AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Hei 😊 Vi er en familie på fire som drømmer om å flytte til Grimstad grunnet klima. Vi bor i et nabolag i Nord-Norge hvor vi er god kjent med naboer og har mye sosialt i nabolaget. Er redd for å havne i et kaldt nabolag uten småbarn/lekeplass osv. Noen her som er kjent i Grimstad og har noen anbefaling? Anonymkode: fa35e...87a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Er mye rusmiljø der det er det eneste jeg vet. Anonymkode: 61e61...c5c
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Det er rusmiljøer i alle byer….. Anonymkode: cea0c...f99 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Det er rusmiljø her jeg bor i Nord og. Men de holder seg som regel på faste plasser, og i ulike deler av byen. Er derfor jeg spør om barnevennlige nabolag I Grimstad Anonymkode: fa35e...87a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Aldri møtt på rus, og jeg bor i Grimstad! Lekeplasser er det overalt. Ville heller anbefalt å reise ned og se seg litt rundt. Anonymkode: c7f4a...c91 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai Ja, skulle gjerne gjort det. Men er langt, og mange flybytter. Har sett en del på kart. Vil gjerne bo i gangavstand til både skole og bhg Anonymkode: fa35e...87a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Tips: flytt inn på et nybygd byggefelt. Da er det ofte barnefamilier i like situasjoner. Ellers kan du risikere å havne i et byggefelt med kun utflytta barn. vi flyttet inn i nybygg for to år siden. Har vært supert. Mange lekekamerater til barna og mye sosialt for de voksne som ønske det. vi flyttet fra Oslo til Arendal og har ikke angret et sekund. Grimstad er like hyggelig. Anbefaler Fevik for Norges fineste strender og godt klima. Anonymkode: f3878...63e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er mye rusmiljø der det er det eneste jeg vet. Anonymkode: 61e61...c5c Samme har jeg inntrykk av. Grimstad og Arendal er «styggingene» når det kommer til rus i sør.. Anonymkode: 683b5...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai Veldig koselig by. Anbefaler også Fevik og veien mot Arendal. Anonymkode: bd09e...64d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Anbefaler klomreheia, Solberg. Begge nyere felt som sokner til bra skole. Ligger litt utenfor sentrum og oppleves mye roligere og tryggere Anonymkode: e8a62...724
AnonymBruker Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tips: flytt inn på et nybygd byggefelt. Da er det ofte barnefamilier i like situasjoner. Ellers kan du risikere å havne i et byggefelt med kun utflytta barn. vi flyttet inn i nybygg for to år siden. Har vært supert. Mange lekekamerater til barna og mye sosialt for de voksne som ønske det. vi flyttet fra Oslo til Arendal og har ikke angret et sekund. Grimstad er like hyggelig. Anbefaler Fevik for Norges fineste strender og godt klima. Anonymkode: f3878...63e Jeg elsker Grimstad og Fevik, men det er IKKE Norges fineste strender der…. 😂 google Brennviksanden i Steigen, eller Kjerringøy.. ærlig talt Anonymkode: cea0c...f99 1
Gammelsmurfen Skrevet 24. mai #13 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er mye rusmiljø der det er det eneste jeg vet. Anonymkode: 61e61...c5c Det "blide sørland" forårsakes av et høyt nivå av psykiske lidelser, og dermed inntak av lykkepiller. Ikke rart folk smiler da.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #14 Skrevet 24. mai Hehe, har selv Haukland strand og rambergstranden som nermeste nabo her I Lofoten. Men de kan være så fine de bare vil, er ikke litt varmt engang. Så jeg skal absolutt teste ut Fevik 👍 Anonymkode: fa35e...87a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai Myråsen er helt supert for barnefamilier, ellers har du klomreheia og området rundt der, mye nye byggefelt, med mange små barn. Ellers er det veldig fint på støle, mye nye byggefelt der å. Jeg er også innflytter, og stortrives i Grimstad. Anonymkode: c2045...b39
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai Jeg har bodd i Grimstad i noen år, og stortrivdes. (Bor et annet sted nå, men fortsatt på Sørlandet) Synes Grimstad er en utrolig koselig by. Kan også anbefale myråsen. Selv bodde jeg i Holvika. Anonymkode: bafde...27e
AnonymBruker Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai Bor i Grimstad selv! Er liksom midt i mellom alt, i hvert fall for meg som har familie mot Gjerstad og son ønsker bare en svipptur til Sørlandsparken 🤩 Bor 5 minutter unna Fevik, veldig koselig plass. Anbefaler å flytte i nyere boligfelt, de som bor i gamle hus er gjerne eldre og bodd der i alle år!🙈 Anonymkode: 57fcb...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå