AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Selv om det var planlagt, er jeg helt stum over at jeg fikk positiv test. Svak positiv og uke 3… Våkner tidlig på morgenen og er kvalm og freaker helt ut og har svingende følelser ang det hele. Hadde egentlig tenkt å fortelle familien om det i uke 12, men ettersom jeg trenger støtte er jeg på nippet til å fortelle det nå. Tips til hvordan jeg kan si det? Syns generelt det er ubehagelig å dele personlige ting, som jo dette er, og spesielt så tidlig! Anonymkode: 755e8...aca
Anononyma Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Jeg sendte bilde på snap av positiv test til mine nærmeste venninner med en gang, var veldig fint å ha flere enn partner å dele med fra starten 😊
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Hvem ønsker du og fortelle det til? Mannen min fikk snap med positiv test den ene gangen og den andre gangen var han hjemme og jeg fortalte det etter jeg hadde testet. Mamma, søter, pappa, bror, svigers og bestevenninne fikk vite det samme dag. Sendte melding og ringte de. Alle visste i prøvde da. Ingen hadde vel regnet med at det skulle gå så fort. Anonymkode: 9b490...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå