AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai HJeg er en kvinne i 40-årene som har vært singel etter en skilsmisse . Det har vært dødt på sexfronten i 4 år, men nå kjenner jeg at kroppen våkner til liv igjen – og det med et smell. Løser det på andre måter, men jeg blir nesten sprø bare av å se en mann, haha. De blir jo sexobjekter , uff.... Problemet er bare: Det er over 20 år siden jeg sist var "på markedet". Da hadde jeg kjærester og noen FWB/FF-situasjoner (ikke samtidig). Nå er jeg plutselig tilbake i en verden jeg ikke helt kjenner igjen, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har en kropp som bærer preg av å ha levd, og det er faktisk noe jeg er stolt av. Jeg elsker kroppen min, arr og alt, for de viser at jeg har vært gjennom mye og fortsatt står støtt med mine mykheter . Men jeg merker også at det er utfordrende å balansere lysten etter nærhet og sex, med et ønske om en ordentlig relasjon... uten at alt må bli så alvorlig med en gang. I tillegg har jeg nedsatt hørsel. Det var en greie for noen menn da jeg var yngre,vet ikke hvordan det oppfattes nå. Det gjør meg litt usikker. Så... til dere der ute – har dere noen råd? Hvordan kommer man i gang med å utforske igjen, både fysisk og følelsesmessig etter lang pause og med litt ekstra bagasje i livet? Tar imot ærlige, varme og konkrete råd med takk ❤️ Anonymkode: d16c6...90c 2
feliek54 Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): HJeg er en kvinne i 40-årene som har vært singel etter en skilsmisse . Det har vært dødt på sexfronten i 4 år, men nå kjenner jeg at kroppen våkner til liv igjen – og det med et smell. Løser det på andre måter, men jeg blir nesten sprø bare av å se en mann, haha. De blir jo sexobjekter , uff.... Problemet er bare: Det er over 20 år siden jeg sist var "på markedet". Da hadde jeg kjærester og noen FWB/FF-situasjoner (ikke samtidig). Nå er jeg plutselig tilbake i en verden jeg ikke helt kjenner igjen, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har en kropp som bærer preg av å ha levd, og det er faktisk noe jeg er stolt av. Jeg elsker kroppen min, arr og alt, for de viser at jeg har vært gjennom mye og fortsatt står støtt med mine mykheter . Men jeg merker også at det er utfordrende å balansere lysten etter nærhet og sex, med et ønske om en ordentlig relasjon... uten at alt må bli så alvorlig med en gang. I tillegg har jeg nedsatt hørsel. Det var en greie for noen menn da jeg var yngre,vet ikke hvordan det oppfattes nå. Det gjør meg litt usikker. Så... til dere der ute – har dere noen råd? Hvordan kommer man i gang med å utforske igjen, både fysisk og følelsesmessig etter lang pause og med litt ekstra bagasje i livet? Tar imot ærlige, varme og konkrete råd med takk ❤️ Anonymkode: d16c6...90c Har du lyst på kos og treff så ikke lur på det. Bare vær ærlig og seriøs. Jeg har møtt flere damer og har hat det fin t med alle. Men måten jeg har gjort det på er å snakke med det på en chat kanal for å finne ut om vi ønsker det samme. De fleste har jeg møtt hos dama eller ute et sted for så hjem til henne. Noen ganger kjøpte jeg en pizza for lit prat først og alle har vi begge hat det fint. Men vær forsiktig og bruk lit til på å bli kjent, det er ikke alle en kan stole på. Ønsker deg lykke til Feliek54
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Om du ikke tør det ene eller det andre så er det vel ikke noe å prate om / bruke tid på? Kondomeriet burde starte en VIP medlemskap for kvinner som ikke tør å ta initiativ og månedlig sende de sexleketøy for utprøving Anonymkode: 5b8d4...f66
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): HJeg er en kvinne i 40-årene som har vært singel etter en skilsmisse . Det har vært dødt på sexfronten i 4 år, men nå kjenner jeg at kroppen våkner til liv igjen – og det med et smell. Løser det på andre måter, men jeg blir nesten sprø bare av å se en mann, haha. De blir jo sexobjekter , uff.... Problemet er bare: Det er over 20 år siden jeg sist var "på markedet". Da hadde jeg kjærester og noen FWB/FF-situasjoner (ikke samtidig). Nå er jeg plutselig tilbake i en verden jeg ikke helt kjenner igjen, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har en kropp som bærer preg av å ha levd, og det er faktisk noe jeg er stolt av. Jeg elsker kroppen min, arr og alt, for de viser at jeg har vært gjennom mye og fortsatt står støtt med mine mykheter . Men jeg merker også at det er utfordrende å balansere lysten etter nærhet og sex, med et ønske om en ordentlig relasjon... uten at alt må bli så alvorlig med en gang. I tillegg har jeg nedsatt hørsel. Det var en greie for noen menn da jeg var yngre,vet ikke hvordan det oppfattes nå. Det gjør meg litt usikker. Så... til dere der ute – har dere noen råd? Hvordan kommer man i gang med å utforske igjen, både fysisk og følelsesmessig etter lang pause og med litt ekstra bagasje i livet? Tar imot ærlige, varme og konkrete råd med takk ❤️ Anonymkode: d16c6...90c Dette løser seg. Høres spennende ut.Ta gjerne kontakt. Sender deg en melding du kan ignorere eller svare på om det passer. Anonymkode: 9602d...15b
Pelle1358 Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette løser seg. Høres spennende ut.Ta gjerne kontakt. Sender deg en melding du kan ignorere eller svare på om det passer. Anonymkode: 9602d...15b Glemte TS var anonym..
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Hvordan går det? Har du funnet deg en FF? Håper da at menn forstår det med hørselen…? Skulle da ikke være et problem når man er kåt 🤭 selv om jeg forstår deg godt pågrunn av problemer selv. Er litt i din situasjon..Spesielt at ‘’alle’’ menn er blitt sex objekter 😂 *sikler* Jeg vil ikke ha noen hjem til meg og skulle egentlig ønske at jeg hadde penger nok til å kunne møtes på hotell eller andre plasser som kanskje er mer privat enn et hotell..kunne tenkt meg sex i bil eller ute eller lignende bruker du nettet/datingsider mye eller prøver du å få kontakt på en annen måte ? Jeg er ikke så glad i nett så tror det minimerer skjangsen min litt for å ende opp med noen. Vil heller ikke ha fast treff hver eneste uke og vil ikke ha noe forhold. Å skal det ikke utvikle seg for mye følelser kan det heller ikke bli for ofte føler jeg ; P Var i et forhold i mange år med lite sex ..Nesten ingenting! Følte meg som en jomfru når forholdet var slutt ,hehe Nå er jeg som deg -skikkelig klar for litt kos Eneste jeg føler litt på at jeg har veldig småe pupper (og spisse) men i tilegg henge pupper som er mye mere vanlig for dem med mere size. Har nesten ikke hørsel på det ene øret så redd for at jeg skal lage altfor høye lyder som jeg har en tendens til. Hører ikke så godt hvor høye lyder jeg lager.Ikke at lyd i senga er negativt altså men du skjønner. Er åsså plaget med nupper og kløe etter barbering så syntes ikke musa ser fin ut i det hele tatt. Er sjenert når det kommer til å sette i gang og hengemage +++ 🤣 Men har så lyst å bare få kjenne på en spenning jeg ikke har kjent på siden jeg var 27 sist.. nå er jeg 36. Anonymkode: 8c7dd...243
Bamseklemmer Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 17.13): Jeg er en kvinne i 40-årene som har vært singel etter en skilsmisse . Det har vært dødt på sexfronten i 4 år, men nå kjenner jeg at kroppen våkner til liv igjen – og det med et smell. Løser det på andre måter, men jeg blir nesten sprø bare av å se en mann, haha. De blir jo sexobjekter , uff.... Problemet er bare: Det er over 20 år siden jeg sist var "på markedet". Da hadde jeg kjærester og noen FWB/FF-situasjoner (ikke samtidig). Nå er jeg plutselig tilbake i en verden jeg ikke helt kjenner igjen, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Anonymkode: d16c6...90c Det skjer noe med kvinner i 40 årene.. de våkner til liv igjen, når "jobben" som mor er ferdig. Altså, du er fremdeles en god mor, selv om du ønsker deg en elsker.. Nytelser øker jo livskvaliteten også🤭 Men forståelsen er, at det er litt av en "jobb" å konstant være pliktoppfyllende. Barn må jo læres opp til å bli god, snill og selvstendig. Så sexen blir ikke prioritert over barna, sexlysten går i dvale. Men sexlysten våkner også til liv igjen, når du vet barna ser ut til å få en trygg fremtid. Hormonell prevensjon kan jo også nevnes.. sexlysten går jo rett til værs, når du ikke trenger prevensjon lengre.. Så du beskriver generelt godt, hvordan der er å være en voksen kvinne og mor👏 Tiden har endret seg litt siden 90-tallet da, det var litt mere rock`n roll. Eller det er vel "vi" som har blitt eldre, så nå vil "vi" ha sex på andre premisser. Blitt mere kresen, mere opptatt av kvalitet, men hyppigheten er den samme med samme sexlyst. Kjenner du deg litt igjen? Kroppen blir penere med årene.. alderstegn er utrolig sexy💞 Så jeg har det litt som deg.. jeg blir litt stum av beundring at det finnes så mange flotte kvinner som har passert fra 40 og oppover.. Jeg ser aldri "stygge damer".. jeg blir faktisk koseklein av å se på dem🥰 Da blir svaret mitt til deg: Gjør deg tilgjengelig for kontakt, kle deg litt spennende og flørt i vei, kun til de som fanger kriblingene i deg. Vær gjerne litt uoppnåelig, det trigger menn til å overbevise deg. Vær også tydelig på at du ikke vil ha et forhold, men gjerne ha noen å dele nytelsen med. Hvis menn hadde forstått: "Det skjer noe med kvinner i 40 årene", så er det ikke vanskelig å finne deg🥰 Lykke til🫰🪄 Du er en magnet, som er vanskelig å holde seg unna🧲🤭 Endret 6. juni av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå