Gå til innhold

Hvor lenge holder mannen din ut under sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kommer helt an på hvor lenge det er siden sist orgasme, energi nivå, tid på døgnet, og hvor kåt jeg er.  noen ganger 10-15 min andre ganger 1time. alltid dama som skal komme først da. 

Anonymkode: 6832b...4c4

AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 21.31):

Hvor lenger holder mennene deres ut under samleie? Hvis han kommer fort betyr det at sexen er ekstra bra? Hva hvis han bruker lang tid på å komme betyr det at sexen ikke er så bra?

Anonymkode: 17572...2ec

Jeg får sterke orgasme om det tar lit tid før jeg kommer

AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 11.15):

Tror ikke det nødvendigvis har med tranghet og gjøre du 

Anonymkode: 0093f...3d3

Enig.

Jeg er ikke spesielt trang, og blir så våt at hva som helst kunne sklidd igjennom. Men han kommer veldig fort.

Anonymkode: 0b912...707

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 21.31):

Hvor lenger holder mennene deres ut under samleie? Hvis han kommer fort betyr det at sexen er ekstra bra? Hva hvis han bruker lang tid på å komme betyr det at sexen ikke er så bra?

Anonymkode: 17572...2ec

Kommer an på hvor lenge det er siden utløsning, hvor lenge siden sex/onani. Hvor avslappet man er, forspill, teasing over tid eller ikke. Kan komme fort fordi det er lenge siden selvom sexen er elendig. Kan faktisk ikke komme i det hele tatt selvom sexen er fantastisk. Han har aldri som mål å komme, for han er min nytelse viktigst. Han driter i orgasmen sin.

Anonymkode: 0b912...707

AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 10.42):

?

Nervecellene mine i vagina er de samme uavhengig av hvor tent jeg er. 

Anonymkode: f64b5...27b

Følsomhet kan faktisk variere fra partner til partner. Det har jeg opplevd. 

Anonymkode: d73f6...190

AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 12.11):

kommer helt an på hvor lenge det er siden sist orgasme, energi nivå, tid på døgnet, og hvor kåt jeg er.  noen ganger 10-15 min andre ganger 1time. alltid dama som skal komme først da. 

Anonymkode: 6832b...4c4

Tenker at i forhold til hvem som bør få orgasme først, kan ha litt med anatomi å gjøre...🧐

AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 19.24):

Ja, men får så mange orgasmer på en slik runde at jeg blir sliten av det. 😅

Anonymkode: f7d21...0a8

Luksusproblem kaller man det 😂 Det har du godt av 😉

Jeg kan vanligvis styre det litt selv, men det er flere ting som spiller inn. Hvis jeg er veldig kåt i forkant og har vært kåt lenge eller flere ganger tidligere på dagen uten å komme kan det være vanskelig å holde igjen.

I dusjen opplever jeg også ofte å komme raskt fordi vannet skaper mer friksjon og en mer intens stimulering av kukhodet, spesielt i stående doggy. 

Eller hvis vi knuller veldig intenst og hardt, da må jeg nesten prøve å tenke på noe usexy for å ikke sprute for tidlig 😅 

Og noen ganger sliter jeg med å komme i det hele tatt og kunne holdt på i timesvis uten å komme i mål. Det var et problem tidlig i forholdet da jeg stresset mye når vi hadde sex, og fokuset på at jeg skulle komme ble et selvforsterkende problem. 

Trang fitte har lite med saken å gjøre for min del. Det samme med hvor sexy utseende dama har. Build up, trygghet, innlevelse og intensitet er det som noen ganger kan få meg til å komme raskere enn jeg ønsker. 

Anonymkode: e03e4...7eb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...