Tartufo Skrevet mandag kl 14:05 #81 Skrevet mandag kl 14:05 (endret) lady90 skrev (57 minutter siden): Det er like fullt en risiko for at det skjer dersom Russland vinner, ergo kan man forsvare å sende mer våpen. Siden ingen vet velger jeg å stole på de som kan mest om sånt, og det er ikke brukere inne på kvinneguiden for å si det sånn. Ja, jeg tror det blir skummelt uansett hvem som vinner krigen. En eller annen form for diplomati og fredsavtale, tror jeg er det tryggeste alternativet. Og vi er avhengige av at ulike land og ledere snakker sammen, ikke bare avgjør kriger med våpen, for å få en trygg framtid. Det er nok ulik kunnskap hos både de på kg og blant politikere, men ingen, uansett kunnskap og erfaring, kan garantere at dette ender godt. Jeg ønsker ikke risikere ww3 eller bruk av atomvåpen for noe som uansett ikke sikrer fred. Endret mandag kl 14:35 av Tartufo 1
Blue Balloon Skrevet mandag kl 19:20 #82 Skrevet mandag kl 19:20 Tartufo skrev (5 timer siden): Ja, jeg tror det blir skummelt uansett hvem som vinner krigen. En eller annen form for diplomati og fredsavtale, tror jeg er det tryggeste alternativet. Og vi er avhengige av at ulike land og ledere snakker sammen, ikke bare avgjør kriger med våpen, for å få en trygg framtid. Det er nok ulik kunnskap hos både de på kg og blant politikere, men ingen, uansett kunnskap og erfaring, kan garantere at dette ender godt. Jeg ønsker ikke risikere ww3 eller bruk av atomvåpen for noe som uansett ikke sikrer fred. "En eller annen form for diplomati" er allerede på gang. Seinest i dag var det forhandlinger mellom ukraina og russland. Dette har tyrkia lagt til rette for. Førte vel ikke fram til så mye. Vil bare poengtere at vi prøver, og har ikke gitt opp diplomatiet. Det er ikke VI ANDRE som kan senke krav, slik du fåreslo tidligere her. Det er det ukraina eller russland som må gjøre. Alt vi kan gjøre er å legge til rette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå