kari2 Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Hei! Er det noen som har vært på Ischia, Italia? Hvordan var det? Tenker å dra i september, evt. Er ute etter bading og slaraffenliv, litt wine and dine og rusling rundt i vakre smågater. Italiensk sjarme. Vil helst unngå de verste turistmassene, og det er fint hvis det ikke er så eksklusivt og dyrt.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Jeg har vært der, bare et par dager på en lengre tur i mai for ti år siden. Husker best en havnerestautant mer nydelig pasta og skalldyr og en spabehandling. Likte meg godt der, men synes det er mye annet som også er fint i Italia. På den turen likte jeg Sorrento og dagstur til Capri best. Anonymkode: 57618...7d5 1
kari2 Skrevet 30. mai Forfatter #3 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 16.44): Jeg har vært der, bare et par dager på en lengre tur i mai for ti år siden. Husker best en havnerestautant mer nydelig pasta og skalldyr og en spabehandling. Likte meg godt der, men synes det er mye annet som også er fint i Italia. På den turen likte jeg Sorrento og dagstur til Capri best. Anonymkode: 57618...7d5 Tusen takk for svar😊 var det veldig mye folk på Ischia? Ser det bor mange der, og øya er jo ikke så stor..
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Var der for ca 20 år siden. Bodde på Albergo Il Monastero, som kan anbefales. Tok turen til Capri, der vi hadde bekjente, og var der et par dager. Likte meg bedre der. Litt mindre folk. Men Ischia er et et fint sted. Varme kilder, god mat og en trivelig liten strand. Anonymkode: 7b0b4...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå