Gå til innhold

En håndfull, godt nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En håndfull er nok for min del. B er «mer enn nok». Heller små, enn store. Med kroppene inntil er små ofte bedre enn store myke synes jeg. Mitt brystparti er veldig følsomt, så små funker best på den følelsen. 

Har hatt kjærester med noen fantastiske store pupper, både ekte og uekte, men har ikke syntes det har vært noe spesielt. Små ekte er best. Men, puppestørrelse er ganske uvesentlig. Ikke noe som gir meg nytelse. Men om de er følsomme, det liker jeg! Det er bonus! 

Sprettrumpe og midje, det er jeg svak for😍 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg liker kroppen min godt, er passe høy, slank, liten midje, sprettrumpe og små pupper. De passer til kroppen og er en håndfull. Men hvor mye har pupper å si egentlig for å bli valgt? 

Anonymkode: 28ca6...1da

Du trenger ikke bekymre deg et øyeblikk. 🙂

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At de matcher resten av kroppen er det viktigste. En spinkel dame med kjempepupper, ser bare teit ut. Samme med en fyldig dame, som er helt flatbrystet. Ja en håndfull er akkurat passe. Når hånda er full er det jo ikke plass til mer i den likevel.

Anonymkode: 0ee81...14d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For svært mange menn vil markert midje, spretten rumpe og kvinnelige hofter være viktigere enn "store pupper". På slanke og veldreide damer er både A, B og C cup flott. Når de blir vesentlig større enn det, er der ikke nødvendigvis positivt, selv om noen få menn har det jeg vil kalle "melonfetisj".

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg liker kroppen min godt, er passe høy, slank, liten midje, sprettrumpe og små pupper. De passer til kroppen og er en håndfull. Men hvor mye har pupper å si egentlig for å bli valgt? 

For de du du kanskje ønsker å bli valgt av, så spiller det ingen rolle.

Det som derimot ER viktig eller tiltrekkende for mange er å generelt være tilfreds med livet og egen kropp. En som er glad i seg selv og livet er gjerne mye mer attraktiv for andre enn de som fokuserer mest på det de mener mangler ved egen kropp. Satt på spissen, hvor attraktiv ville en mann som hadde massevis av komplekser ved seg selv og aldri var fornøyd med egen kropp?

Så min oppfordring er å jobbe med og akseptere deg selv slik du er og være fornøyd OG stolt over deg selv. Tenk på deg selv som BRA og 100%. God gammeldags kropps-positivisme!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sander33 skrev (9 timer siden):

En håndfull er nok for min del. B er «mer enn nok». Heller små, enn store. Med kroppene inntil er små ofte bedre enn store myke synes jeg. Mitt brystparti er veldig følsomt, så små funker best på den følelsen. 

Har hatt kjærester med noen fantastiske store pupper, både ekte og uekte, men har ikke syntes det har vært noe spesielt. Små ekte er best. Men, puppestørrelse er ganske uvesentlig. Ikke noe som gir meg nytelse. Men om de er følsomme, det liker jeg! Det er bonus! 

Sprettrumpe og midje, det er jeg svak for😍 

Godt vi å høre at små også blir satt pris på 🥰

AnonymBruker
Skrevet
Merlin skrev (8 timer siden):

Du trenger ikke bekymre deg et øyeblikk. 🙂

Hyggelig å høre ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At de matcher resten av kroppen er det viktigste. En spinkel dame med kjempepupper, ser bare teit ut. Samme med en fyldig dame, som er helt flatbrystet. Ja en håndfull er akkurat passe. Når hånda er full er det jo ikke plass til mer i den likevel.

Anonymkode: 0ee81...14d

Ja at det handler litt mer om balanse? Du sier noe der, når hånden er full er det ikke mer plass 😅

AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

For svært mange menn vil markert midje, spretten rumpe og kvinnelige hofter være viktigere enn "store pupper". På slanke og veldreide damer er både A, B og C cup flott. Når de blir vesentlig større enn det, er der ikke nødvendigvis positivt, selv om noen få menn har det jeg vil kalle "melonfetisj".

Godt å høre at det ikke bare er pupper som har noe å si 😄 er jo forståelig at menn liker pupper

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (1 time siden):

For de du du kanskje ønsker å bli valgt av, så spiller det ingen rolle.

Det som derimot ER viktig eller tiltrekkende for mange er å generelt være tilfreds med livet og egen kropp. En som er glad i seg selv og livet er gjerne mye mer attraktiv for andre enn de som fokuserer mest på det de mener mangler ved egen kropp. Satt på spissen, hvor attraktiv ville en mann som hadde massevis av komplekser ved seg selv og aldri var fornøyd med egen kropp?

Så min oppfordring er å jobbe med og akseptere deg selv slik du er og være fornøyd OG stolt over deg selv. Tenk på deg selv som BRA og 100%. God gammeldags kropps-positivisme!

Du har veldig rett i det du sier 😊 har hatt venner som kommenterer på egen kropp og jeg har aldri sett det de sier. Syns de var fine som de var. Men man er vel innimellom selvkritisk og prøver å finne svar gjennom å finne feil med seg selv. Som bare er selvdestruktivt. Og handler mer om hvordan man tenker

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 21.18):

Et vakkert ytre betyr ganske mye.

Du høres flott ut.

Anonymkode: d87fe...83d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Et vakkert ytre betyr ganske mye.

Du høres flott ut.

Anonymkode: d87fe...83d

Takk for det 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke størrelsen det kommer an på. MYE heller noen små struttende pupper enn noen store hengende slegger.

Anonymkode: dcc9c...e03

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig som har en håndfull. Det du må jobbe med er selvtilliten din! 

Mine tilsvarer 2 store mannehender per bryst og litt til. Med det følger utfordringer i rygg, nakke og skuldre og da spesielt når jeg bruker BH for lenge. Jeg får blåmerker og røde merker etter ulike bh'er. De er tunge som et vondt år og jeg kan ikke ligge på magen uten å bli kvalt.  Til enhver tid presser de opp mot halsen (om jeg bruker bh eller ligger i senga) og jeg må presse dem nedover. 
Jeg har ammet i mange år, men de minker ikke i størrelse. De er til enhver tid veldig varme og eneste som hjelper er utringninger eller å være mer lettkledd hjemme. De er rett og slett slagvåpen og jeg kan ikke løpe eller jogge uten at de slår ut meg eller andre 😆Vær glad for at dine er helt innenfor normalen du!

Anonymkode: 21194...468

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

hvis jeg skal bedømme om noen har fine pupper så er det form før størrelse. men "velger" ikke partner ut i fra puppene. 

Anonymkode: fbf3d...645

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

En "håndfull" sier svært lite om størrelsen på puppene. Det kan være alt fra A til D. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja... en mann som "velger meg" utifra pupper eller annet som nødvendigvis ikke vil se slik ut om ti år er en mann jeg ikke vil ha 😂

Min har vært med meg som topptrent og frisk, hormonell ubalanse og overvektig og nå som middelaldrende og litt mindre fast i fisken. 

Anonymkode: 15655...a62

• Hjerte 1
Skrevet

Fortsett med å like kroppen din du. Det er i så fall derfor du blir valgt. 

For min del kan pupper bare bli for store. Har aldri opplevd at jeg synes noen er for små. 

• Hjerte 1
Skrevet

Om en mann velger dame basert på størrelsen på puppene, så er det feil mann. 

Jeg har vært gift med en dame med store pupper, og er nå med ei som synes hun har små. Jeg har ikke tenkt et øyeblikk på det, jeg velger henne vær dag fordi det er henne, og synes brystene hennes er perfekte!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ja!

Anonymkode: 2a176...1b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...