AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Hva er de beste datingsidene for folk (jeg er hetrofil kvinne) i alderen 40 - 60? (ikke Tinder). Og nei takk, trenger ingen innspill på hvordan møte folk på "gamlemåten" 🙃 Anonymkode: 6d739...93d
Lille39 Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er de beste datingsidene for folk (jeg er hetrofil kvinne) i alderen 40 - 60? (ikke Tinder). Og nei takk, trenger ingen innspill på hvordan møte folk på "gamlemåten" 🙃 Anonymkode: 6d739...93d Den e vanskelig. Prøvd sukker, happn?
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Lurer også på om det finnes noen gode internasjonale nettsteder? Altså der man kan møte folk fra andre land også (fortrinnsvis Europa). TS Anonymkode: 6d739...93d
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Lille39 skrev (18 minutter siden): Den e vanskelig. Prøvd sukker, happn? Nei, ikke prøvd. Takk for tips! Er de gode? Anonymkode: 6d739...93d
remix2020 Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva er de beste datingsidene for folk (jeg er hetrofil kvinne) i alderen 40 - 60? (ikke Tinder). Og nei takk, trenger ingen innspill på hvordan møte folk på "gamlemåten" 🙃 Anonymkode: 6d739...93d Møteplassen er nok en av de beste. Er man kristen eller har kristne grunnverdier kan KristenDate være et alternativ 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer også på om det finnes noen gode internasjonale nettsteder? Altså der man kan møte folk fra andre land også (fortrinnsvis Europa). TS Anonymkode: 6d739...93d Match.com. Mange fra nedover i Europa der, jeg traff selv en (frankrike), og selv om det sannsynligvis blir slutt nå, var vi sammen i halvannet år. 🙂 Vive la France! Anonymkode: 2d033...a31 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Tinder. Alle de andre er ca. som Tinder, bare med færre brukere. Anonymkode: adbab...84f
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Turvenn Anonymkode: 5998e...f46 .no? Anonymkode: 583cb...55f
remix2020 Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Facebook dating Anonymkode: bb459...4c3 Fint og enkelt på Facebook Dating. Er likevel like vanskelig å få kontakt med de du matcher med som det er på andre datingsider. Det fine med Facebook Dating er at den er gratis
remix2020 Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): .no? Anonymkode: 583cb...55f Ja 😅
Mardina Skrevet 24. mai #13 Skrevet 24. mai Fant min på Facebook dating. Eller dvs. han fant meg 😄 Er snart 46.
Lille39 Skrevet 24. mai #14 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke prøvd. Takk for tips! Er de gode? Anonymkode: 6d739...93d Traff en på sukker. Så foreløpig e eg fornøyd. Men du finner alltid tullinger på alle apper. Menn eller kvinner.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Match.com. Mange fra nedover i Europa der, jeg traff selv en (frankrike), og selv om det sannsynligvis blir slutt nå, var vi sammen i halvannet år. 🙂 Vive la France! Anonymkode: 2d033...a31 Takk for tips. Vært der før en gang for mange år siden, og da var det så mange falske profiler og useriøst så jeg droppet det. Men kan jo ha blitt bedre siden den gang forhåpentligvis! TS Anonymkode: 6d739...93d
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai remix2020 skrev (3 timer siden): Møteplassen er nok en av de beste. Er man kristen eller har kristne grunnverdier kan KristenDate være et alternativ Ja, MP er det stedet jeg prøvde sist gang for ett års tid siden, og der var det mange rare typer som bodde i kjelleren hos mor 😆 Anonymkode: 6d739...93d
AnonymBruker Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai Lille39 skrev (1 time siden): Traff en på sukker. Så foreløpig e eg fornøyd. Men du finner alltid tullinger på alle apper. Menn eller kvinner. Absolutt. Mange tullinger utenfor appene også 😅, men apper er jo forskjellige, så tenkte å prøve en som forhåpentligvis er bedre enn Møteplassen som var den jeg var på sist. TS Anonymkode: 6d739...93d
Lille39 Skrevet 24. mai #18 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Absolutt. Mange tullinger utenfor appene også 😅, men apper er jo forskjellige, så tenkte å prøve en som forhåpentligvis er bedre enn Møteplassen som var den jeg var på sist. TS Anonymkode: 6d739...93d Sukker må du betale for å chatte. Men Noen av mennene hadde betalt så da slapp jeg og betale. Fant en fin fyr der. Har vært på noen dater.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #19 Skrevet 24. mai Lille39 skrev (5 minutter siden): Sukker må du betale for å chatte. Men Noen av mennene hadde betalt så da slapp jeg og betale. Fant en fin fyr der. Har vært på noen dater. Ja, jeg har ikke noe i mot å betale selvfølgelig. Anonymkode: 6d739...93d
Lille39 Skrevet 24. mai #20 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, jeg har ikke noe i mot å betale selvfølgelig. Anonymkode: 6d739...93d Nettsiden så bra ut iallfall. Håper du finner noen. ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå