jonerik05 Skrevet lørdag kl 21:43 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:43 Hei, jeg har en litt unik problemstilling. jeg er veldig kronisk singel, og merker derfor ofte følgende problemstilling. jeg var på klubben med noen kompiser her om dagen, og så en veldig pen jente, med et utseende jeg synes pekte til en personlighet jeg liker. problemet kommer her at jeg forelsker meg i personer jeg kun har sett en gang fordi jeg synes de ser ut som at de kan ha en personlighet jeg liker, og har et attraktivt utseende. dette er utrolig slitsomt da hjernen min sier at dette blir problematisk da jeg aldri en gang har møtt personen, men likevel forestiller hjertet mitt at jeg liksom skal "møte denne personen og bli sammen med den på mystisk vis" en eller annen gang fordi det er "ment to be". er så dritt lei denne følelsen. hvordan kan jeg bli kvitt den, eller i det minste minske den? takk :) Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842567-kj%C3%A6rlighet-ved-f%C3%B8rste-blikk-blir-problematisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:53 Jeg har gått etter den følelsen og fått den jeg prøvde meg på. Han var ikke som jeg trodde, det vil de mest sannsynlig aldri være. Prøv å ikke gi så mye fokus til tanken, jo mer du drømmer, jo sterkere blir du knyttet til fantasien. Det er sykt vanskelig og jeg er flere år inn i en fantasi selv, å det etter å ha tatt feil før. Ikke bli som meg 😅 Tror løsningen er å aktivt leve livet sitt videre og ikke begrense seg rundt å møte noen andre i håp om at hun andre er din mystiske skjebne. Å jeg vet, det er så romantisk og trygt, men nei det er urealistisk. Anonymkode: 822fb...bdb 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842567-kj%C3%A6rlighet-ved-f%C3%B8rste-blikk-blir-problematisk/#findComment-36084490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå