Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rotemor skrev (Akkurat nå):

Nei, det er bare tull. Og en grunnløs og veldig umoden påstand..

Hvordan er det tull? Det er jo ikke tvil om at kjønnet ditt påvirker opplevelsene du har i livet. Det er enklere å være mor til en datter, enn å være mor til en sønn. Samme gjelder jo andre veien, enklere for en mann å oppdra en gutt enn jente.

Anonymkode: eb4f8...8e3

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det tull? Det er jo ikke tvil om at kjønnet ditt påvirker opplevelsene du har i livet. Det er enklere å være mor til en datter, enn å være mor til en sønn. Samme gjelder jo andre veien, enklere for en mann å oppdra en gutt enn jente.

Nei.

Du trenger ikke erfaringsbasert kunnnskap om kjønn for å oppdra det annet kjønn. Det er det samme som å påstå at alle menn er dårlig jentepappaer og visa versa. Så dette er faktisk feil!

«Jenter går i tottene på hverandre mer enn mor og sønner gjør» er en akkurat like gyldig påstand.

Jeg har fem søstre og en veldig god far.

Jeg har tre sønner og en datter og et veldig godt forhold til de alle.

Så du tar feil. Hvis du har rett, og ikke bare gjetter, så kan du vise til forskning.Det der er ungdomsskolenivå. (Og da mener jeg 8.klasse)

• Liker 3
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det har vært enklere for meg å oppdra sønnen min, enn datteren min. Han er mer lik meg i personlighet. Og far og datter er svært like. Så det er selvsagt ingen selvfølge at det er enklere med samme kjønn.

Anonymkode: 838d3...421

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er jo enklere å oppdra en jente hvis du selv har vært jente.

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Absolutt ikke min erfaring, guttene mine var mye enklere (enda de var tvillinger) enn jenta.

Anonymkode: 6229c...588

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har vært enklere for meg å oppdra sønnen min, enn datteren min. Han er mer lik meg i personlighet. Og far og datter er svært like. Så det er selvsagt ingen selvfølge at det er enklere med samme kjønn.

Anonymkode: 838d3...421

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Absolutt ikke min erfaring, guttene mine var mye enklere (enda de var tvillinger) enn jenta.

Anonymkode: 6229c...588

Slenger meg på dette, har selv to jenter og en gutt og elsker dem (selvfølgelig) like høyt men sønnen min er den som er mest lik meg og som har gitt meg minst grå hår av de tre :fnise:

Anonymkode: f8ea6...c18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...