AnonymBruker Skrevet 25. mai #21 Skrevet 25. mai K49 single. Jeg gjør det vanligvis hver dag når jeg er hjemme, og da gjerne når jeg har lagt meg for kvelden. Det er god sovemedisin, spesielt når jeg har vært på kveldsvakt. Anonymkode: 9a5d4...708 1
Ingv38 Skrevet 25. mai #22 Skrevet 25. mai Ganske sjelden selv om jeg har mye lyst. K42 Mulig har Jeg og typen nok sex(nær hver kveld) samt at jeg møter en til nå og da når vi har tid og rom for litt ekstra lek. Men i teorien har jeg masse leketøy og muligheter så om jeg har en ledig dag kan jeg mer eller mindre onanere meg gjennom hele dagen(men det er sjelden jeh har så god tid)😳 1
rummyking Skrevet 25. mai #23 Skrevet 25. mai Kanskje 1-2ganger i uken. Mye mindre en før da jeg merker at lysten ikke er der lengre. M43
Irak Skrevet 25. mai #24 Skrevet 25. mai Onanerer så ofte jeg har mulighet til det. Det er bra for helsa mi, og den tar jeg godt vare på. 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #25 Skrevet 25. mai 2-3 ganger pr uke kanskje. Mann 46 Anonymkode: fa1d7...aab
AnonymBruker Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai Endelig en beviselig runketråd. Og nå når vi endelig har en, er det ingen som påpeker det😂. Anonymkode: 20838...49c 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #27 Skrevet 25. mai 2-3 dager i måneden, rundt eggløsning. Og da blir det gjerne flere ganger om dagen også. Anonymkode: d9424...1b0
AnonymBruker Skrevet 25. mai #28 Skrevet 25. mai Mann 44 singel. 5-6 ganger i uken er nok snittet. Helga kan det bli morgen og kveld avhengig av dagsform. Anonymkode: 1e080...0ae
AnonymBruker Skrevet 25. mai #29 Skrevet 25. mai Varierer. I noen perioder er det en gang i uken eller flere uker uten noe som helst. Andre perioder er det 3-4 ganger i uken i et par uker i strekk før det stopper helt opp igjen. Det er mest trykk under eggløsning. Noen måneder er jeg som en hormonell fjortis uten selvkontroll. Andre måneder er jeg som ei uttørket kjerring i overgangsalderen som har minus i lyst. Spesielt når jeg er deprimert og har null lyst og tenning, så merker jeg endringen hvor jeg får den ene uken hvor jeg plutselig er fjorten år og nymfoman i en uke. Mens ellers så er jeg død innvendig og nedentil på grunn av depresjon. Det går etter vær, vind, humøret og hormoner virker det som. Har ingen rutiner og tradisjoner for å si det sånn 😅 K35 Anonymkode: 0e758...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #30 Skrevet 25. mai Som regel flere ganger om dagen Hilsen kvinne Anonymkode: 4b4c4...5c1 2
Snok1 Skrevet 26. mai #31 Skrevet 26. mai Fra hver tredje uke til tre ganger om dagen. Jeg klarer ikke å se et mønster for hva det er som gjør at runkelysten varierer så mye.
Bamseklemmer Skrevet 26. mai #32 Skrevet 26. mai (endret) Irak skrev (23 timer siden): Onanerer så ofte jeg har mulighet til det. Det er bra for helsa mi, og den tar jeg godt vare på. Smart dame du som tar helsen på alvor🥰 Jeg bruker også onani for å få en kortvarig lykkefølelse, så jeg er lykkelig så ofte kan. En annen ting som er en stor fordel med onani, er at man tar vare på sexlysten.. Så det er litt selvkjærlighet, selvtrøst og vedlikehold, inntil man treffer noen👏🤭 Endret 26. mai av Bamseklemmer
Doolittle Skrevet 26. mai #33 Skrevet 26. mai Det varierer, men stort sett er det vel 5-6 ganger i uka. Noen ganger mindre, noen ganger mer. Noså uavhengig av om jeg er i et forhold eller ikke. Onani og sex fyller litt ulike behov for min del.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34 Skrevet 26. mai 1-3 ganger i uka. M 38. Dama gjør det noe mer enn meg 😍og jeg elsker det. Anonymkode: f5aeb...826
AnonymBruker Skrevet 26. mai #35 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 22.52): Singel? Anonymkode: 43355...0aa Nei. Gift i 20 år. Vi onanerer ofte sammen eller bare den som har lyst, gjerne ved siden av den andre. Helt naturlig for oss. Jeg onanerer som regel uansett om hun vil være med eller ikke. Anonymkode: ab2d3...15e 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #36 Skrevet 26. mai Rett før mens og under eggløsning er jeg ekstra kåt, da blir det både onani og sex hver dag. Kan bli 2-3 ganger ila et døgn og. utenom det onanerer jeg stort sett bare hvis vi ikke har sex på en stund. Ca annenhver dag med sex, og onani max 1-2 dager i uka tipper jeg. Ikke hver uke heller. Anonymkode: 5a1ad...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #37 Skrevet 26. mai Kvinne i 20-årene – onanerer kanskje én gang i måneden, av og til to. Anonymkode: fec01...8f8
AnonymBruker Skrevet 27. mai #38 Skrevet 27. mai Mann 50 + /gift m/ulikt sexbehov--- onanerer 3-4 ganger i uken etter ein har gått til sengs. Onani er dokumentert å ha forbyggende effekt hos menn på prostatkreft Anonymkode: 9afd2...2fa
AnonymBruker Skrevet 27. mai #39 Skrevet 27. mai 3-4 ganger i uken, gjerne i dusjen eller senga. Iblant flere ganger daglig. Har sex noen ganger i uka med fast partner i tillegg, men bor alene. Alltid hatt sterk sexlyst, fantaserer mye og koser meg med det. Kvinne 52 Anonymkode: 2b251...644 1
Ingv38 Skrevet 29. mai #40 Skrevet 29. mai Når jeg får en dag hjemme helt alene, som i dag. Tenåringene er på tur hele langhelgen, typen på biltreff og han blir borte mange timer😃 Da kan jeg slappe av og nyte god tid med egenpleie, ha fokus på egen lyst, finne frem leketøy som ikke brukes i hverdagen og toppen av kransekaken er at typen vet jeg liker en slik dag og han har funnet frem dildomaskinen som normale er demontert og gjemt😃😳 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå