Gå til innhold

Hvor ofte onanerer du? Begge kjønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K49 single. Jeg gjør det vanligvis hver dag når jeg er hjemme, og da gjerne når jeg har lagt meg for kvelden. Det er god sovemedisin, spesielt når jeg har vært på kveldsvakt.

Anonymkode: 9a5d4...708

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sjelden selv om jeg har mye lyst. K42

Mulig har Jeg og typen nok sex(nær hver kveld) samt at jeg møter en til nå og da når vi har tid og rom for litt ekstra lek. Men i teorien har jeg masse leketøy og muligheter så om jeg har en ledig dag kan jeg mer eller mindre onanere meg gjennom hele dagen(men det er sjelden jeh har så god tid)😳

• Liker 1
Skrevet

Kanskje 1-2ganger i uken. Mye mindre en før da jeg merker at lysten ikke er der lengre.

M43

Skrevet

Onanerer så ofte jeg har mulighet til det. Det er bra for helsa mi, og den tar jeg godt vare på. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

2-3 ganger pr uke kanskje. Mann 46

Anonymkode: fa1d7...aab

AnonymBruker
Skrevet

Endelig en beviselig runketråd. Og nå når vi endelig har en, er det ingen som påpeker det😂.

Anonymkode: 20838...49c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

2-3 dager i måneden, rundt eggløsning. Og da blir det gjerne flere ganger om dagen også.

Anonymkode: d9424...1b0

AnonymBruker
Skrevet

Mann 44 singel. 5-6 ganger i uken er nok snittet. Helga kan det bli morgen og kveld avhengig av dagsform. 

Anonymkode: 1e080...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Varierer. 

I noen perioder er det en gang i uken eller flere uker uten noe som helst. Andre perioder er det 3-4 ganger i uken i et par uker i strekk før det stopper helt opp igjen.

Det er mest trykk under eggløsning. Noen måneder er jeg som en hormonell fjortis uten selvkontroll. Andre måneder er jeg som ei uttørket kjerring i overgangsalderen som har minus i lyst. 
Spesielt når jeg er deprimert og har null lyst og tenning, så merker jeg endringen hvor jeg får den ene uken hvor jeg plutselig er fjorten år og nymfoman i en uke. Mens ellers så er jeg død innvendig og nedentil på grunn av depresjon. 

Det går etter vær, vind, humøret og hormoner virker det som. Har ingen rutiner og tradisjoner for å si det sånn 😅

K35

Anonymkode: 0e758...ba5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som regel flere ganger om dagen

Hilsen kvinne

Anonymkode: 4b4c4...5c1

• Liker 2
Skrevet

Fra hver tredje uke til tre ganger om dagen. Jeg klarer ikke å se et mønster for hva det er som gjør at runkelysten varierer så mye.

Skrevet (endret)
Irak skrev (23 timer siden):

Onanerer så ofte jeg har mulighet til det. Det er bra for helsa mi, og den tar jeg godt vare på. 

Smart dame du som tar helsen på alvor🥰
Jeg bruker også onani for å få en kortvarig lykkefølelse, så jeg er lykkelig så ofte kan. En annen ting som er en stor fordel med onani, er at man tar vare på sexlysten.. Så det er litt selvkjærlighet, selvtrøst og vedlikehold, inntil man treffer noen👏🤭

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Det varierer, men stort sett er det vel 5-6 ganger i uka. Noen ganger mindre, noen ganger mer. Noså uavhengig av om jeg er i et forhold eller ikke. Onani og sex fyller litt ulike behov for min del.

AnonymBruker
Skrevet

1-3 ganger i uka. M 38.  Dama gjør det noe mer enn meg 😍og jeg elsker det. 

Anonymkode: f5aeb...826

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 22.52):

Singel?

Anonymkode: 43355...0aa

Nei. Gift i 20 år. Vi onanerer ofte sammen eller bare den som har lyst, gjerne ved siden av den andre. Helt naturlig for oss. Jeg onanerer som regel uansett om hun vil være med eller ikke.

Anonymkode: ab2d3...15e

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Rett før mens og under eggløsning er jeg ekstra kåt, da blir det både onani og sex hver dag. Kan bli 2-3 ganger ila et døgn og.

utenom det onanerer jeg stort sett bare hvis vi ikke har sex på en stund. Ca annenhver dag med sex, og onani max 1-2 dager i uka tipper jeg. Ikke hver uke heller.

Anonymkode: 5a1ad...fd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i 20-årene – onanerer kanskje én gang i måneden, av og til to.

Anonymkode: fec01...8f8

AnonymBruker
Skrevet

Mann 50 + /gift m/ulikt sexbehov--- onanerer 3-4 ganger i uken etter ein har gått til sengs. Onani er dokumentert å ha  forbyggende effekt hos menn på prostatkreft

Anonymkode: 9afd2...2fa

AnonymBruker
Skrevet

3-4 ganger i uken, gjerne i dusjen eller senga. 
Iblant flere ganger daglig. 
Har sex noen ganger i uka med fast partner i tillegg, men bor alene.
Alltid hatt sterk sexlyst, fantaserer mye og koser meg med det. 

Kvinne 52

Anonymkode: 2b251...644

• Liker 1
Skrevet

Når jeg får en dag hjemme helt alene, som i dag. Tenåringene er på tur hele langhelgen, typen på biltreff og han blir borte mange timer😃 Da kan jeg slappe av og nyte god tid med egenpleie, ha fokus på egen lyst, finne frem leketøy som ikke brukes i hverdagen og toppen av kransekaken er at typen vet jeg liker en slik dag og han har funnet frem dildomaskinen som normale er demontert og gjemt😃😳

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...