AnonymBruker Skrevet 25. mai #81 Skrevet 25. mai Kjolen er helt ok. Cardigan over var virkelig ikke pent. Hva med noe som denne VMBELLA Lang kjole | Hvit | Vero Moda® Enkel kjole, ikke for dyr og Vero Moda bruker å ha kjoler som er fin i passformen Anonymkode: 0205e...fc1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #82 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjolen er helt ok. Cardigan over var virkelig ikke pent. Hva med noe som denne VMBELLA Lang kjole | Hvit | Vero Moda® Enkel kjole, ikke for dyr og Vero Moda bruker å ha kjoler som er fin i passformen Anonymkode: 0205e...fc1 Den er jo ganske lik kjolen som TS allerede har? Anonymkode: 9f26c...ea7 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai #83 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjolen er helt ok. Cardigan over var virkelig ikke pent. Hva med noe som denne VMBELLA Lang kjole | Hvit | Vero Moda® Enkel kjole, ikke for dyr og Vero Moda bruker å ha kjoler som er fin i passformen Anonymkode: 0205e...fc1 Søt nattkjole 🤩 Anonymkode: 385f2...d41 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #84 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den er jo ganske lik kjolen som TS allerede har? Anonymkode: 9f26c...ea7 Synes det ser ut som denne kjolen. Som er 100% innenfor for en 37-åring i konfirmasjon. https://www.vic.no/dameklaer/kjoler-skjort/margeau-kjole-7f51fa68/s40/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping_-_all_products&utm_id=20272422378&gad_source=1&gad_campaignid=20272422378&gclid=Cj0KCQjw_8rBBhCFARIsAJrc9yCr7JLrAQMk9ZLk2rWHjSAN7URFv0UExD2IBL4Pikoj7RncpDFteAAaAj9wEALw_wcB Anonymkode: 9f26c...ea7 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #85 Skrevet 25. mai Anonym-bruker skrev (1 time siden): Her er kjolen uten jakke:) ts Kjolen er sommerlig og fin, så ser ikke noe problem med å bruke den. Men cardiganen ødela antrekket litt Anonymkode: a2229...e77 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #86 Skrevet 25. mai Ikke spør om sånt her inne, her er det mange bitre mennesker som lever av å trekke andre ned. Dette kan du veldig fint gå med, fin kjole. Anonymkode: a5fea...f46 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #87 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke spør om sånt her inne, her er det mange bitre mennesker som lever av å trekke andre ned. Dette kan du veldig fint gå med, fin kjole. Anonymkode: a5fea...f46 Så du mener man skal lyve? Det må være lov å si meningen sin. Anonymkode: 830bd...cc8 2 1 1
Dame1993 Skrevet 25. mai #88 Skrevet 25. mai Anonym-bruker skrev (6 timer siden): Føler meg ikke noe fin, føler meg bare tjukk.. så redd den skal se for trang ut, eller at folk skal reagere på det. Og må si alle kommentarer her gjorde meg veldig usikker.. ts Husk at på KG så sitter det massevis av kjipe mennesker med kjipe liv og for å føle seg bedre sitter de å skriver dritt til andre mennesker. Egentlig ganske synd på dem. Folk som har det godt med seg selv har ikke et behov for å trykke folk ned. Cardiganen du valgte gjør nok antrekket litt hverdagslig, men det er nødvendig med jakke i et sånt vær. Viktigste er jo at man ikke fryser! I tillegg er det mye hårfrisyre og smykker kan gjøre med et antrekk, så absolutt ikke sikkert det blir hverdagslig til slutt. Håper du har en koselig konfirmasjonsfeiring i dag. Prøv å ikke ta til deg de stygge kommentarerene, de sier mer om avsenderen enn deg!❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #89 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Denne er vel fra Nelly eller Vero Moda? 20-åringer handler der. Søsteren min på 25 har helt lik. Anonymkode: 97441...73a Med dressjakke, høyhælte sko og smykker. Ikke med cardigan. Anonymkode: 671dc...88e 2
Dame1993 Skrevet 25. mai #90 Skrevet 25. mai Dame1993 skrev (2 minutter siden): Husk at på KG så sitter det massevis av kjipe mennesker med kjipe liv og for å føle seg bedre sitter de å skriver dritt til andre mennesker. Egentlig ganske synd på dem. Folk som har det godt med seg selv har ikke et behov for å trykke folk ned. Cardiganen du valgte gjør nok antrekket litt hverdagslig, men det er nødvendig med jakke i et sånt vær. Viktigste er jo at man ikke fryser! I tillegg er det mye hårfrisyre og smykker kan gjøre med et antrekk, så absolutt ikke sikkert det blir hverdagslig til slutt. Håper du har en koselig konfirmasjonsfeiring i dag. Prøv å ikke ta til deg de stygge kommentarerene, de sier mer om avsenderen enn deg!❤️ Og synes kjolen var veldig fin!❤️ 1
minister-mio Skrevet 25. mai #91 Skrevet 25. mai Anonym-bruker skrev (1 time siden): Her er kjolen uten jakke:) ts Dette er kjempefint. Det var den cardiganen som ødela. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #92 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så du mener man skal lyve? Det må være lov å si meningen sin. Anonymkode: 830bd...cc8 Har man ikke noe fint å si så kan man tie stille lærer vel alle barn, og spesielt til noen som ikke står deg nær, men denne folkeskikken har vel kanskje gått deg hus forbi. Anonymkode: a5fea...f46 2 1
Dame1993 Skrevet 25. mai #93 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så du mener man skal lyve? Det må være lov å si meningen sin. Anonymkode: 830bd...cc8 Det er fullt mulig å si meningen sin uten å trykke ned andre, og hvis du ikke klarer å si meningen uten å trykke ned andre så bør du kanskje la vær å komme med den. Kommentarer som "kjolen er stygg", "ser ut som noe som oldemor på 90 bruker" o.l. er langt fra konstruktivt. Kommentarer som "har du du en annen jakke" derimot, det er konstruktivt og kan være til hjelp. De første bidrar mer til å få TS til å føle seg dritt 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #94 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjolen er helt ok. Cardigan over var virkelig ikke pent. Hva med noe som denne VMBELLA Lang kjole | Hvit | Vero Moda® Enkel kjole, ikke for dyr og Vero Moda bruker å ha kjoler som er fin i passformen Anonymkode: 0205e...fc1 Den var jo ganske lik ts sin kjole, bare billigere stoff og litt kjipere? Billig vs dyrt. Synes ts sin kjole er fin, den er fra Vic og koster 2000kr. Klassisk sommerlig kjole. Men den svarte cardigan passet ikke til og gjorde at kjolen så formløs ut (men kjolen er innsvingt og sitter pent på ts). Anonymkode: 4ea7a...a24 3
AprilLudgate Skrevet 25. mai #95 Skrevet 25. mai Anonym-bruker skrev (11 timer siden): Føler meg ikke noe fin, føler meg bare tjukk.. så redd den skal se for trang ut, eller at folk skal reagere på det. Og må si alle kommentarer her gjorde meg veldig usikker.. ts Jeg er 44 og kler meg ikke «kjerring» ifølge KGs standard. Dette var en kjole man ser mange aldre gå med - null problem. Pia Tjelta designer ikke for godt voksne eller plus size, og hennes mest brukte mønster må jo være sånt romantisk blomstermønster. Hadde selv valgt en annen jakke bare - men konfirmasjon er sjeldent veldig stivpyntet. 1
Majliz Skrevet 25. mai #96 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): 37?! Trodde du var godt over 50 med den klesstilen. Beklager, men det antrekket oser gammel kjerring. Sikker på at du har noe du ser mye bedre ut i! Anonymkode: 4bf92...ad2 Excuse YOU!! Vi er da alle ulike i klessmak! BTW, moren min er over 50, men ser ut som hun er tidlig i 30-årene. En god venninne av meg har ikke helt den store interressen og kan se noe gammelmodig ut, men hun er hun og er bra nok som hun er ❤️ Hadde ikke falt meg inn å kalle henne noe som helst... Synes generelt sett eldre folk 70+ kler seg både fresht og ungdommelig ut jeg 1
Maleficenta Skrevet 25. mai #98 Skrevet 25. mai (endret) Anonym-bruker skrev (22 timer siden): Skal I konfirmasjon i dag, men er litt usikker på antrekket. Kan jeg gå sånn? Skal ha svarte pensko til og sølvsmykker. Går det med kjolen og jakken? Joda du kan sikkert men det var nå veeeldig kjerringaktig det antrekket der. Ser ut som slik min farmor gikk kledd i sine eldre dager på 90 tallet Endret 25. mai av Maleficenta 2
Anonym-bruker Skrevet 25. mai Forfatter #99 Skrevet 25. mai Lawyam skrev (51 minutter siden): Hva endte du opp med, ts? Håper du hadde en fin dag! Endte opp med kjolen og en dressjakke over:) tror det ble ganske greit:) ts 5 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå