Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

37?! Trodde du var godt over 50 med den klesstilen. Beklager, men det antrekket oser gammel kjerring. Sikker på at du har noe du ser mye bedre ut i!

Anonymkode: 4bf92...ad2

I alle dager..  Har jo ikke noe annet når konfirmasjonen er i dag! Er det kjolen du reagerte sånn på?

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var ikke fint. Cardiganen passer ikke til kjolen og gjør at det ser litt slaskete ut. Det hadde sett bedre ut med en kortere cardigan til eller eventuelt en annen jakke.

Anonymkode: c6b3f...c0b

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Anonym-bruker skrev (5 timer siden):

Skal I konfirmasjon i dag, men er litt usikker på antrekket. 

Kan jeg gå sånn? Skal ha svarte pensko til og sølvsmykker. Går det med kjolen og jakken?

20250524_195044.jpg

Du kan gå slik! Ingenting galt med kjolen. Du ser både slank og fin ut i den og magen er flat og fin! Sommerlig er den også! Dressjakke kan du vel bruke over også, eller et sjal.... og hvis du skal ha cardigan ville jeg først og fremst funnet en uten lommer. Lommer passer ikke til annet en jeans - eller du dresser deg litt ned med det. Svart blir kanskje litt hardt til, men du behøver ikke skamme deg over antrekket om du velger planlagt antrekk heller! Jeg ville nok ikke hatt en eneste kommentar til det eller tenkt over noe om/men om dette hvis du ikke hadde spurt. Kos deg du! Forøvrig hvis du skal ha svarte sko, kan du ikke komme med hvit jakke, så behold heller sort til fremfor å 'lage kaos'. Du ser ikke gammel ut i det, nei! ❤

Endret av Lawyam
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lawyam skrev (23 minutter siden):

Du kan gå slik! Ingenting galt med kjolen. Du ser både slank og fin ut i den og magen er flat og fin! Sommerlig er den også! Dressjakke kan du vel bruke over også, eller et sjal.... og hvis du skal ha cardigan ville jeg først og fremst funnet en uten lommer. Lommer passer ikke til annet en jeans. Svart blir bare litt hardt til, men du behøver ikke skamme deg over antrekket om du velger planlagt antrekk heller! Jeg ville nok ikke hatt en eneste kommentar til det eller tenkt over noe om/men om dette hvis du ikke hadde spurt. Kos deg du! Forøvrig hvis du skal ha svarte sko, kan du ikke komme med hvit jakke, så behold heller sort til fremfor å 'lage kaos'. Du ser ikke gammel ut i det, nei!

Tusen takk for et hyggelig svar! 

Må helt ærlig si jeg begynte å revurdere hele antrekket når jeg så alle kommentarene..  men du mener oppriktig jeg kan ha denne kjolen? Skal se om jeg klarer lete frem en kortere cardigan. Og tusen takk for at du sier magen ser flat ut, var redd for at det skulle se ut som knappene spriker og den var for trang ..

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
Anonym-bruker skrev (5 minutter siden):

Tusen takk for et hyggelig svar! 

Må helt ærlig si jeg begynte å revurdere hele antrekket når jeg så alle kommentarene..  men du mener oppriktig jeg kan ha denne kjolen? Skal se om jeg klarer lete frem en kortere cardigan. Og tusen takk for at du sier magen ser flat ut, var redd for at det skulle se ut som knappene spriker og den var for trang ..

Kjolen er jo kjempefin og sitter som støpt, hvordan kan du spørre om noe slik! Ja!!!! :) HELT OPPRIKTIG!!!! ❤

Endret av Lawyam
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Lawyam skrev (19 minutter siden):

Kjolen er jo kjempefin og sitter som støpt, hvordan kan du spørre om noe slik! Ja!!!! :) HELT OPPRIKTIG!!!! ❤

Føler meg ikke noe fin, føler meg bare tjukk.. så redd den skal se for trang ut, eller at folk skal reagere på det. Og må si alle kommentarer her gjorde meg veldig usikker.. ts

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (1 minutt siden):

Føler meg ikke noe fin, føler meg bare tjukk.. så redd den skal se for trang ut, eller at folk skal reagere på det. Og må si alle kommentarer her gjorde meg veldig usikker.. ts

Det slo meg ikke i det hele tatt. Kjolen er fin, men enig i at det nok hadde vært finere med en kortere cardigan

Anonymkode: b3e82...cbc

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det slo meg ikke i det hele tatt. Kjolen er fin, men enig i at det nok hadde vært finere med en kortere cardigan

Anonymkode: b3e82...cbc

Det er hyggelig å høre :) jeg skal se om jeg finner en kortere cardigan. Egentlig hadde jeg tenkt å ha den uten jakke, men det er spådd så dårlig vær her i dag at jeg er redd jeg blir kald.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (2 minutter siden):

Det er hyggelig å høre :) jeg skal se om jeg finner en kortere cardigan. Egentlig hadde jeg tenkt å ha den uten jakke, men det er spådd så dårlig vær her i dag at jeg er redd jeg blir kald.

Dere skal vel ikke være ute?

Anonymkode: e1d58...075

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere skal vel ikke være ute?

Anonymkode: e1d58...075

Nei, vi skal ikke det. Men er bare spådd 9 grader, så føler jeg må ha noe over 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

37?! Trodde du var godt over 50 med den klesstilen. Beklager, men det antrekket oser gammel kjerring. Sikker på at du har noe du ser mye bedre ut i!

Anonymkode: 4bf92...ad2

I tillegg til at du burde lære deg å la være å si noe hvis du ikke har noe pent å si, så tar du feil. Det er ikke noe galt med antrekket og til konfirmasjon passer det fint. 
Gammel kjerring-merkelappen er bare fjollete. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Anonym-bruker skrev (13 minutter siden):

Du er IKKE tjukk - ikke i nærheten - og det sier deg selv at når du spør her inne risikerer du frekke kommentarer.  Og du så INGEN reagere på kroppen din! Den ser ikke trang ut, den sitter som støpt!  Og fasong og lengde er helt riktig til en komfirmasjon.

Endret av Lawyam
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes kjolen var fin og passende til anledningen. Enig i at cardiganen ikke passer så godt. Du kan jo bruke den når du må (ute) og ta den av innendørs? Dere er jo mest inne uansett.

Veldig mange stygge kommenterer her. Vit at ikke alle er enig i det de sier.

Anonymkode: b9db6...d3b

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes kjolen var fin og passende til anledningen. Enig i at cardiganen ikke passer så godt. Du kan jo bruke den når du må (ute) og ta den av innendørs? Dere er jo mest inne uansett.

Veldig mange stygge kommenterer her. Vit at ikke alle er enig i det de sier.

Anonymkode: b9db6...d3b

Tusen takk for fint svar :) det er sant, hvis jeg ikke finner en kortere kan jeg ta av jakken inne. 

Ja det var veldig mye stygt de hadde å si 🙈 håper ikke det, tusen takk for at du sier det:)

• Liker 1
Skrevet
Lawyam skrev (4 minutter siden):

Du er IKKE tjukk - ikke i nærheten - og det sier deg selv at når du spør her inne risikerer du frekke kommentarer.  Og du så INGEN reagere på kroppen din! Den ser ikke trang ut, den sitter som støpt! 

Så hyggelig du sier det, tusen takk! Derfor jeg prøvde den cardiganen, tenkte den kunne skjule magen litt. Men er bra den ikke ser for trang ut:) ts

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (2 timer siden):

I alle dager..  Har jo ikke noe annet når konfirmasjonen er i dag! Er det kjolen du reagerte sånn på?

Men hvis du ikke har noe annet, hvorfor spør du om antrekket er ok?

Anonymkode: cffd3...99d

Skrevet (endret)
Anonym-bruker skrev (1 time siden):

Ja, det MÅ du da! Helst noe tykkere enn jakka ville jeg sagt! Eller ta den med i en væske eller noe vel, så kan du slenge den på om du fryser inne. I frysetilfeller kan du ta alt over deg, vet du - til og med et pledd, da har man jo allerede sett hovedplagget først... Brukt det trikset mange ganger jeg... Hvis du selv er usikker på jakka, men ikke finner noe annet, så tar du den bare med eller på og sier at du bare grabbet en på vei ut for å ta på hvis det ble for kaldt, ikke at du må si noe da, men om.du føler deg usikker altså -  og da kan du ta den av eller på så mye du vil. Du har på en måte da vist  hva antrekket ER for dagen og at resten er 'fryseforsikring'.

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har jo andre klær hjemme, men da må jeg finne et annet antrekk. 

Skrevet

Det spør jo alle seg om når man skal noe, vel? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Anonym-bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har jo andre klær hjemme, men da må jeg finne et annet antrekk. 

Jeg hadde valgt DET!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...