Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊

Vi er en familie på fire som drømmer om å flytte til Grimstad grunnet klima. Vi bor i et nabolag i Nord-Norge hvor vi er god kjent med naboer og har mye sosialt i nabolaget. Er redd for å havne i et kaldt nabolag uten småbarn/lekeplass osv. Noen her som er kjent i Grimstad og har noen anbefaling? 

Anonymkode: fa35e...87a

AnonymBruker
Skrevet

Er mye rusmiljø der det er det eneste jeg vet.

Anonymkode: 61e61...c5c

Skrevet

Såpass.. Så for meg koselig sørlandsidyll.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er rusmiljøer i alle byer…..

Anonymkode: cea0c...f99

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er rusmiljø her jeg bor i Nord og.  Men de holder seg som regel på faste plasser, og i ulike deler av byen. Er derfor jeg spør om barnevennlige nabolag I Grimstad :)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri møtt på rus, og jeg bor i Grimstad!

Lekeplasser er det overalt. Ville heller anbefalt å reise ned og se seg litt rundt. 

Anonymkode: c7f4a...c91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skulle gjerne gjort det. Men er langt, og mange flybytter. Har sett en del på kart. Vil gjerne bo i gangavstand til både skole og bhg

AnonymBruker
Skrevet

Tips: flytt inn på et nybygd byggefelt. Da er det ofte barnefamilier i like situasjoner. Ellers kan du risikere å havne i et byggefelt med kun utflytta barn. 

vi flyttet inn i nybygg for to år siden. Har vært supert. Mange lekekamerater til barna og mye sosialt for de voksne som ønske det. 

vi flyttet fra Oslo til Arendal og har ikke angret et sekund. Grimstad er like hyggelig. Anbefaler Fevik for Norges fineste strender og godt klima.

Anonymkode: f3878...63e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme har jeg inntrykk av. Grimstad og Arendal er «styggingene» når det kommer til rus i sør..

Anonymkode: 683b5...9d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig koselig by. Anbefaler også Fevik og veien mot Arendal.

Anonymkode: bd09e...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler klomreheia, Solberg. Begge nyere felt som sokner til bra skole. Ligger litt utenfor sentrum og oppleves mye roligere og tryggere

Anonymkode: e8a62...724

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tips: flytt inn på et nybygd byggefelt. Da er det ofte barnefamilier i like situasjoner. Ellers kan du risikere å havne i et byggefelt med kun utflytta barn. 

vi flyttet inn i nybygg for to år siden. Har vært supert. Mange lekekamerater til barna og mye sosialt for de voksne som ønske det. 

vi flyttet fra Oslo til Arendal og har ikke angret et sekund. Grimstad er like hyggelig. Anbefaler Fevik for Norges fineste strender og godt klima.

Anonymkode: f3878...63e

Jeg elsker Grimstad og Fevik, men det er IKKE Norges fineste strender der…. 😂 google Brennviksanden i Steigen, eller Kjerringøy.. ærlig talt 

Anonymkode: cea0c...f99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det "blide sørland" forårsakes av et høyt nivå av psykiske lidelser, og dermed inntak av lykkepiller. Ikke rart folk smiler da. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, har selv Haukland strand og rambergstranden som nermeste nabo her I Lofoten. Men de kan være så fine de bare vil, er ikke litt varmt engang. Så jeg skal absolutt teste ut Fevik 👍

AnonymBruker
Skrevet

Myråsen er helt supert for barnefamilier, ellers har du klomreheia og området rundt der, mye nye byggefelt, med mange små barn. Ellers er det veldig fint på støle, mye nye byggefelt der å. Jeg er også innflytter, og stortrives i Grimstad.

Anonymkode: c2045...b39

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i Grimstad i noen år, og stortrivdes. (Bor et annet sted nå, men fortsatt på Sørlandet) Synes Grimstad er en utrolig koselig by. Kan også anbefale myråsen. Selv bodde jeg i Holvika. 

Anonymkode: bafde...27e

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Grimstad selv! Er liksom midt i mellom alt, i hvert fall for meg som har familie mot Gjerstad og son ønsker bare en svipptur til Sørlandsparken 🤩 

Bor 5 minutter unna Fevik, veldig koselig plass. Anbefaler å flytte i nyere boligfelt, de som bor i gamle hus er gjerne eldre og bodd der i alle år!🙈

Anonymkode: 57fcb...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...