Gå til innhold

Sende bilder av penis til fruen

Anbefalte innlegg

Hei. Det diskuteres mye om dette med dick picks, å noen liker og ikke liker etc. 

jeg tenkte å høre på en litt annen vri. Vi har

vært sammen i over 17 år, vi kjenner hver tomme av hverandres kropp. Av og til så har jeg lyst til å sende bilde av et struttende morgen stål, da jeg blir kåt av å tenke på henne. Da kan det være jeg er på reisearbeid eller noe.  Vil det være sånn « ja dette har jeg sett før så orker ikke kommentere en gang». Alternativt, sende bare bilde av boxeren med det som er innafor der… som dere skjønner, så er jeg usikker på om hun liker dette. Å ja, vi kommuniserer bra, men har ikke hengt så mye på dette. Da jeg vet det er mange kvinner som ikke bryr seg om dette.

Anonymkode: 3210b...5f7

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842597-sende-bilder-av-penis-til-fruen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikke gjort det. For kvinner er peniser som avføring. Noe man tolererer og aksepterer som en del av av livet, men ikke noe man hyller eller digger. I alle fall ikke noe man ønsker å se med mindre man absolutt må.

Anonymkode: 0486a...ada

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei. Det diskuteres mye om dette med dick picks, å noen liker og ikke liker etc. 

vært sammen i over 17 år, vi kjenner hver tomme av hverandres kropp. Av og til så har jeg lyst til å sende bilde av et struttende morgen stål, da jeg blir kåt av å tenke på henne. Da kan det være jeg er på reisearbeid eller noe.  Vil det være sånn « ja dette har jeg sett før så orker ikke kommentere en gang». Alternativt, sende bare bilde av boxeren med det som er innafor der… som dere skjønner, så er jeg usikker på om hun liker dette. Å ja, vi kommuniserer bra, men har ikke hengt så mye på dette. Da jeg vet det er mange kvinner som ikke bryr seg om dette.

Jeg og mannen kan fint gjøre det. Skjønner ikke at så mange forhold skal så mye være tabu eller usikkerhet rundt. Gjør det som føled naturlig, dere må da kjenne hverandre og hva som er greit? om ikke ,så spør!

Anonymkode: b442d...c91

• Liker 2
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville ikke gjort det. For kvinner er peniser som avføring. Noe man tolererer og aksepterer som en del av av livet, men ikke noe man hyller eller digger. I alle fall ikke noe man ønsker å se med mindre man absolutt må.

Hvorfor er det da flere kvinner som bare må stirre på kulen i buksa hos menn? Hva er greia med det

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker mannen sin penis, å sammenligne den med avføring, er du helt på jordet..

Anonymkode: b442d...c91

• Liker 11
  • Nyttig 4
Abra skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det da flere kvinner som bare må stirre på kulen i buksa hos menn? Hva er greia med det

De tenker "hmmm..tenk hvor mye klamydia den der har spredd". 

Anonymkode: 31ed3...564

Ja her var det mye rart ja🤣 jeg tenker at når man har et godt liv sammen må jo dette være en helt naturlig del av det. Spm om det tirrer dere mer om man kun tar bilde av bokseren med et skikkelig mottabrød innom der …

• Liker 1
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Herregud, her var det mange kjipe som svarte. Tipper forholdene deres allerede er ganske så døde, særlig dersom det er SÅNN dere oppfører dere, svarer og ikke minst tenker om ting. 

hei TS! Altså, jeg tenker det er helt nydelig jeg. Særlig hvis du er på tur. Men vinkle det sånn: «tenkte på deg, se hva du (fortsatt) gjør med meg», «jeg gleder meg til å komme hjem til deg», etc., og IKKE vinke det «ooh se så stor pikk jeg har», «se på pikken min». 

med andre ord, så hadde jeg sendt kanskje en bul, og bare «hei kjære, jeg tenkte på deg nå, og se hva du gjør med meg! Digger deg, og rumpa di!» 

Anonymkode: b5a4f...828

• Liker 5
  • Nyttig 2

Da hadde jeg begynt å lure om den var egentlig ment for noen andre enn meg. Vi har vært sammen i 25 år. Vi har snakket mye om slike bilder til våre døtre. Og vi har lik mening om at det ikke er så lurt. Vi har aldri sendt slike bilder. Og han mener våre barn må tenke godt over slik selv. Vi er trygg på hverandre. Og jeg liker hele kroppen hans. Men jeg trenger ikke å få noe bilder av kuken hans fordi. 

Anonymkode: ea2dd...18c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kan du ikke spørre henne? Tenker at du viser henne den respekten, og omtanken ved å spørre hva hun tenker om det. Kommunikasjon er så viktig. 

Anonymkode: 0e585...b51

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke gjør det. Når kjerringa får bildet skal hun bare tenke…æsj den sure snoppen har jeg suttet på i 17 år. 

Om hun tenker at snoppen er sur så er hun sammen med feil fyr 😂

Anonymkode: 0e585...b51

• Liker 1
Abra skrev (23 minutter siden):

Er det? Hos tilfeldige menn? Eller er det dere som innbiller dere noe?

Jeg ser på kjæresten.  Men bilder er ikke så interessant, foretrekker virkelighet. Andre menn er totalt uinteressante og det var de da jeg var singel også.

Anonymkode: 5eaa1...491

Annonse

I de fleste forhold så er dette helt sikkert pirrende og en fin ting å gjøre. Så er det sikkert noen som har lest seg opp på hvordan man skal reagere, fremfor å ha meninger selv. Du vet sikkert hvilken kategori fruen din er i.

Anonymkode: fb236...4c2

Du må jo snakke med henne og ikke oss? 

for meg ville den samtalen i forkant være viktig for hvordan jeg ville reagert i din kones sko, og slik du innleder det i tråden her er helt fint. Jeg vet hva jeg ville svart, og hvordan jeg ville reagert når bilde kom. Samt at det ikke ville vært det samme uten en samtale om det i forkant. 

Anonymkode: 578ff...e7a

• Liker 2
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ikke gjør det. Når kjerringa får bildet skal hun bare tenke…æsj den sure snoppen har jeg suttet på i 17 år. 

🤣🤣🤣  

Anonymkode: b0d48...407

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

🤦🏼‍♀️ Minn meg på når du fikk fullmakt til å uttale deg på vegne av alle kvinner? 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...