AnonymBruker Skrevet 25. mai #21 Skrevet 25. mai 6. Er ikke så verst på hverdagsmat, men det er veldig mange teknikker og prinsipper jeg ikke kan. Anonymkode: 2497b...00a
Abra Skrevet 25. mai #22 Skrevet 25. mai 2. klarer ikke å konsentrere meg om flere oppgaver samtidig.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #24 Skrevet 25. mai Kanskje rundt 7? Er nok litt bedre enn snittet, har interessen for det. Baker med surdeig også 😊 Anonymkode: 951fc...d06
AnonymBruker Skrevet 25. mai #25 Skrevet 25. mai 9 - er glad i å spise mat også. Men skal jeg være ærlig så synes jeg nesten selve matlagingen er viktigere enn selve maten i seg selv, i alle fall om jeg lager bare til meg. Anonymkode: fc4b4...211
AnonymBruker Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai 7 generelt sett. 10 på bacalao😊 Anonymkode: ac04e...236
AnonymBruker Skrevet 25. mai #27 Skrevet 25. mai Liker meg ikke spesielt kjøkkenet (mest oppvask jeg hater), liker ikke følge oppskrifter, hadde likevel ikke noe problem med å lage all mat til over 20 gjester på to konfirmasjoner uten å ha ekstreme mengder rester. I andre selskaper blir maten aldri forsinket når jeg lager den. Det handler om at jeg har observert hva folk liker og dermed kan vurdere mengder. Har et vennepar som elsker å lage mat, men de lager alltid altfor mye og har null beregning av tid. Med to barn med mye aktiviteter har jeg ikke tatt til meg vanen med bruke lang tid på mat. Aldri mer enn 45 min i ukedager, kan være lengre i helgene. Nøyere på baking enn annet, der kan mye mer byttes ut. Kan kutte grønnsaker bra. Anonymkode: bad48...77d
AnonymBruker Skrevet 25. mai #29 Skrevet 25. mai Tja.. 3-4. Er god på dessert og bakst da. Mannen er 10 på middager. Anonymkode: 3e56b...38b
GammelKaktus Skrevet 25. mai #30 Skrevet 25. mai Nja, jeg er nok flinkere til å spise enn å lage mat. Ligger nok midt på treet kunne nok vært flinkere men har dessverre null interesse for det, er noe jeg må gjøre ikke noe jeg vil. Alltid fått masse skryt av barna vi har på besøk da men tenker de ikke er så kresne og nå er de jo tenåringer så nå glir jo alt ned.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31 Skrevet 25. mai 10. jobbet på Michelin restauranter i London, Dublin og Oslo Anonymkode: bcec4...76b 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #32 Skrevet 25. mai 7 men lager lite middag siden jeg bor alene. Synes det er kjedelig å lage middag bare for meg. Anonymkode: 1e8d9...9b1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #33 Skrevet 25. mai 7. Jeg har god greie på ulike teknikker, råvarer og bruksområder. Jeg kan fint slumpe og bytte ut ingredienser i oppskrifter til å få et forutsigbart og smakfullt resultat og jeg kan ganske enkelt justere og tilpasse etter behov. Feks om noen har allergier eller preferanser som ikke passer det jeg skal lage eller jeg mangler en ingrediens eller to. Jeg forstår manglene mine godt nok til å vite om jeg bør finlese eller skumlese nye oppskrifter. Anonymkode: 33f9a...926 1
Stacy__ Skrevet 25. mai #34 Skrevet 25. mai 7. Jeg er god på matlaging, men ingen ekspert. Og kan ikke bake gjærbakst .
AnonymBruker Skrevet 25. mai #35 Skrevet 25. mai 10 Jeg lager mat utifra mitt eget hode og egen fantasi. Finner inspirasjon i ulike oppskrifter, og ser på de som veiledende. Hender jeg plukker fra tre oppskrifter og at det blir en rett. Jeg synes det er gøy å utfordre meg selv. Anonymkode: 0f2d2...c91 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #36 Skrevet 25. mai Alltid trodd at jeg lå på ca 3/4. Helt til jeg fikk en kompis som hadde jobbet som kokk, og som serverte meg diverse middager nå og da. Det var ganske elendig matlaging; smakløst, feil konsistens, for lite/for mye stekt, tørt osv. Vil si at kompisen min ligger på 3, og at jeg selv ligger på en 6'er. Anonymkode: bddd8...f2d 2
SVK Skrevet 25. mai #37 Skrevet 25. mai Synes det er vanskelig å sette et tall, men jeg er en god del under middels. Er mye jeg ikke får til som jeg vet at familie og venner synes er lett.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #38 Skrevet 25. mai Jeg er jævlig god! Alt jeg prøver å lage blir veldig godt. Jeg er en supersmaker, jeg forstår prosessene i matlagingen. Jeg lager lett et indisk måltid med saus, marinering, 15 krydder, raita og nan og ris samtidig, uten at noe blir ødelagt. Gjester sukker og smatter og skryter, og barna deres, som egentlig hater middagsbesøk, blir med fordi maten er så god. Anonymkode: f0aab...d91 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #40 Skrevet 25. mai Vil tippe rundt 3. Jeg har ADHD og det synes. Anonymkode: 726f8...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå