Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på sikkert min tiende tube og den er virkelig fantastisk. Er første gang jeg har funnet en håndkrem som er bra for huden, ikke er parfymert og som gjør det den lover. Bruker den året rundt. På vinteren bruker jeg vaselin over om natten. 

Jobber i helse og vasker hendene ofte og bruker mye håndsprit. Vil bare anbefale den til alle sammen fordi den er så god. Er ikke dyr heller. 

Anonymkode: e247e...08a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er på sikkert min tiende tube og den er virkelig fantastisk. Er første gang jeg har funnet en håndkrem som er bra for huden, ikke er parfymert og som gjør det den lover. Bruker den året rundt. På vinteren bruker jeg vaselin over om natten. 

Jobber i helse og vasker hendene ofte og bruker mye håndsprit. Vil bare anbefale den til alle sammen fordi den er så god. Er ikke dyr heller. 

Elsker den jeg også 🥰 jobber også i helse faktisk 😂

Anonymkode: e3634...90c

AnonymBruker
Skrevet

Den på krukke er også veldig bra som håndkrem, den har fiksa eksemen min 😊

Anonymkode: af9e9...2fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Å jeg så denne på apoteket idag og vurderte å kjøpe det. De hadde også fuktighetskrem til kroppen og en til ansiktet. Om det er så fantastisk som du sier så skal jeg pinadø prøve altså

Skrevet

Vi ble faktisk anbefalt den av hudlege nå nylig, så tydelig at den er blant de bedre på markedet uten resept. Men dumt at den er så liten. 

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (4 timer siden):

Vi ble faktisk anbefalt den av hudlege nå nylig, så tydelig at den er blant de bedre på markedet uten resept. Men dumt at den er så liten. 

Den finnes i 100 ml, men du tenker kanskje det er for lite om man må bruke det hyppig? 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, skal teste den når jeg skal kjøpe ny :) 

Anonymkode: 565b7...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Aderma sin hand cream i 50 ml synes eg er mye bedre, har kun naturlige ingredienser omtrent og som svært få håndkremer har.. har atopisk eksem så har prøvd endel forskjellig. 

Anonymkode: 4b248...7eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er de 2 sammenlignet med ingredienser 😅 skjønner ikke hypen rundt cerave sine produkter. 

Screenshot_20250525-165058.png

Screenshot_20250525-165112.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den finnes i 100 ml, men du tenker kanskje det er for lite om man må bruke det hyppig? 

Tja, jeg har bare funnet i 50 ml men ser nå at det finnes i 100 ja! 

Skrevet

Har og hatt denne og var ikkje fornøgd. Den ga ikkje fukt nok til mine tørre hender.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 16.52):

Her er de 2 sammenlignet med ingredienser 😅 skjønner ikke hypen rundt cerave sine produkter. 

Screenshot_20250525-165058.png

Screenshot_20250525-165112.png

Den nederste har jeg brukt og den fungerte ikke like godt for meg som CeraVe sin. 

Hypen er der fordi produktene fungerer for mange. Den håndkremen har reddet hendene mine så mange ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...