AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Når du er ute på byen og ser et par i slutten av 40 årene sitte og råkline på et utested , hva tenker du da? Er det søtt? Ekkelt? Anonymkode: 38b0d...c23
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Vi råkliner over alt når vi føler for det. På butikken, på gaten, på utested, hjemme, foran ungene. Vi holder hender, klapser hverandre på rumpa, stryker og klemmer hverandre uavhengig av hvor vi er. Driter i hva folk rundt synes om det. Vi elsket hverandre og tenner på hverandre og det vil vi vise hverandre hver dag ♥️ 43 og 49. Anonymkode: e1c18...256 1 10
anon01 Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Tenker at de har fått i seg litt for mye alkohol. Søtt? nei. ekkelt? nei. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du er ute på byen og ser et par i slutten av 40 årene sitte og råkline på et utested , hva tenker du da? Er det søtt? Ekkelt? Anonymkode: 38b0d...c23 Foreldrene til en nabojente satt i parken og råklinte både titt og ofte. De må ha vært i femtiårene. Anonymkode: 50b27...b6c
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du er ute på byen og ser et par i slutten av 40 årene sitte og råkline på et utested , hva tenker du da? Er det søtt? Ekkelt? Anonymkode: 38b0d...c23 Eneste jeg kanskje tenker er at jeg håper de ikke har hver sin bedre halvdel som venter hjemme. Ellers er det ikke annerledes enn om noen på ca 20 råkliner på byen, jeg registrerer at de er der og finner noe annet å se på. Anonymkode: 7858f...dec 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Foreldrene til en nabojente satt i parken og råklinte både titt og ofte. De må ha vært i femtiårene. Anonymkode: 50b27...b6c Hva har nabojenta med dette å gjøre? Anonymkode: 9a018...b29
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi råkliner over alt når vi føler for det. På butikken, på gaten, på utested, hjemme, foran ungene. Vi holder hender, klapser hverandre på rumpa, stryker og klemmer hverandre uavhengig av hvor vi er. Driter i hva folk rundt synes om det. Vi elsket hverandre og tenner på hverandre og det vil vi vise hverandre hver dag ♥️ 43 og 49. Anonymkode: e1c18...256 Dere viser det ikke bare til hverandre da 😄 Men helt greit for meg, selv om jeg kanskje hadde smilt litt for meg selv hvis jeg så dere ved frysedisken på Coop her i bygda Anonymkode: de816...119 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere viser det ikke bare til hverandre da 😄 Men helt greit for meg, selv om jeg kanskje hadde smilt litt for meg selv hvis jeg så dere ved frysedisken på Coop her i bygda Anonymkode: de816...119 Poenget er at vi ikke bryr oss om hva folk måtte tenke ☺️ Kjærligheten vi føler på for hverandre er fokuset vårt ♥️ Anonymkode: e1c18...256 1
Stor pike Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai Så hyggelig da! Å bevare intensiteten og at de har fortsatt lyst på hverandre er jo bare toppen. Kanskje de har møtt hverandre sent i livet? La dem nå kose seg! 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai Vel, jeg satt senest igår på stranden å råklinte med ferieflørten min, og jeg er 44 år 😁 Så kan vel ikke si noe annet enn at jeg synes det er ok. Anonymkode: ce0b8...8b5 1
Sander33 Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du er ute på byen og ser et par i slutten av 40 årene sitte og råkline på et utested , hva tenker du da? Er det søtt? Ekkelt? Anonymkode: 38b0d...c23 Så heldig at de har passion for hverandre! Tenker de har lyst på hverandre. Hverken søtt eller ekkelt. Men, de og dere burde få fred, og gå ett sted der de er alene. ..«få dere ett rom» pleide de 40-åringene å få høre når de var yngre (hvis det tar for mye av og det er ubehagelig).. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #13 Skrevet 24. mai Jeg tenker at dem er nyforelsket. Mer enn det tenker jeg ikke. Verken søtt eller ekkelt. Anonymkode: 699da...846
AnonymBruker Skrevet 24. mai #14 Skrevet 24. mai Hadde tenkt at de koste seg sammen. Anonymkode: fc82d...219
AnonymBruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai Råklininig i tide og utide i det offentlige rom synes jeg ikke passer seg helt, uansett alder. Det er jo nest før sex og det bør vi andre ihvertfall bli spart for tenker jeg. Anonymkode: 6e624...104 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai Skjønner at man kliner på byn, tenker de er litt fulle. Men jeg er også en av dem som kan bli litt irritert av det. Jeg satt ved siden av et par midt på dagen på en kafe, som klinte hele tiden, med svære saftige smaskelyder, de spiste nesten opp ansiktet til hverandre. Da ble jeg faktisk litt irritert 😂 Alder er irrelevant. Det er mer stedet man er, lydene og grad av slim og om det ser rart ut, og så kommer det sikkert an på mitt humør den dagen også. Anonymkode: 82d9d...413 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai Ser helt lattelig ut uansett sammenheng. Anonymkode: 9a018...b29
AnonymBruker Skrevet 24. mai #18 Skrevet 24. mai Klining i det (semi-)offentlige rom er vulgært, men det er meg revnende likegyldig om de er sytten eller sytti. Anonymkode: 8eb1c...000 1 1
Daria Skrevet 24. mai #19 Skrevet 24. mai Jeg tenker at enkelte typer oppførsel er forbeholdt tenåringer. Voksne klarer å styre seg til de er alene og vet (bør vite) litt om forskjellen på ogentlig og privat sfære. Det er litt som å høre noen krangle på bussen - jeg føler meg ufrivillig påtvunget andres svært private affærer og vil helst slippe... 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #20 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi råkliner over alt når vi føler for det. På butikken, på gaten, på utested, hjemme, foran ungene. Vi holder hender, klapser hverandre på rumpa, stryker og klemmer hverandre uavhengig av hvor vi er. Driter i hva folk rundt synes om det. Vi elsket hverandre og tenner på hverandre og det vil vi vise hverandre hver dag ♥️ 43 og 49. Anonymkode: e1c18...256 Å se noen kysse litt, holde hånden, stryke hverandre, erte, det er koslig. Men tromp seksualisere fordi dere driter i andre er ekkelt. Vi trenger ikke måtte offres for den tenningen. Så vitkig er dere ikke for oss. Anonymkode: aaf61...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå