Gå til innhold

Et nytt liv med 2 måltider om dagen. - anbefales til dere som er sultne hele tiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hele livet slitt med at jeg er sulten hele tiden og ikke har metthetsfølelse. Jeg har spist 4 måltider og mellommåltider . Vekta har stått bomstille i 20 år, nå er jeg 45. Etter at jeg begynte å spise lunsj kl.12 og middag kl.18, er jeg mye mindre fysen og blir raskere mett, og vekta går nedover! Fått et nytt liv! Det er vanskelig når man begynner, ca 1 uke eller 2, så har den vendt seg til det. 

Anonymkode: 016a0...579

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har gjort det slik noen år nå. Og stortrives med det.

Er aldri sulten utenom, aldri noen cravings, ikke lyst på noe på kvelden. Spiser meg god og mett, med veldig variert mat. 

Anonymkode: 699d8...704

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er heldig hvis det fungerer for deg! Jeg har forsøkt, men verken hode eller kropp fungerte så lenge uten mat om morgenen, jeg endte opp med å føle meg alvorlig syk til sist... Ikke alle som tåler sånt dessverre

Anonymkode: 0a00a...d1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hele livet slitt med at jeg er sulten hele tiden og ikke har metthetsfølelse. Jeg har spist 4 måltider og mellommåltider . Vekta har stått bomstille i 20 år, nå er jeg 45. Etter at jeg begynte å spise lunsj kl.12 og middag kl.18, er jeg mye mindre fysen og blir raskere mett, og vekta går nedover! Fått et nytt liv! Det er vanskelig når man begynner, ca 1 uke eller 2, så har den vendt seg til det. 

Anonymkode: 016a0...579

Jeg prøvde det i to uker...var god og stappmett :) men sprakk etter to uker....hilsen voksen dame på 50. SKal prøve igjen. Prøvde at måltidene skulle inneholde mest protein og fett og litt karbohydrater. Hva spiser du?

Anonymkode: 8c7b9...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjorde omvendt. Gikk fra 2 til 4 måltider om dagen. Gått mye ned i vekt, har mer energi, småspiser aldri og er veldig fornøyd :)

Anonymkode: 45fac...870

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 3 måltider. Og det funker det også. Hele cluet er at man kun spiser til måltider, ingenting utenom. Det har vært frigjørende for meg som tidligere alltid var sulten, og gikk og cravet og småspiste hele dagen. Nå kan jeg også bli sulten, men det er ikke noe problem, det er jo bare noen timer til neste måltid. Å gi etter for sulten er ikke et alternativ.  

Anonymkode: c1599...943

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...