Gjest GreenSky Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har et universalråd som gjelder alle debatter på samlivsforumet: Dump han!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Ser at du prøver å være sarkastisk, til tross for at dumping for svært mange kvinner har vært redningen for å opprettholde sin selvtillit og selvfølelse.
Susan Sto Helit Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Alternativ 2: Gå til samlivsterapaut og hør denne fortelle deg at du må dumpe han. (Mens han er der!) Det høres unektelig morsommere ut!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Alternativ 2: Gå til samlivsterapaut og hør denne fortelle deg at du må dumpe han. (Mens han er der!) Det høres unektelig morsommere ut! ← Been there, done that. Det er mulig.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #8 Skrevet 16. mars 2006 Alternativ 2: Gå til samlivsterapaut og hør denne fortelle deg at du må dumpe han. (Mens han er der!) Det høres unektelig morsommere ut! ← Jeg skulle ønske at terapeuten jeg gikk til hadde såpass integritet at de sa det rett ut... men neeeeeida...
Gjest Jalileh Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Ehem...du glemte: "Pakk sakene hans". Du har et poeng!
salsera Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 Jeg trodde det var "Snakk med h*n om det", jeg...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #13 Skrevet 17. mars 2006 Men mye dyrere da GrønnSkys universalråd er i det minste gratis! ← Familierådgiving er gratis.
Gjest Sukkerert Skrevet 17. mars 2006 #14 Skrevet 17. mars 2006 Veldig godt poeng. Håper for manges skyld at det ikke skal så lite til før en hadde "pakket sakene sine" som folk gir uttrykk for her. I såfall må de ha hatt mengdevis av kjærester, samboere og ektefeller bak seg. Alle forhold har problemer. Grunnen til at folk skriver om problemene sine og søker råd på samlivsforumet er vel nettopp at de ønsker å redde forholdet i motsetning til å gå.
Hu i Svingen Skrevet 17. mars 2006 #15 Skrevet 17. mars 2006 Legger til: Slutt å sjekke mobilen hans.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #17 Skrevet 18. mars 2006 Jeg tror at mange som skriver her søker info nettopp for å få forsikringer om at man selv ikke er steike dum, og at mannen faktiske er en idiot man bare kan dumpe. En slags støtte som man trenger for å komme seg ut av et destruktivt forhold. Dermed blir mange råd deretter. Man ser fort forskjell på de innlegg der folk utenfra mener at det kan være verdt jobben å satse videre, og de innlegg der folk rister på hodet. Jeg tror ikke folk her inne er generellt overfladiske og ute etter å ødelegge, jeg tror man er ganske nøytral og flink til å sette seg inn i åssen andre har det. Og kan gi råd som passer. Det er ikke til å komme fra at det er en del forhold der ute som er destruktive og bygget på feil grunnlag...
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #18 Skrevet 18. mars 2006 Sissel Grans bol som heter Kjærlighet i hastigheten tid er veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå