Gå til innhold

Hvor lenge holder mannen din ut under sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Erfaringen er alt fra 540 minutt til 30 sekund. Alt etter hva hun ønsker.

Hva står på menyen i dag? Forrett, 15 retters, eller bare litt dessert? Ku(o)kken leverer uansett.

Det er opp til henne om det skal være junk eller Michelin. Noen liker mye, som en solide kafe porsjoner, andre mindre, mer en oral fornøyelse. Har og erfaring med de som liker stående buffet. Ja variasjon er bra.

I kveld litt forrett, før hun får en solid kafe porsjon. En dessert må en ha, det er helg.

The Big Chef

Anonymkode: 57380...96e

• Liker 3

Hvor langt er ett tau? Like langt hver gang?  Hvor mye forspill? 

En dame kan du få til å få orgasme på 1 minutt og 45minutter. Samma dama. Slik er vi menn og. Med riktig behandling går det fort unna! Men fort er ikke nødvendigvis best. 

Og. Hvorfor bare EN orgasme?

Kan ikke hun få flere enn en orgasme heller? Kan hun ikke få en G og en klitoral hver gang? 

Samme med mannen. EN. Er en nok? Er det tomt da for lyst?? 

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor lenger holder mennene deres ut under samleie? Hvis han kommer fort betyr det at sexen er ekstra bra? Hva hvis han bruker lang tid på å komme betyr det at sexen ikke er så bra?

Anonymkode: 17572...2ec

Det varierer jo.. bare at han passer på å ikke komme før meg😅 Noen dager tar vi det raskt og effektivt for oss begge, og andre dager bruker vi lang tid med massasje osv. føler vi kommuniserer godt under sex og at vi begge kommer når det passer. 

Anonymkode: 6a9b4...7b8

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Erfaringen er alt fra 540 minutt til 30 sekund. Alt etter hva hun ønsker.

Hva står på menyen i dag? Forrett, 15 retters, eller bare litt dessert? Ku(o)kken leverer uansett.

Det er opp til henne om det skal være junk eller Michelin. Noen liker mye, som en solide kafe porsjoner, andre mindre, mer en oral fornøyelse. Har og erfaring med de som liker stående buffet. Ja variasjon er bra.

I kveld litt forrett, før hun får en solid kafe porsjon. En dessert må en ha, det er helg.

The Big Chef

Anonymkode: 57380...96e

«Junk eller Michelin» - liker måten du beskriver det på😚

15- 30 minutter synes jeg er optimalt. Ikke under 10 min (pluss forspill), og 40-60 minutters samleie blir litt lenge. Sex 60 minutter er derimot ikke noe negativt, med forspill, diverse kos og oralsex i tillegg til samleie. 

Anonymkode: f7d21...0a8

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Stakkers

Anonymkode: 17572...2ec

Stakkars? Jeg tipper begge er kjempefornøyde❣️
Knulling i mer en 5 minutter er sport, og tiden med kos etter sex er dyrebar🤭

• Liker 2
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Stakkars? Jeg tipper begge er kjempefornøyde❣️
Knulling i mer en 5 minutter er sport, og tiden med kos etter sex er dyrebar🤭

Jeg hadde ikke vært fornøyd. Knulling under 5 minutter er nesten som å ikke ha knullet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde ikke vært fornøyd. Knulling under 5 minutter er nesten som å ikke ha knullet. 

Etter den 5. kjappisen tror jeg 5 minutter er nok.. ellers vil du aldri få de jorbærplantene i jorda😅

• Liker 1
Annonse
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Etter den 5. kjappisen tror jeg 5 minutter er nok.. ellers vil du aldri få de jorbærplantene i jorda😅

5 kjappiser hadde heller ikke vært aktuelt. 

Heldigvis liker både jeg og min kjære å ta oss tid ved sex. Vi har aldri kjappiser. 

• Liker 4
Sitat

Ser man på gjennomsnittslengden for samleier i Europa, er den på rundt åtte minutter, men det er store forskjeller, forteller Jern.

Og statistisk sett er det normalt å avvike opptil sju minutter fra snittet.

– I så måte burde hvilket som helst samleie som varer mellom ett og 15 minutter, være «normalt», sier den finske forskeren til forskning.no.

https://www.forskning.no/biologi-medisin-menneskekroppen/hvor-lenge-er-det-egentlig-normalt-a-ha-sex-for-utlosning/1675942

Anonymkode: bedde...2f8

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sex er så mye mere enn knulling i takt.. hvorfor nevnes ikke kjappiser, oralen og forspillet, når det er summen av tid sammen som utgjør tilfredstillelsen?
Jeg vil heller ha 5 kjappiser med lykkefølelse, enn 1🪄

• Liker 1

Så lenge han må 😉 han kan heldigvis tilpasse. Ikke uvanlig med 20-30 minutter, i ulikt tempo og stillinger såklart.

men kan komme i en kjappis og hvis det behovet er der.

Anonymkode: 79a6d...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...