Gå til innhold

En håndfull, godt nok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alt og ingenting.

Din håndfull kan være for mye for noen, for lite for noen og fullstendig uviktig for noen. Du er neppe puppene dine.

Anonymkode: fdb81...47e

Hm okei

Anonymkode: 28ca6...1da

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å bli valgt?

Viktigste er at du velger noen du liker og at han velger deg tilbake- dere velger hverandre.

Det er ikke en konkurranse 🙄

Anonymkode: cbb2f...c6d

Det er sant. Har ikke sagt det er noen konkurranse, tenkte mer om det hadde mye å si

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg liker kroppen min godt, er passe høy, slank, liten midje, sprettrumpe og små pupper. De passer til kroppen og er en håndfull. Men hvor mye har pupper å si egentlig for å bli valgt? 

Om det har noe å si så er det ikke rett mann for deg 😂 Bare sånn til info 😉

Anonymkode: a7306...f3f

• Liker 1
  • Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om det har noe å si så er det ikke rett mann for deg 😂 Bare sånn til info 😉

Anonymkode: a7306...f3f

Sant nok 😂 kommer dessverre ikke til å forandre på de heller. Liker de egentlig veldig godt selv. Bare lurte på om det hadde mye å si. 

Små pupper kan være mye penere enn store, det er helheten som teller. Og selv om en mann kan fantasere om store pupper, er det ikke gitt at han ønsker seg en partner med store pupper. Det er mye mer som må klaffe.

Anonymkode: 03d31...b99

• Liker 2
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

. Men hvor mye har pupper å si egentlig for å bli valgt? 

For min del null, nix, nada.

Pupper har Ingen ting med seksuell attraksjon å gjøre for min del.

Anonymkode: a7b5f...4bc

• Liker 1
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg liker kroppen min godt, er passe høy, slank, liten midje, sprettrumpe og små pupper. De passer til kroppen og er en håndfull. Men hvor mye har pupper å si egentlig for å bli valgt? 

"Bli valgt"? 🤣 Ser du på deg selv som ei ku som auksjoneres på kjøttmarkedet? 

For en utrolig trist innstilling til både seg selv og kvinner generelt... Som om alt vi har å tilby er kropp. Håper for din del du bare er ung og dum (eller et mannlig troll?), for dette er svært destruktiv tankegang. 

Anonymkode: e879f...2f1

• Liker 3
  • Nyttig 1

Annonse

MegJa skrev (27 minutter siden):

Hvis jeg bare blir "valgt" eller vurdert etter hvordan puppene mine ser ut, så er ikke den gjøken av en "mann" jeg har foran meg verdt det. 

Du har jo helt rett. Men du snakker som om du har pupper også 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

"Bli valgt"? 🤣 Ser du på deg selv som ei ku som auksjoneres på kjøttmarkedet? 

For en utrolig trist innstilling til både seg selv og kvinner generelt... Som om alt vi har å tilby er kropp. Håper for din del du bare er ung og dum (eller et mannlig troll?), for dette er svært destruktiv tankegang. 

Anonymkode: e879f...2f1

Haha 😂🥲 er nok bare dum, ikke så ung lengre. Er ingen som har klaget på de og ingen som har sagt noe på det egentlig. Faktisk mest venninner som har kommentert på det

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du har jo helt rett. Men du snakker som om du har pupper også 

Ja, det stemmer. Jeg har pupper. Men jeg ville ikke blitt så veldig sjarmert av en mann som kun hadde fokus på hvordan puppene mine så ut, det er mer ved meg enn hva man ser. Jeg vil heller bli vurdert etter hvordan han liker personligheten min og det intellektuelle. At han bare liker meg for puppene mine er ikke så veldig mye å bygge et forhold på. 

Annonse
MegJa skrev (Akkurat nå):

Ja, det stemmer. Jeg har pupper. Men jeg ville ikke blitt så veldig sjarmert av en mann som kun hadde fokus på hvordan puppene mine så ut, det er mer ved meg enn hva man ser. Jeg vil heller bli vurdert etter hvordan han liker personligheten min og det intellektuelle. At han bare liker meg for puppene mine er ikke så veldig mye å bygge et forhold på. 

Den ser jeg egentlig veldig godt. Må være utrolig usjarmerende å ha en samtale med en fyr der blikket er et annet sted. Du har jo helt rett i det du skriver ☺️

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Den ser jeg egentlig veldig godt. Må være utrolig usjarmerende å ha en samtale med en fyr der blikket er et annet sted. Du har jo helt rett i det du skriver ☺️

Ja, for da hadde det ikke spilt noen rolle hva jeg sa, fordi blikket hans bare ville vært et bestemt sted. Jeg liker øyekontakt med den jeg snakker sammen med, så kan heller fascinasjonen hans for puppene mine komme til sin rett senere.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...