Rullerusk Skrevet 2. juni #61 Skrevet 2. juni (endret) MalloryK skrev (2 timer siden): Dette er menn som har voldtatt en jente. Et barn! Ikke en jente, men et barn på 12 år. Et sårbart barn under barnevernets omsorg. Endret 2. juni av Rullerusk Staving 1
Rullerusk Skrevet 2. juni #62 Skrevet 2. juni Denne saken burde illustrere veldig godt hva vi som omtales som TERFs med engang vi uttaler oss egentlig mener; man kan ikke la mennesker med alle mulige underliggende ubehandlede diagnoser selv få lov å bestemme når de ønsker å være kvinne vs når de ønsker å være mann. Det må en annen form for vurdering til før dette kan gjennomføres. For samfunnets del. og ja; denne saken gjør meg dypt provosert fordi folk ikke tør å uttale seg om den. Det er så til de grader mye selvsensur at selv venner jeg vet mener det samme som meg tør ikke noe annet enn å bare bruke denne saken som en «russeknute» for å markere hvor liberale, empatiske og forståelsesfulle de er. Det er galskap det som skjer med ytringsrommet i samfunnet. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå