Flintis Skrevet torsdag kl 00:59 #61 Skrevet torsdag kl 00:59 Hm... jeg dras nok mot pupper som et blikkfang og da synes de store best. Er en håndfull nok? Ja. Det har nok mer eller mindre vært store pupper, men jeg tror det er tifeldig
Rotemor Skrevet torsdag kl 01:56 #62 Skrevet torsdag kl 01:56 Jeg kjenner ingen kvinner som ønsker å bli «valgt» på grunnlag av puppestørrelsen. Det vil si at jeg ikke kjenner kvinner som er på utstilling for å tilfredstille uspesifikke menns seksuelle behov, eller sexarbeidere som det heter.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:54 #63 Skrevet torsdag kl 22:54 bergkatt skrev (22 timer siden): For min egen del så er jeg veldig glad i pupper, men det er jo ikke avgjørende når det kommer til valg alikevell, andre ting som teller langt mer da. Men klart det kan jo gå inn i en helhet. For min del så trenger ikke pupper våre så store nødvendigvis, det har mer med proposjoner, form og fasong til resten av kroppen, og gjerne til personligheten også på en måte. Personligheten, hvordan noen kler seg og ter seg kan også påvirke hvordan puppene oppfattes på en måte. Hehe. Så vanskelig å uttale seg spesifikt for deg. Har du kanskje noen bilder/eksempler av andre/kjente du kan vise til som eksempel på lignende proposjoner og størrelse kanskje for å uttale mer spesifikt? Jeg skjønner. Litt helheten kanskje? De er egentlig ganske lik de som en tidligere her i tråden la bilde ut av Anonymkode: 28ca6...1da
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:31 #64 Skrevet fredag kl 11:31 Mannen min elsker enorme pupper. Men han elsket meg mye mer enn store pupper. Så han valgte meg og elsker mine små pupper fordi de sitter på meg. Har til gjengjeld stor rumpe og han elsker den også. Tror mange vokser mer og mer av seg besettelsene om at partner absolutt må ha sånn eller slik attributt for at man kan være sammen med de. Til slutt merker man at personligheten og felles interesser veier mer enn puppene og rumpene og hårdargene osv. Anonymkode: 8cb92...886
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:46 #65 Skrevet fredag kl 11:46 AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 21.36): Om det har noe å si så er det ikke rett mann for deg 😂 Bare sånn til info 😉 Anonymkode: a7306...f3f Hva mener du? Hvis jeg ikke liker silikonpupper så er jeg ikke rett mann for noen? Pupper har selvsagt noe å si for noen, og ikke så mye for andre. Anonymkode: 7b806...18c
Rosa Gnom Skrevet fredag kl 11:53 #66 Skrevet fredag kl 11:53 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 21.18): Jeg liker kroppen min godt, er passe høy, slank, liten midje, sprettrumpe og små pupper. De passer til kroppen og er en håndfull. Men hvor mye har pupper å si egentlig for å bli valgt? Anonymkode: 28ca6...1da Pupper har ingenting å si for min del. En håndfull hørtes mer enn bra nok ut. Det viktigste er vel HVEM puppene sitter på. Ikke hvordan de ser ut. Endret fredag kl 11:59 av Rosa Gnom
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:22 #67 Skrevet lørdag kl 14:22 AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 13.31): Mannen min elsker enorme pupper. Det er en fetish greie. På samme måte som menn som liker enorme kjønnshår busker, eller damer med ekstrem fedme. Det normale er at menn foretrekker medium størrelse struttende pupper, med medium til liten størrelse nippler/areolaer. Anonymkode: dcc9c...e03
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:24 #68 Skrevet lørdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en fetish greie. På samme måte som menn som liker enorme kjønnshår busker, eller damer med ekstrem fedme. Det normale er at menn foretrekker medium størrelse struttende pupper, med medium til liten størrelse nippler/areolaer. Anonymkode: dcc9c...e03 Det normale er at alle er forskjellige. Men kanskje også at vedkommende kroppen tilhører er viktigere enn målene på attributtene. Anonymkode: 8cb92...886
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:52 #69 Skrevet lørdag kl 17:52 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er en fetish greie. På samme måte som menn som liker enorme kjønnshår busker, eller damer med ekstrem fedme. Det normale er at menn foretrekker medium størrelse struttende pupper, med medium til liten størrelse nippler/areolaer. Anonymkode: dcc9c...e03 På hvilken måte er det nyttig å legge det frem på belærende vis hva man må foretrekke for å passe inn i din oppfatning av hva som er normalt nok til at du ikke kaller det å ha fetisjer? Anonymkode: 911bc...4f3
bergkatt Skrevet lørdag kl 23:01 #70 Skrevet lørdag kl 23:01 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 0.54): Jeg skjønner. Litt helheten kanskje? De er egentlig ganske lik de som en tidligere her i tråden la bilde ut av Anonymkode: 28ca6...1da Ja så "enkelt" som helheten rett og slett 👍 For min del så er det bilde lagt ut tidligere helt nydelig og vil absolutt være en stor turn on på rette kvinnemennesket. De på bilde er jo ikke veldig store, heller ikke små, men tilgjengelig synes jeg sånn perfekt formede "håndfulle" pupper ofte er det aller fineste på rett kvinnemenneske. Naturlige og flotte, for å sammenligne litt, det finnes jo også "perfekte" silikonbryster også. Og tradisjonelt og ofte kan dette se litt falskt ut. Dette kan også være helt nydelig og flott på rette kvinnemenneske, men jeg føler på en måte at det er et snevrere antall kvinner som kler dette optimalt. Mens de naturlige eksemplet, de favner bredere på en måte. Og dermed på sett og hvis kanskje er dette en form for pupper jeg foretrekker best litt mer isolert sett. På den annen side, min kone har silikon og dermed noe større en en "håndfull", men alikevell ikke veldig store og heller ikke et typisk unaturlig look. Hun kler disse veldig godt og er for meg den vakreste og flotteste kvinnen jeg vet om med pupper som kler helheten. Igjen "helheten" som betyr noe. Blir litt avansert form for puppeprat av dette her kanskje..hehe Endret søndag kl 04:41 av bergkatt Tilføyd mer relevant
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:53 #71 Skrevet søndag kl 09:53 Det viktigste er at puppene er velformede og faste med minimalt med heng Anonymkode: 58312...b43
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:53 #72 Skrevet søndag kl 17:53 Jeg velger heller små pupper enn store. Små pupper er superhot! Anonymkode: 4ba28...ac4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå