AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:22 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:22 Er utrolig skuffet og såret. Har datet en mann i 2 uker. Vi er i slutten av 20 årene begge to. Vi har møttes rundt 3 ganger. Og nå sist valgte vi for første gang å ha sex med hverandre. Han har vært utrolig snill og grei helt fram til nå. Vi var på vår 3 date på onsdag, var ute å spiste og tok oss et par drinker før vi dro på hotell og skulle sove der. Vi hadde sex der først før vi gikk en tur utfor hotellet pga han sa han måtte hente noe i bilen sin. I det vi står utfor hotellet så ser jeg han bare springer vekk i full fart bortover gaten. Trodde kanskje det var noe galt, om han ble redd for noe eller jeg skjønte ellers ikke hvorfor han begynte å løpe🤷🏻♀️Jeg venter og venter på at han skal komme tilbake men etter 20 minutter begynner jeg å lure.. Vi hadde addet hverandre på snap på første møtet, og i det jeg går inn på snap for å spørre han hvor han ble av så ser jeg at han bare har slettet meg helt ut av det blå.. Sitter nå hjemme hos meg alene og tenker litt og synes der var utrolig dårlig gjort av han og bare forlate meg slik.. Er veldig skuffet og såret. Er det noen som har opplevd lignende? Fatter ikke at han gjorde dette mot meg.. Anonymkode: 43b6b...ed8 39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 20:29 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er utrolig skuffet og såret. Har datet en mann i 2 uker. Vi er i slutten av 20 årene begge to. Vi har møttes rundt 3 ganger. Og nå sist valgte vi for første gang å ha sex med hverandre. Han har vært utrolig snill og grei helt fram til nå. Vi var på vår 3 date på onsdag, var ute å spiste og tok oss et par drinker før vi dro på hotell og skulle sove der. Vi hadde sex der først før vi gikk en tur utfor hotellet pga han sa han måtte hente noe i bilen sin. I det vi står utfor hotellet så ser jeg han bare springer vekk i full fart bortover gaten. Trodde kanskje det var noe galt, om han ble redd for noe eller jeg skjønte ellers ikke hvorfor han begynte å løpe🤷🏻♀️Jeg venter og venter på at han skal komme tilbake men etter 20 minutter begynner jeg å lure.. Vi hadde addet hverandre på snap på første møtet, og i det jeg går inn på snap for å spørre han hvor han ble av så ser jeg at han bare har slettet meg helt ut av det blå.. Sitter nå hjemme hos meg alene og tenker litt og synes der var utrolig dårlig gjort av han og bare forlate meg slik.. Er veldig skuffet og såret. Er det noen som har opplevd lignende? Fatter ikke at han gjorde dette mot meg.. Anonymkode: 43b6b...ed8 Wow. Noe så utrolig barnslig av han. Hva faen liksom? Er han fjorten år i hodet? Aldri opplevd noe sånt av noen jeg har deita. Kjipe ting ja men ikke noe sånt som dette. 24 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 20:30 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:30 Litt off topic men hvorfor stakk han og bare lot bilen stå igjen? Eller var det din bil? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:33 Populært innlegg #4 Del Skrevet lørdag kl 20:33 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Litt off topic men hvorfor stakk han og bare lot bilen stå igjen? Eller var det din bil? Han løp i retning der bilen hans sto litt lengre unna. Var derfor jeg ventet såpass lenge på han for tenkte at han skulle bare hente noe i bilen sin. Men han kom aldri tilbake.. så jeg gikk på hotellrommet og sov der alene istedenfor. Var jeg som betalte for rommet for oss egentlig. Føler meg utrolig brukt og verdiløs nå. Grusom følelse. Ts Anonymkode: 43b6b...ed8 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 20:36 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han løp i retning der bilen hans sto litt lengre unna. Var derfor jeg ventet såpass lenge på han for tenkte at han skulle bare hente noe i bilen sin. Men han kom aldri tilbake.. så jeg gikk på hotellrommet og sov der alene istedenfor. Var jeg som betalte for rommet for oss egentlig. Føler meg utrolig brukt og verdiløs nå. Grusom følelse. Ts Anonymkode: 43b6b...ed8 Jøvla rasshøl av en n fyr. Det finnes altså så mye rart av folk. Men du skal likevel være glad du er kvitt han. Sånne folk er ikke noe å samle på. Har du bilde av han ville jeg vist det til alle du kjenner sånn at andre evt kan bli advart mot å deite denne taperen her 15 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:36 Hvis dette er sant, er det åpenbart han det er noe veldig veldig galt med. Han høres psykisk syk ut. Friske mennesker gjør ikke slikt Det er selvsagt ikke din skyld at han er skrudd i hodet Anonymkode: 0bd80...f1a 20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet lørdag kl 20:40 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:40 Gi deg selv noen dager så ser du sikkert humoren i hendelsen. Dette blir en god historie etterhvert. Det er jo helt absurd å løpe fra en date på den måten der. Det gjør oppegående mennesker bare om de er redd for personen de løper fra. Jeg skulle likt å vite hva som foregikk i hode på fyren, han må være ekstremt konfliktsky. Løpe avgårde i full firsprang som om han stakk fra et åsted 😂 Kjapp gange hadde vell vært mer enn nok. Og hva med bilen, måtte han hente den senere? Sprang han ifra eiendeler på hotellet, og hva med regningen? Hva kan ha skjedd som ga han akutt behov for å rømme. Så mange spørsmål... 16 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet lørdag kl 20:40 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:40 Jøsses. Drit i han. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:41 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:41 Noe som feiler han. En psykisk diagnose. Skjønner at du har det grusomt nå. Aldri hørt om noen som har oppført seg slikt. Anonymkode: ecf4b...906 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet lørdag kl 20:44 #10 Del Skrevet lørdag kl 20:44 bra. da slipper du å ha han i livet ditt og du kan fokusere på bedre mennesker. 8 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet lørdag kl 20:46 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:46 Høres ut som en helt absurd opplevelse. MEN det må jo være noe alvorlig gale med fyren! Så på en måtte var du heldig at du ikke havnet i noe mer alvorlig med han. Det er ikke du som skal føle deg dum hvertfal! 100% han som er problemet her❤️ 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:48 #12 Del Skrevet lørdag kl 20:48 Høres veldig rart ut. Men hvorfor sa han ikke bare at han skulle hente noe bilen sin og så kunne han gått alene? Nesten bedre å ghoste på den måten enn å faktisk løpe av gårde mens du står der. Veldig lite diskre. Kan det ha vært ett eller annet bak det? Anonymkode: 5bed4...864 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet lørdag kl 20:49 #13 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Har du gjort noe som gjør det berettiget at han rømmer og brenner alle bruer? Jeg har gjort sånt med med en som jeg trodde skulle presse meg til sex, han var kjempeekkel og tafset på meg etter at jeg hadde bedt han om å la være, og en som jeg ble redd mens vi var ute og spiste sammen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #14 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Utrolig kjip situasjon - men hell i uhell spør du meg Anonymkode: f9448...950 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:52 #15 Del Skrevet lørdag kl 20:52 Tvang eller lurte du han til å ha sex med deg? Eller enda verre, kanskje du ikke var ren eller at du luktet? Anonymkode: cfd1b...1ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:53 #16 Del Skrevet lørdag kl 20:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres veldig rart ut. Men hvorfor sa han ikke bare at han skulle hente noe bilen sin og så kunne han gått alene? Nesten bedre å ghoste på den måten enn å faktisk løpe av gårde mens du står der. Veldig lite diskre. Kan det ha vært ett eller annet bak det? Anonymkode: 5bed4...864 Jeg ble med han da jeg trengte litt frisk luft selv. Ellers hadde jeg tenkt å gå opp igjen på hotellrommet men han sa at jeg bare kunne vente på han utfor hvis jeg ville.. Så stakk han bare av som om jeg ikke betydde noenting. Sparkling_Pink skrev (3 minutter siden): Har du gjort noe som gjør det berettiget at han rømmer og brenner alle bruer? Jeg har gjort sånt med med en som jeg trodde skulle presse meg til sex, han var kjempeekkel og tafset på meg etter at jeg hadde bedt han om å la være, og en som jeg ble redd mens vi var ute og spiste sammen. Har oppført meg pent hele veien. Drikker nesten ikke til vanlig og ble ikke full eller noe som skulle tilsi at han begynte å mislike meg på noen måte🤷🏻♀️ Merkelige greier. Ts Anonymkode: 43b6b...ed8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:54 #17 Del Skrevet lørdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tvang eller lurte du han til å ha sex med deg? Eller enda verre, kanskje du ikke var ren eller at du luktet? Anonymkode: cfd1b...1ee Nei, alt var frivillig. Dusjet før jeg dro på date med han. Ts Anonymkode: 43b6b...ed8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:55 #18 Del Skrevet lørdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tvang eller lurte du han til å ha sex med deg? Eller enda verre, kanskje du ikke var ren eller at du luktet? Anonymkode: cfd1b...1ee Ja det er helt sikkert TS sin skyld at fyren oppførte seg som en 5 åring.... For det er aaaaalltid dama sin skyld når menn gjør faenskap. Menn som kjent alltid uskyldige 🤪🤪🤪🤪🤪🤣 Anonymkode: 0bd80...f1a 18 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet lørdag kl 20:57 #19 Del Skrevet lørdag kl 20:57 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ble med han da jeg trengte litt frisk luft selv. Ellers hadde jeg tenkt å gå opp igjen på hotellrommet men han sa at jeg bare kunne vente på han utfor hvis jeg ville.. Så stakk han bare av som om jeg ikke betydde noenting. Har oppført meg pent hele veien. Drikker nesten ikke til vanlig og ble ikke full eller noe som skulle tilsi at han begynte å mislike meg på noen måte🤷🏻♀️ Merkelige greier. Ts Anonymkode: 43b6b...ed8 Det ser ut som helt absurd oppførsel på han fra det du forteller. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:01 #20 Del Skrevet lørdag kl 21:01 Er ihvertfall glad jeg ble kvitt han. Om han ikke er mann nok til å ta en skikkelig samtale hvis han mistet interessen, så er han ikke noe for meg i utgangspunktet. Jeg er for voksen til sånn oppførsel. Ts Anonymkode: 43b6b...ed8 15 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå