AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Ehh… Når skal du reise? Meld dem savnet og søk om nye. Evt ligger de i høyre skuff i kommoden i gangen, innerst. Anonymkode: 52cfa...929
Nsvn Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ehh… Når skal du reise? Meld dem savnet og søk om nye. Evt ligger de i høyre skuff i kommoden i gangen, innerst. Anonymkode: 52cfa...929 Er heldigvis en liten stund til vi drar. Men klarer ikke slutte å tenke på hvor de er. Ligger ikkje i skuffen nå, men ser ikke vekk i fra at de har gjort det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai En boks med blomster/mønster på i et skap hvor dere har noen bøker, type pensum skolebøker. Anonymkode: 6f7ee...1a5
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Har du sjekket på soverommet? Hver eneste krik og krok? Anonymkode: 94883...a0e
AnonymBruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai Vi har våre i sikringskapet. Anbefales! Anonymkode: 0d989...816
Nsvn Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har våre i sikringskapet. Anbefales! Anonymkode: 0d989...816 Ja, har alltid hatt de på en bestemt plass. Men vi har hatt stor opprydding og mange forskjellige i arb. Så noen har nok flyttet på de.
Nsvn Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du sjekket på soverommet? Hver eneste krik og krok? Anonymkode: 94883...a0e Jepp
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai Nsvn skrev (Akkurat nå): Ja, har alltid hatt de på en bestemt plass. Men vi har hatt stor opprydding og mange forskjellige i arb. Så noen har nok flyttet på de. Da må du gå systematisk til verks. Rom for rom. Let kvadratmeter for kvadratmeter. Anonymkode: 0d989...816 2
Nsvn Skrevet 25. mai #10 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): En boks med blomster/mønster på i et skap hvor dere har noen bøker, type pensum skolebøker. Anonymkode: 6f7ee...1a5 Der de var før var det også noen bøker, men de er ikke der nå. Noen har vært veldig flinke å rydde.
Nsvn Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må du gå systematisk til verks. Rom for rom. Let kvadratmeter for kvadratmeter. Anonymkode: 0d989...816 Det er det jeg må.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai Tenk tilbake til da dere kom inn døren etter forrige tur, og hva dere gjorde skritt for skritt. Let en ekstra gang der de pleier å ligge. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lett etter noe på det logiske stedet uten å finne det, så har det likevel ligget der jeg lette først. Anonymkode: e750e...186
AnonymBruker Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai Jeg tenker, hvor er det logisk å legge pass? Sammen med alle adapterne for ulike land? Der man oppbevarer (utenlandske) penger? Sammen med ulike dokumenter? Der hvor man oppbevarer kofferten? Hadde begynt der. Anonymkode: c16d5...4ee
Nsvn Skrevet 25. mai #15 Skrevet 25. mai Nå har jeg funnet passene. Tusen takk til alle for svar og motivasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai Nsvn skrev (54 minutter siden): Nå har jeg funnet passene. Tusen takk til alle for svar og motivasjon. Så bra, hvem av oss har æren? 😁 Eller var de et helt annet sted enn noen spådde. Anonymkode: e750e...186
Nsvn Skrevet 25. mai #17 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så bra, hvem av oss har æren? 😁 Eller var de et helt annet sted enn noen spådde. Anonymkode: e750e...186 De var en helt annen plass. På kjøkkenet faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #18 Skrevet 26. mai Jeg har en mappe med plass til pass, forskjellige kort osv. Den har jeg alltid med på reise og den ligger i kofferten til neste reise. Har hatt den i 10-15 år. Anbefales! Anonymkode: 2bd23...89f
AnonymBruker Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai Nsvn skrev (På 25.5.2025 den 22.55): De var en helt annen plass. På kjøkkenet faktisk. Så dere var sultne sist dere kom fra ferie. Anonymkode: e750e...186
AnonymBruker Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai Hvorfor bestille reise til utlandet hvis du ikke vet hvor passet ditt er? Det er forøvrig noe av det mest dyrbare du har og du bør ha kontroll på hvor det ligger... Anonymkode: c88b5...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå