AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Mange rimelige leiligheter der ser jeg Men trenger å vite hvilke strøk jeg bør holde meg unna ønsker ikke bo i belastet strøk Hvor er det best å bo? Jeg er enslig godt voksen glad i fred og ro turmenneske Anonymkode: 1a109...435
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Tror de fleste plasser er trygge.Bør kansje styre unna blokkleiligheter grunnet mye rart på 1 plass. Anonymkode: 739e2...714
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror de fleste plasser er trygge.Bør kansje styre unna blokkleiligheter grunnet mye rart på 1 plass. Anonymkode: 739e2...714 Gamlegrensa og Gulset? Hva med sykehusvegen er det kun for studenter og sykehusansatte? Anonymkode: 1a109...435 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gamlegrensa og Gulset? Hva med sykehusvegen er det kun for studenter og sykehusansatte? Anonymkode: 1a109...435 Er det noe som heter Sykehusveien i Skien? Kan anbefale leiligheter på Moflatvegen. «Alt» er en steinkast unna. Ti min å gå til sykehuset (jobb/pasient) Ti min å gå til fritidsparken med basseng og treningssenter, skøytebane inne og ute, minigolf, skogsturområder begynner omtrent utenfor stuevinduet, med opparbeidete markerte løyper av ulik lengde Rema, Coop-ex, Meny, Kiwi, ganske i nærheten. Herkules shoppingsenter 15-20 min å gå. Fem min med bil. Barnehage 5-10 min å gå, barneskole 5 min gjennom skogen. Ungdomsskole 15 min å gå. Pent område, rolig og fin. Spes høyblokka. Anonymkode: a4339...17c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå