Abra Skrevet 25. mai #21 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er 2025. Hvis mannen sliter med å holde ut kan han påføre numming cream på penis å holde ut ganske så lenge... Anonymkode: 6789d...cad Jepp, vi ga opp til slutt. Kom jo aldri.
Soft mann Skrevet 25. mai #22 Skrevet 25. mai Hvis problemet er at han ikke kommer, så er det heller ikke unormalt. Eg har ikke komt ved penetrering på svært lenge, mange år. Så om en trang eller ikke har ikke noe å si. Noen har svært vanskelig for å komme, sånn er det bare🤷♂️ 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #23 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Erfaringen er alt fra 540 minutt til 30 sekund. Alt etter hva hun ønsker. Hva står på menyen i dag? Forrett, 15 retters, eller bare litt dessert? Ku(o)kken leverer uansett. Det er opp til henne om det skal være junk eller Michelin. Noen liker mye, som en solide kafe porsjoner, andre mindre, mer en oral fornøyelse. Har og erfaring med de som liker stående buffet. Ja variasjon er bra. I kveld litt forrett, før hun får en solid kafe porsjon. En dessert må en ha, det er helg. The Big Chef Anonymkode: 57380...96e 540 minutter? Så 9 timer? Anonymkode: 89ce3...cab 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #24 Skrevet 25. mai Mannen kan komme veldig fort, særlig dersom jeg rir. Da kan han være ferdig på tre min selv om han selvsagt gir meg alt jeg trenger også. Andre ganger stopper han i tide (men holder på å komme veldig ofte). Slik kan han holde på i to timer. Han er 30 år. Anonymkode: 083d4...4eb
Katten.2.0 Skrevet 25. mai #25 Skrevet 25. mai Kan svare for meg selv, og det er alt fra 30 sekunder til når jeg selv ønsker. I noen tilfeller har det vært teasing når vi har vært fra hverandre, og hvor hun kan ha bundet meg fast for å tease meg i over en time. Da er det snakk om sekunder. I de fleste tilfeller har jeg kontrollen og er røff med henne, og da kan jeg holde på så lenge jeg vil. Når jeg først møter en ny partner er det mer vanlig at jeg ikke kommer enn kommer for fort. 1
Katten.2.0 Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai Bamseklemmer skrev (1 time siden): Stakkars? Jeg tipper begge er kjempefornøyde❣️ Knulling i mer en 5 minutter er sport, og tiden med kos etter sex er dyrebar🤭 Noen liker å bygge opp orgasmen. Knulling i kun fem minutter er bortkastet om det ikke er en dedikert kjappis. Klarer fint å ha sex flere ganger dagen og bruke mer enn fem minutter på penetrering hver gang. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #27 Skrevet 25. mai Tja, så lenge han vil tror jeg. Men jeg gidder sjelden samleie så mye lenger enn 5 minutter. Det gir meg lite. Annen type sex kan vi ha veldig lenge, hvis humøret er der. Sjelden det blir puling også. Oralsex er mye bedre. Anonymkode: 4a003...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #28 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Stakkers Anonymkode: 17572...2ec 5 minutter er jo perfekt😃. Særlig lenger en det blir bare kjedelig. Så blir det det rett og slett sårt. Anonymkode: f64b5...27b 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #29 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): 540 minutter? Så 9 timer? Anonymkode: 89ce3...cab Ja. En ONS som var meget motiverende å holde på med. I dag en kjappis på ca 15 minutt. Tiden er ikke viktig. Er det bra, hvorfor rushe på, om det i seg selv ikke er greia. F.eks når dama løftet opp skjørtet på bunaden, da gikk flagget til topps og jobben ble gjort. Måtte rekke toget. Anonymkode: 57380...96e
AnonymBruker Skrevet 25. mai #30 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 5 minutter er jo perfekt😃. Særlig lenger en det blir bare kjedelig. Så blir det det rett og slett sårt. Anonymkode: f64b5...27b Når du er kåt nok og det ikke er hamring? Jeg blir ikke sår uansett om vi har samleie i en time. Innimellom har vi det, men ingen hurtigjukking isåfall. Heller rolig og nesten tantrisk. Tror ikke jeg hadde blitt sår om det så var flere timer med slikt, men utover en time orker jeg ikke. Anonymkode: f7d21...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): 5 minutter er jo perfekt😃. Særlig lenger en det blir bare kjedelig. Så blir det det rett og slett sårt. Anonymkode: f64b5...27b Da tenner dere ikke nok på hverandre 😂 Anonymkode: d73f6...190
AnonymBruker Skrevet 25. mai #32 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når du er kåt nok og det ikke er hamring? Jeg blir ikke sår uansett om vi har samleie i en time. Innimellom har vi det, men ingen hurtigjukking isåfall. Heller rolig og nesten tantrisk. Tror ikke jeg hadde blitt sår om det så var flere timer med slikt, men utover en time orker jeg ikke. Anonymkode: f7d21...0a8 Åjo kunne bli knulla i timesvis 😂 Det er så deilig med rette mannen 😍 Anonymkode: d73f6...190 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #33 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Åjo kunne bli knulla i timesvis 😂 Det er så deilig med rette mannen 😍 Anonymkode: d73f6...190 Ja, men får så mange orgasmer på en slik runde at jeg blir sliten av det. 😅 Anonymkode: f7d21...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34 Skrevet 26. mai Dessverre så er han ferdig på rundt 5 min og da har jeg såvidt kommet i gang. Anonymkode: 158c6...7ba
AnonymBruker Skrevet 26. mai #35 Skrevet 26. mai Kommer veldige an på hvor lenge det varer. Skal sies at han sliter med prostata og å beholde reisning lenge. Han søker ikke kjappiser per se, han liker mye kroppskontakt og vil at det skal vare lenge nok til at jeg også kommer. Men jeg kan jo også få orgasmer før/etter samleie. God sex for meg er at vi er i øyeblikket, er lekne og kysser mye. Vi regner forøvrig aldri lengden på kun samleie, men samlet tid for når vi er ilag og kos før og etterpå. Han liker å sette av mye tid. Anonymkode: f8f0e...bd8
Sjarmør Skrevet 26. mai #36 Skrevet 26. mai Til hun hadde vært tilfredstillt, begge må være fornøyde for at det skal være bra.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #37 Skrevet 26. mai Kommer an på hvor lenge siden det er han har hatt orgasme - enten ved samleie, onanering eller at jeg suger han. Hvis jeg har gitt han en blowjob på morgenen, og vi har sex på kvelden tar det litt lenger tid. Men ikke på halvtimesvis liksom. Ingen av oss er så glad i samleie som varer og varer heller da. Men han er veldig flink til å tilpasse utløsningen sin etter meg - she comes first. Han er 55 år. Anonymkode: fb9f4...d23
AnonymBruker Skrevet 26. mai #38 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da tenner dere ikke nok på hverandre 😂 Anonymkode: d73f6...190 For oss er det helt omvendt. Jo mere tent, jo kortere tid før orgasme. Det beste jeg vet er når begge er så sprengkåte at vi bare må ha hverandre, og kommer i løpet av kort tid. Anonymkode: fb9f4...d23 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #39 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når du er kåt nok og det ikke er hamring? Jeg blir ikke sår uansett om vi har samleie i en time. Innimellom har vi det, men ingen hurtigjukking isåfall. Heller rolig og nesten tantrisk. Tror ikke jeg hadde blitt sår om det så var flere timer med slikt, men utover en time orker jeg ikke. Anonymkode: f7d21...0a8 Spiller ingen rolle hvor kåt jeg er. Samleie er ikke stimulerende nok på den «riktige» måten til at jeg syntes det er hverken gøy eller godt noe særlig lenger en 5-6 minutter. Da begynner jeg å kjede meg og lysten blir borte. Etter det begynner det å bli sårt. Hamring/kaninknulling er uaktuelt. Spiller ingen rolle om det er 30 sekunder. Sånn knulling er bare latterlig. 1 time samleie er helt utenkelig for min del. Da nærmer det seg tortur 😅. Men 5-6 minutter føles godt nok og er veldig hyggelig. En veldig fin avslutning på ellers bra sex. Anonymkode: f64b5...27b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #40 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da tenner dere ikke nok på hverandre 😂 Anonymkode: d73f6...190 ? Nervecellene mine i vagina er de samme uavhengig av hvor tent jeg er. Anonymkode: f64b5...27b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå