Gå til innhold

Hvor fort virker canesten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere brukt diflucan, som nå har blitt reseptbelagt. Det virker jo veldig fort, snakk om timer og etter 1 døgn har jeg vært symptomfri.

Har nå fått soppinfeksjon og kjøpt kombipakke med stikkpille og krem. Står at det virker ganske raskt, men hva er "ganske raskt"? Står også at om man fremdeles har symptomer etter 7 dager burde man oppsøke lege.

Hva er deres erfaring? Når har dere vært symptomfri ved bruk av canesten?

Anonymkode: 65f25...20f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får god lindring av svie i løpet av en halv time eller noe sånt. Synes det virker nesten med en gang. Helt symptomfri har vel tatt lenger tid, usikker på hvor lenge. Har som regel fullført kuren.

Anonymkode: ba512...4a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg får god lindring av svie i løpet av en halv time eller noe sånt. Synes det virker nesten med en gang. Helt symptomfri har vel tatt lenger tid, usikker på hvor lenge. Har som regel fullført kuren.

Takk for svar.

Så da satte du stikkpilla også forsetter du å smøre ca 3 ganger om dagen I 4 dager?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Takk for svar.

Så da satte du stikkpilla også forsetter du å smøre ca 3 ganger om dagen I 4 dager?

Kremen er vel 1-2 uker? Jeg brukte den i hvert fall mer enn en uke... Tror jeg tømte tuben. Men begynner å bli en stund siden. Kanskje vi får noen flere svar her fra folk med bedre hukommelse enn meg. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kremen er vel 1-2 uker? Jeg brukte den i hvert fall mer enn en uke... Tror jeg tømte tuben. Men begynner å bli en stund siden. Kanskje vi får noen flere svar her fra folk med bedre hukommelse enn meg. 😅

1-2 uker. Å herregud jeg savner diflucan jeg 🙈

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre morgenen etter allerede, setter stikkpillen før jeg legger meg. Trenger ofte ikke krem mer enn 1-2 døgn.

Anonymkode: b9f7d...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...