre henne. :)

"Da jeg våknet i går tenkte jeg på deg, og ble så kåt at jeg nesten vurderte å sende et bilde, men så var jeg litt usikker på hva du tenker om sånt?" 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (1 time siden):

Her tror jeg du svarer for 90 prosent av kvinner. For menn og det helt motsatt, vi  synes det kvinnelige kjønnsorganet er noe å rope hurra for. Dette er grunnleggende biologi.

Fitter er, om mulig, enda mindre pene enn pikk, så det er for meg helt uforståelig... 

Anonymkode: e0412...5f3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fitter er, om mulig, enda mindre pene enn pikk, så det er for meg helt uforståelig... 

Da er du blant de 10 prosent

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Jeg sender ikke til deg eller kvinner (eller menn) generelt. Jeg sender til min elskede som setter stor pris på det og resiprokerer med å sende fannypicks tilbake. Jeg backer opp med flere rapporter fra felten lenger opp i tråden hvor underlivsbilder blir verdsatt.

Din generalisering er herved falsifisert.

Ok, det er greit det, men jeg tok utgangspunkt i hva mine venninner mener om dickpicks.  Har fruen gitt sin aksept og bidrar så er det vel ok? I TS sitt tilfelle så spurte han KG om råd 

Anonymkode: cff7c...859

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ok, det er greit det, men jeg tok utgangspunkt i hva mine venninner mener om dickpicks.  Har fruen gitt sin aksept og bidrar så er det vel ok? I TS sitt tilfelle så spurte han KG om råd 

Dersom det ikke er gitt samtykke til dickpics, er det ulovlig. Om dette er erfaringen til deg og dine venninner, så har dere loven på deres side i å mislike dickpics. Jeg snakker om gjensidig samtykkebasert utveksling av dick- og fannypics, hvor altså den ene part er en engasjert samtykkende kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Dersom det ikke er gitt samtykke til dickpics, er det ulovlig. Om dette er erfaringen til deg og dine venninner, så har dere loven på deres side i å mislike dickpics. Jeg snakker om gjensidig samtykkebasert utveksling av dick- og fannypics, hvor altså den ene part er en engasjert samtykkende kvinne.

Men da er vi enige om at TS må spørre fruen 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men da er vi enige om at TS må spørre fruen 😃

Absolutt!
Jeg har sendt mange dickpics til mange mottakere, ALDRI til noen som ikke uoppfordret og spesifikt har bedt om å få det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 8.40):

Hei. Det diskuteres mye om dette med dick picks, å noen liker og ikke liker etc. 

jeg tenkte å høre på en litt annen vri. Vi har

vært sammen i over 17 år, vi kjenner hver tomme av hverandres kropp. Av og til så har jeg lyst til å sende bilde av et struttende morgen stål, da jeg blir kåt av å tenke på henne. Da kan det være jeg er på reisearbeid eller noe.  Vil det være sånn « ja dette har jeg sett før så orker ikke kommentere en gang». Alternativt, sende bare bilde av boxeren med det som er innafor der… som dere skjønner, så er jeg usikker på om hun liker dette. Å ja, vi kommuniserer bra, men har ikke hengt så mye på dette. Da jeg vet det er mange kvinner som ikke bryr seg om dette.

Anonymkode: 3210b...5f7

Jeg digger det, og vi gjør det ofte. Jeg sender også bilder av meg. ;)

Vi er i 50-årene, vært sammen i 24 år. :)

Anonymkode: 9fef3...607

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Begge deler er jo vakre, og ikke minst fyller de viktige funksjoner som mange ofte har godt av å bli minnet på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Det diskuteres mye om dette med dick picks, å noen liker og ikke liker etc. 

vært sammen i over 17 år, vi kjenner hver tomme av hverandres kropp. Av og til så har jeg lyst til å sende bilde av et struttende morgen stål, da jeg blir kåt av å tenke på henne. Da kan det være jeg er på reisearbeid eller noe.  Vil det være sånn « ja dette har jeg sett før så orker ikke kommentere en gang». Alternativt, sende bare bilde av boxeren med det som er innafor der… som dere skjønner, så er jeg usikker på om hun liker dette. Å ja, vi kommuniserer bra, men har ikke hengt så mye på dette. Da jeg vet det er mange kvinner som ikke bryr seg om dette.

Mannen gjorde akkurat det, sendte bildet fra badet på morran! Jeg var på jobb, og det var stor suksess 👍👍👍

Vi hadde snakka litt om at jeg aldri hadde fått dickpics fordi vi blei sammen rett før smarttelefonens inntog 😅

Sammen i 20 år, det her var vel for et par år siden

Anonymkode: 36139...4c1

AnonymBruker
Skrevet

Mannen gjorde akkurat det, sendte bildet fra badet på morran! Jeg var på jobb, og det var stor suksess 👍👍👍

Vi hadde snakka litt om at jeg aldri hadde fått dickpics fordi vi blei sammen rett før smarttelefonens inntog 😅

Sammen i 20 år, det her var vel for et par år siden

Anonymkode: 36139...4c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 8.56):

Ville ikke gjort det. For kvinner er peniser som avføring. Noe man tolererer og aksepterer som en del av av livet, men ikke noe man hyller eller digger. I alle fall ikke noe man ønsker å se med mindre man absolutt må.

Anonymkode: 0486a...ada

Dette er jeg fundamentalt uenig med deg i. Jeg har ALDRI tenkt dette om en penis, noengang. Hilsen kvinne. 

Anonymkode: 8ab04...d80

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

For min del er sånne bilder akkurat like sexy som et bilde av en albu, eller ei tå, eller en hvilken som helst annen del av han. Dvs ikke i det hele tatt. Det betyr jo ikke at jeg ikke synes selve mannen er sexy, bare at bilder gjør absolutt ikke noe for meg. Og etter mange år sammen hadde jeg lurt veldig på hva som gikk av han om jeg fikk et sånt bilde. Vi har hatt kameratelefoner i mange år og ingen av oss har noen sinne tatt intime eller nakne bilder av oss selv eller den andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Sende bilder slik er jo noe vi oppfordrer ungdommene våre til ikke å gjøre.

Det skal vel mye til at fruen din legger det ut på nett 😅🤣, men telefonen kan både mistes og hackes. Hadde ikke tatt sjansen og har ikke behovet. Du gjør som du vil, og bør kjenne kona såpass at du vet hva hun synes er greit.😊

Hva vi tenker er irrelevant.

Anonymkode: c46d6...8ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg maser på dickpics hele tiden. Jeg får aldri noen fordi han sier "Det er jo bare den samme hele tiden. Er ikke som om jeg kan pynte meg som du kan." Men jeg vil se den samme staken hele tiden, jeg. Men du må nesten spørre henne. Noen vil ikke se.

Anonymkode: 7ea73...3d2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...