AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #21 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, her var det mange kjipe som svarte. Tipper forholdene deres allerede er ganske så døde, særlig dersom det er SÅNN dere oppfører dere, svarer og ikke minst tenker om ting. hei TS! Altså, jeg tenker det er helt nydelig jeg. Særlig hvis du er på tur. Men vinkle det sånn: «tenkte på deg, se hva du (fortsatt) gjør med meg», «jeg gleder meg til å komme hjem til deg», etc., og IKKE vinke det «ooh se så stor pikk jeg har», «se på pikken min». med andre ord, så hadde jeg sendt kanskje en bul, og bare «hei kjære, jeg tenkte på deg nå, og se hva du gjør med meg! Digger deg, og rumpa di!» Anonymkode: b5a4f...828 Akkurat dette. Er kvinne på 40 år. Elsker kuken til min kjære 🤩 Elsker at han har lyst på meg og at han sier det 💦💦😊 Anonymkode: cf234...32d 1 1 3
Snok1 Skrevet 25. mai 2025 #22 Skrevet 25. mai 2025 Vi har vært særboere i mange år. Dick- og fannypicks er vår standard morgenhilsen. Kan noen oppdatere meg på hva som er galt med det? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #23 Skrevet 25. mai 2025 Vi har vært et par i 14 år, jeg liker p***en hans, men ville IKKE ønsket å få tilsendt bilde av den. Jeg klarer bare ikke skjønne at det skal være en greie å sende slikt til hverandre, særlig når man bor sammen til vanlig og kan se hverandres kropp "hver dag"... Anonymkode: ee1b7...014 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #24 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja her var det mye rart ja🤣 jeg tenker at når man har et godt liv sammen må jo dette være en helt naturlig del av det. Spm om det tirrer dere mer om man kun tar bilde av bokseren med et skikkelig mottabrød innom der … Anonymkode: 3210b...5f7 Om det er så naturlig, hvorfor kan du ikke spørre kona di om hva hun synes om å evt få det?? Er det virkelig så vanskelig å snakke med henne om det? Om du ikke klarer å snakke med henne om det, hvorfor tror du hun ønsker å få det?? Hva vi andre blir tirret av, er jo helt irrelevant! Anonymkode: 84317...0e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #25 Skrevet 25. mai 2025 Jeg elsker å få bilde av hele mannen MED hans deilige struttende lem , gjerne med en tekst , tenker på deg, send meg noe så jeg kan komme. det er så hot!🫣🤭 Anonymkode: af447...5f7 2
Brunello Skrevet 25. mai 2025 #26 Skrevet 25. mai 2025 Snok1 skrev (21 minutter siden): Vi har vært særboere i mange år. Dick- og fannypicks er vår standard morgenhilsen. Kan noen oppdatere meg på hva som er galt med det? Ikke annet enn at det etter min mening er ekstremt harry. Fatter ikke at folk i etablerte forhold driver med slikt. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #27 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville ikke gjort det. For kvinner er peniser som avføring. Noe man tolererer og aksepterer som en del av av livet, men ikke noe man hyller eller digger. I alle fall ikke noe man ønsker å se med mindre man absolutt må. Anonymkode: 0486a...ada Hva i himmelens navn er dette for en innstilling? Hvis en er så full av hat mot prinser så bør en heller la være å kommentere. Mange av oss andre vet at vi får mye glede og kos og nytelse av en penis, men ikke alle liker dickpicks trykt opp i fjeset fra mobilen Anonymkode: cff7c...859
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #28 Skrevet 25. mai 2025 Fruen elsker å få kuk bilder fra meg! Og hun sender bilder av dem nydelige silikonpupper til meg🤩 Anonymkode: fd99e...afb 2
Brunello Skrevet 25. mai 2025 #29 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva i himmelens navn er dette for en innstilling? Hvis en er så full av hat mot prinser så bør en heller la være å kommentere. Mange av oss andre vet at vi får mye glede og kos og nytelse av en penis, men ikke alle liker dickpicks trykt opp i fjeset fra mobilen Anonymkode: cff7c...859 Det er å ta litt i, men det er udiskutabelt at menn generelt sett liker mye bedre å se kvinners kjønn enn omvendt. Og derfor er dette med å sende dickpick til andre damer enn de som eksplisitt har bedt om det helt dust.
Snok1 Skrevet 25. mai 2025 #30 Skrevet 25. mai 2025 (endret) Brunello skrev (20 minutter siden): Ikke annet enn at det etter min mening er ekstremt harry. Fatter ikke at folk i etablerte forhold driver med slikt. Hva spesifikt er det som er harry med å sende bilder av noe begge er glade i og har et nært og personlig forhold til? Hva ville du sendt bilde av? En kaffekopp? En soloppgang? Hva er problemet med å være personlig? Vær konkret og spesifikk i svaret ditt heller enn å dele ut negative merkelapper. På forhånd takk. Endret 25. mai 2025 av Snok1 1
Brunello Skrevet 25. mai 2025 #31 Skrevet 25. mai 2025 Snok1 skrev (Akkurat nå): Hva spesifikt er det. Som er harry med å sende bilder av noe begge er glade i og har et nært og personlig forhold til? Hva ville du sendt bilde av? En kaffekopp? En soloppgang? Hva er problemet med å være personlig? Vær konkret og spesifikk i svaret ditt heller enn å dele ut negative merkelapper. På forhånd takk. Jeg presiserte at det var min mening. Andre må få mene hva de vil. Men jeg synes altså det å fokusere på sex i et forhold blir ensidig og harry. Har man et bra sexliv, trenger man ikke slike bilder. Er min kone på tur vil jeg mye heller få bilde fra stedet eller vinen de har drukket enn kjønnet hennes. Det vet jeg godt hvordan ser ut. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #32 Skrevet 25. mai 2025 Snok1 skrev (1 minutt siden): Hva spesifikt er det som er harry med å sende bilder av noe begge er glade i og har et nært og personlig forhold til? Hva ville du sendt bilde av? En kaffekopp? En soloppgang? Hva er problemet med å være personlig? Vær konkret og spesifikk i svaret ditt heller enn å dele ut negative merkelapper. På forhånd takk. Menn tenner på bildet av et underliv. Et bilde av en tiss er altfor lite å spinne på. Damer reagerer motsatt pga vi må ha liveopptreden istedenfor når vi skal tennes. Ser bort fra en chatdialog der begge girer opp hverandre , men det er som sagt live Anonymkode: cff7c...859 1
Snok1 Skrevet 25. mai 2025 #33 Skrevet 25. mai 2025 (endret) Brunello skrev (7 minutter siden): Men jeg synes altså det å fokusere på sex i et forhold blir ensidig og harry. OK. Likevel strør du om deg med negative merkelapper i en tråd om sex i andres forhold. Endret 25. mai 2025 av Snok1 1
Snok1 Skrevet 25. mai 2025 #34 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn tenner på bildet av et underliv. Et bilde av en tiss er altfor lite å spinne på. Damer reagerer motsatt pga vi må ha liveopptreden istedenfor når vi skal tennes. Ser bort fra en chatdialog der begge girer opp hverandre , men det er som sagt live Anonymkode: cff7c...859 Jeg sender ikke til deg eller kvinner (eller menn) generelt. Jeg sender til min elskede som setter stor pris på det og resiprokerer med å sende fannypicks tilbake. Jeg backer opp med flere rapporter fra felten lenger opp i tråden hvor underlivsbilder blir verdsatt. Din generalisering er herved falsifisert. 1
Brunello Skrevet 25. mai 2025 #35 Skrevet 25. mai 2025 Snok1 skrev (6 minutter siden): OK. Likevel strør du om deg med negative merkelapper i en tråd om sex i andres forhold. Jeg må vel få mene at folk er harry.
Isambard Skrevet 25. mai 2025 #36 Skrevet 25. mai 2025 Du bør advare sånn at hun ikke åpner den er sted andre kan se. Jeg tror ikke mange tenner på å se bilder av brunsnegla til tilfeldige menn på nettet. Noen vil kanskje se litt humor og flørt i en dickpic fra partner de er trygg på. Du kjenner din egen partner best.
Gratis Skrevet 25. mai 2025 #37 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Menn tenner på bildet av et underliv. Et bilde av en tiss er altfor lite å spinne på. Damer reagerer motsatt pga vi må ha liveopptreden istedenfor når vi skal tennes. Ser bort fra en chatdialog der begge girer opp hverandre , men det er som sagt live Anonymkode: cff7c...859 I et ordnet forhold som TS refererer til er det jo innafor. Ellers har du rett i at det er en voldsom skjevfordeling mellom kjønnene akkurat her. Eller for å si det på en annen måte, ingen betaler for å se pikk.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #38 Skrevet 25. mai 2025 Uinteressant for min del. Pikk er deilig på rett sted og tid, men rent visuelt er de ingenting å rope hurra for. Anonymkode: e0412...5f3 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #39 Skrevet 25. mai 2025 Elsker at mannen min gjør det! Ikke ofte, men når jeg eller han er bortreist kan de sendes litt bilder frem og tilbake. Vi har vært sammen i 20 år, vi trenger av og til å kunne gjøre litt «sånn». Anonymkode: 5fded...e8b
Gratis Skrevet 25. mai 2025 #40 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Uinteressant for min del. Pikk er deilig på rett sted og tid, men rent visuelt er de ingenting å rope hurra for. Anonymkode: e0412...5f3 Her tror jeg du svarer for 90 prosent av kvinner. For menn og det helt motsatt, vi synes det kvinnelige kjønnsorganet er noe å rope hurra for. Dette er grunnleggende biologi. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå