AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Hei! Mulig jeg spør hvor langt er et tau. Men nylig flyttet for meg selv, og har ikke så mange og spørre. Synes blomster er så fine så kjøpte meg alunrot i mange forskjellige fargespektre og hage hortensia, men hvor ofte skal jeg vanne og er det noen tips og triks? Står i mellomstore potter ved solsiden på terrassen. ☺️❤️ Anonymkode: 709b1...adf
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Jeg tenker at begge deler egentlig trives best/overvintrer best gravd ned i bed, men du kan jo ha de i potter i sommer. Vannes så de er jevnt fuktige, men ikke for våte. Når det har regnet så tåler de å tørke opp endel Anonymkode: ccfa2...93b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Mulig jeg spør hvor langt er et tau. Men nylig flyttet for meg selv, og har ikke så mange og spørre. Synes blomster er så fine så kjøpte meg alunrot i mange forskjellige fargespektre og hage hortensia, men hvor ofte skal jeg vanne og er det noen tips og triks? Står i mellomstore potter ved solsiden på terrassen. ☺️❤️ Anonymkode: 709b1...adf Temperaturen ute avgjør hvor fort jorden blir tørr. Du vanner helst før jorden blir for tørr. Står de slik at de får vann fra oven, når det regner, så må du passe på at blomstene ikke drukner i regnværet. Plei blomstene dine med kjærlighet, så gir de frodighet og vakre opplevelser tilbake til deg. Husk å ta bilder av dem, så du kan glede deg over sommerens blomster til vinteren. Anonymkode: 991e9...f2a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Så snille dere er! Hadde ventet meg 0 svar, men er heller overlykkelig med at jeg hele tatt fikk noe, og så gode og fine svar ❤️ Min mamma som dessverre er gått bort, hadde så fin og frodig hage, men fikk aldri den interessen før nå. Anonymkode: 709b1...adf 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai En ting til, blomstene liker ikke å bli vannet når de står i solsteiken midt på dagen, så prøv å vente til på kalender med å gi de vann. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så snille dere er! Hadde ventet meg 0 svar, men er heller overlykkelig med at jeg hele tatt fikk noe, og så gode og fine svar ❤️ Min mamma som dessverre er gått bort, hadde så fin og frodig hage, men fikk aldri den interessen før nå. Anonymkode: 709b1...adf Vi gjør alle vårt beste, og hyggelige mennesker er det hyggelig å hjelpe. Anonymkode: 991e9...f2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå