Gå til innhold

Blir jeg uinteressant hvis den jeg dater finner ut at jeg har såvidt venner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i 40 årene og har nesten ingen vennerkrets. Har to jeg snakker med online men that's it for å uttrykke på engelsk. Jobber innen IT-utvikling med en del nerder på jobben som mest opptatt av å kode og game. Men jeg ønsker meg en kjæreste. Men ja hvis jeg får muligheten til å date med en søt dame og jeg sier jeg har egentlig ingen venner virkeligheten, vil det bli en turn-off?

Anonymkode: 1b78b...b27

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for meg, men jeg er ei venneløs dame. 

Anonymkode: ac421...97f

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er skeptisk til mennesker uten nære venner. Det er ikke så mye at noen er uten venner, som at det ofte er en årsak til det - og denne årsaken kan være et problem for meg og.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var gift med en som ikke hadde venner. Men han var i tillegg introvert. Det var ikke noe jeg holdt mot han på noe som helst måte, det at han ikke hadde venner. Men det slet på forholdet at han ikke ønsket å vær med på ting. Men én som ønsker å være med, men ikke har så mange venner selv, null problem. 👍

Anonymkode: 0d980...c1e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er en mann i 40 årene og har nesten ingen vennerkrets. Har to jeg snakker med online men that's it for å uttrykke på engelsk. Jobber innen IT-utvikling med en del nerder på jobben som mest opptatt av å kode og game. Men jeg ønsker meg en kjæreste. Men ja hvis jeg får muligheten til å date med en søt dame og jeg sier jeg har egentlig ingen venner virkeligheten, vil det bli en turn-off?

Nei. 

• Liker 2
Skrevet

Spørs helt hvorfor man ikke har venner. Det kan bare ha vært uflaks, men kan også ha en årsak som ikke er forenlig med å ha folk så nære og da er det et problem for meg også.

Jeg er også en som trenger frihet i forhold, kunne ikke vært sammen med noen som alltid ville være med meg 24/7.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Mr. Mister
Skrevet

Jeg tenker at det viktigste er at du er en autentisk versjon av deg selv. At du har lite, eller ingen venner sier ikke noe om deg nødvendigvis. Mange har mye bekjentskaper, og tror kanskje at de har mange venner, men for mange er det ofte veldig overfladisk. Det viktigste er å kunne møte noen med en bra versjon av deg selv. Dyrk og utvikle deg selv, prøv å bli den mannen du ønsker å være. Når du møter noen da, vil du ha mye å by på, uten noen stor vennekrets. Tenk over hvilken kvinne du vil møte, hvilken kvaliteter ser du etter i en dame, og spør deg selv om du er en bra match for en slik kvinne i dag. Hvis ikke, spør deg selv om du vil være en slik mann, og hvis svaret er ja, bli en slik mann.  

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på hvorfor og om du er bitter/eller finner noe galt med alle. 

Jeg har noen få gode venner og trives ikke med store gjenger. Jeg elsker å henge med de og trenger venner for å få påfyll av energi, samtidig elsker jeg å være alene! Jeg syns det er vanskelig å være i ett forhold om den ene bare er hjemme uten noe impulser fra utsiden. Jeg tror alle har gått av å ha venner man kan være med, både med og uten kjæresten der. Det er noe med å få litt input fra andre og det sosiale. 

Jeg har en eks som har ca null venner, og det er trist. Han var i tillegg veldig bitter og fant noe galt med alle han ble kjent med. Derfor hadde han ikke venner, og det er tungt å leve med noen som er så negative til andre mennesker.. 

Anonymkode: fbea1...378

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ikke umulig for deg, men damer vurderer veldig etter ikke hvordan du er men hvordan de rundt deg reagerer og vurderer deg. Dersom du ikke har venner er dette et stort rødt flagg for mange damer. Den beste måten å få seg damer på bortsett fra utseendet er å være høyt aktet blant andre. Hvis en mann gir deg et kompliment foran en dame vil damen anse deg som mer attraktiv, selv om du ikke har gjort noe annerledes eller er noe annerledes.

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (10 timer siden):

Spørs helt hvorfor man ikke har venner. Det kan bare ha vært uflaks, men kan også ha en årsak som ikke er forenlig med å ha folk så nære og da er det et problem for meg også.

nemlig. 

Anonymkode: a34eb...aa1

AnonymBruker
Skrevet

Verken jeg eller forloveden har veldig mange venner.

Jeg har et par jeg møter noen ganger i mnd. Mest kontakt på messenger.

Samme med han.

Vi er bestevenner da. Vi elsker hverandres selskap, men respekterer også at vi trenger albuerom og egentid. 

Når har vi tre særkullsbarn også, så det holder oss jo opptatt mht å henge masse med venner.

Poenget er vel mer om hvem en er som person fremfor hvor mange venner en har.

Anonymkode: f91d8...868

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overså kanskje de mest markante røde flaggene sett i ettertid av et langt og elendig samliv.

- Nesten ingen venner.

- Elendig forhold til egen familie.

Hun er heldigvis ikke mitt problem mer.

Anonymkode: c9379...da8

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (1 time siden):

Det er ikke umulig for deg, men damer vurderer veldig etter ikke hvordan du er men hvordan de rundt deg reagerer og vurderer deg. Dersom du ikke har venner er dette et stort rødt flagg for mange damer. Den beste måten å få seg damer på bortsett fra utseendet er å være høyt aktet blant andre. Hvis en mann gir deg et kompliment foran en dame vil damen anse deg som mer attraktiv, selv om du ikke har gjort noe annerledes eller er noe annerledes.

Det er alltid så festlig når menn forsøker å svare på vegne av kvinner... 🤣🐷 Du tror kanskje vi tilhører en annen art enn menn, eller kanskje vi romvesen? 👽 

"Damer vurderer veldig ikke hvordan du er". 

Bitter sutring som dette markerer deg jo umiddelbart som bitter guttunge uten sosiale antenner. Elendig formulert setning, forøvrig. 

Oppegående menn med normalt kvinnesyn og EQ opererer ikke med hjemmesnekra teorier om kvinners adferd på denne måten. Tipper du er Andrew Tate fan og har ambisjoner om å bli "alfamann" når du blir stor 😂

TS: Ikke bry deg om hva incels som dette sier. Verken utseende eller "aktelse" (lol) er det viktigste når det gjelder å finne seg en livspartner. Jeg er selv introvert kvinne med få venner, og har kun datet menn med samme sosiale behov som meg selv. En utadvendt type med masse venner hadde ikke passet inn i mitt liv.

Menn som tøffer seg og er besatt av status, popularitet og annet overfladisk fjas tiltrekker meg ikke overhodet. Slike verdier vitner om at man har misforstått hva som er viktig her i livet. Det er umodent og uinteressant. 

Anonymkode: 4a9b7...c3e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er alltid så festlig når menn forsøker å svare på vegne av kvinner... 🤣🐷 Du tror kanskje vi tilhører en annen art enn menn, eller kanskje vi romvesen? 👽 

"Damer vurderer veldig ikke hvordan du er". 

Bitter sutring som dette markerer deg jo umiddelbart som bitter guttunge uten sosiale antenner. Elendig formulert setning, forøvrig. 

Oppegående menn med normalt kvinnesyn og EQ opererer ikke med hjemmesnekra teorier om kvinners adferd på denne måten. Tipper du er Andrew Tate fan og har ambisjoner om å bli "alfamann" når du blir stor 😂

Både menns og kvinners romantiske oppførsel er veldokumentert. Men man trenger ikke å lese forskning for å se hvor effektivt det er for menn å være høyt aktet. , det er forholdsvis enkelt å bli vel ansett blant andre menn. Og det gir menn mindre heldig med utseendet enda en mulighet til å være suksessfull med damer. Spenstig å kalle det sutring

Lite interessert i tate eller andre influensere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du tror kanskje vi tilhører en annen art enn menn, eller kanskje vi romvesen? 👽 

Hvis du angriper formulerte setninger, så burde du kanskje ha kontroll på dine egne.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (51 minutter siden):

Både menns og kvinners romantiske oppførsel er veldokumentert. Men man trenger ikke å lese forskning for å se hvor effektivt det er for menn å være høyt aktet. , det er forholdsvis enkelt å bli vel ansett blant andre menn. Og det gir menn mindre heldig med utseendet enda en mulighet til å være suksessfull med damer. Spenstig å kalle det sutring

Lite interessert i tate eller andre influensere.

Ok incel, du får prøve å slenge de teoriene der i bordet neste gang en kvinne avviser deg og se om det hjelper... 😂  

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du angriper formulerte setninger, så burde du kanskje ha kontroll på dine egne.

Ditt eneste argument er at jeg glemte et ord? Hadde du ikke mer å ta meg på enn det???  🤣 Incelgutter er så stusselige, haha! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok incel, du får prøve å slenge de teoriene der i bordet neste gang en kvinne avviser deg og se om det hjelper... 😂  

Hvorfor er enkelte kvinner så blåst når det kommer til forskning? Ikke bare sier de seg uenige, de latterliggjør og kommer med umodne anklager mot de som presenterer dem. Utvikler kvinner seg aldri forbi trassalderen? En voksen kan være uenig, men han gjør det uten å oppføre seg som en barnehageunge. 

Anonymkode: ba402...d12

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han ikke er helt uinteressert i å være sosial og trives alene når jeg gjør mitt med mine venner til tider, er det ikke noe problem for meg. 

Anonymkode: a8a28...2fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil legge til at du ikke må høre på de mennene som er her. Ni av ti ønsker å forhindre at andre mennesker finner lykken fordi de selv er ulykkelige i livet og ofte og utrolig nok ekteskapet de er i..

Lytt til kvinnene. Merkelig nok veit vi bedre enn incels.

Anonymkode: a8a28...2fb

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...