Gå til innhold

Sexskandalen hindrer forhold

Anbefalte innlegg

Som kvinne opplever jeg at jeg liker mye av det menn gjør, det som er litt utfordrende og prøve nye ting. Men føler ikke jeg kunne hatt en kjærlighetsrelasjon med dem på grunn av måten jeg liker å ha sex på. Vet ikke hvorfor. Og lurer på om noen har det likt? Eller noen som skjønner hva jeg mener? 

Anonymkode: 994b5...545

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842462-sexskandalen-hindrer-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langline skrev (18 minutter siden):

Interessant.. Hva er det du liker som du tror menn vil reagere negativt på da? Eller som vil medføre at de ikke ser på deg som kjærestepotensiale?

Tror ikke nødvendigvis at de vil se på det som negativt, men jeg liker tradisjonelle roller under sex, det å være underdanig. Men at dette kan også kan påvirke vårt forhold utenom det. Ellers liker jeg å være fri og gjøre egne valg, men redd dette kan smitte over. Hvis det gir mening

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Her tror jeg du må utdype litt mer. 

Anonymkode: ccd1b...ecc

Ja, skjønte det ble litt vagt. Men at jeg liker å være underdanig og liker at han har kontroll. Gjør litt som han vil når vi har sex. Men i det vanlige liv vil jeg ha respekt og gjøre som jeg vil

Annonse

Også litt interesse for litt sære ting kanskje som jeg føler kan påvirke deres syn på meg. Jeg vet ikke. At forholdet bare blir sex på en måte. Og at det mangler den dype delen. At det virker som om jeg må velge mellom sex eller et dypt og nært forhold

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, skjønte det ble litt vagt. Men at jeg liker å være underdanig og liker at han har kontroll. Gjør litt som han vil når vi har sex. Men i det vanlige liv vil jeg ha respekt og gjøre som jeg vil

Det du beskriver er jo HELT VANLIG.

Anonymkode: f5b7d...029

• Nyttig 1

Sånn vil alle ha det

Anonymkode: a286b...da1

Dette er ganske vanlig. Ingenting å lage styr om. Men, noen liker at den andre tar kontrollen fordi de er usikre på seg selv eller rett og slett dårlige i senga. Så grunnen til at man vil være underdagig er svært relevant.

Dette høres helt normalt ut for meg :)

Hilsen voksen kvinne. 

Anonymkode: 5357b...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...