AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Hvor vanlig er det å møte noen kun for sex? Hørt ulike sider at noen helst vil kun ha sex i et forhold eller at de har en greie, oftest venninner, mens også kompiser. Mens i noen tilfeller har jeg hørt folk også si det er greit bare for sexen. Jeg har vært mye en fri sjel og gjort begge deler. Syns det også kan være fint å bare ha sex uten forpliktelser. Har hatt mye jobb de siste årene og fokuset har ikke vært helt der. Er tidlig 30-årene og singel og lurer på om det er innafor? Anonymkode: 4bdda...1de 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Klart det er innafor, det er din seksualitet og du gjør hva du vil med den ❤️ Anonymkode: 558ab...a6d 1 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klart det er innafor, det er din seksualitet og du gjør hva du vil med den ❤️ Anonymkode: 558ab...a6d Ja du sier jo noe der 🥰 bare føler jeg kanskje burde vært litt fokusert på å finne noen og få barn osv, men føler meg ikke helt klar for det enda Anonymkode: 4bdda...1de
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja du sier jo noe der 🥰 bare føler jeg kanskje burde vært litt fokusert på å finne noen og få barn osv, men føler meg ikke helt klar for det enda Anonymkode: 4bdda...1de Da er det bare å gjøre som du vil til du føler deg klar ❤️ Før det: kos deg! Jeg er i samme situasjon ☺️ Anonymkode: 558ab...a6d 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er det bare å gjøre som du vil til du føler deg klar ❤️ Før det: kos deg! Jeg er i samme situasjon ☺️ Anonymkode: 558ab...a6d Ja egentlig. Takk, du også!🥰 Anonymkode: 4bdda...1de
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du sier jo noe der 🥰 bare føler jeg kanskje burde vært litt fokusert på å finne noen og få barn osv, men føler meg ikke helt klar for det enda Anonymkode: 4bdda...1de Klart det er innafor, vi alle trenger sex og orgasmer også i tiden før vi skal etablere familie og få barn❤️ Anonymkode: 16498...314 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai Litt alarmerende at du er i 30-årene og du faktisk har så lite erfaring med dette at du må spørre. Tilfeldig sex er helt normalt og praktiseres av de aller fleste. Ofte er det fordelaktig sex også. Anonymkode: 450f9...20c
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt alarmerende at du er i 30-årene og du faktisk har så lite erfaring med dette at du må spørre. Tilfeldig sex er helt normalt og praktiseres av de aller fleste. Ofte er det fordelaktig sex også. Anonymkode: 450f9...20c Mer alarmerende at hun ikke er klar for å finne noen å få barn med ennå. Det kan ta lenger tid enn man tror, og det virker som hun er interessert i det. Mitt inntrykk er at hun har hatt endel tilfeldig sex, men bare spør om det er innafor. Anonymkode: 10330...7af 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Klart det er innafor, vi alle trenger sex og orgasmer også i tiden før vi skal etablere familie og få barn❤️ Anonymkode: 16498...314 Man trenger det ikke. Men vil gjerne ha det. Anonymkode: 88d9b...ad1 1
secrets Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Litt alarmerende at du er i 30-årene og du faktisk har så lite erfaring med dette at du må spørre. Tilfeldig sex er helt normalt og praktiseres av de aller fleste. Ofte er det fordelaktig sex også. Anonymkode: 450f9...20c Tenker at man må vel få spørre om det man vil, uavhengig om man har mye eller lite erfaring. For meg har det gått mer i jobb de siste årene og ikke hatt så mye fokus på den delen. Hva man tenker er normalt er vel også veldig individuelt. Regner med du også er mann utifra måten du svarer på ☺️ 1 2
feliek54 Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor vanlig er det å møte noen kun for sex? Hørt ulike sider at noen helst vil kun ha sex i et forhold eller at de har en greie, oftest venninner, mens også kompiser. Mens i noen tilfeller har jeg hørt folk også si det er greit bare for sexen. Jeg har vært mye en fri sjel og gjort begge deler. Syns det også kan være fint å bare ha sex uten forpliktelser. Har hatt mye jobb de siste årene og fokuset har ikke vært helt der. Er tidlig 30-årene og singel og lurer på om det er innafor? Anonymkode: 4bdda...1de Jeg har møtt flere etter at vi var på en chat og prater om hva vi søkte, ønsket og kunne tenke seg å gjøre. De jeg har møtt har vert helt topp alle ganger. de fleste ganger kjøpte jeg med en pizza for en prat først for å bli lit kjent. Flere av de ble til at vi møttes flere ganger. jeg kan anbefale det men greit å ha en del kontakt med prat først. lykke til
Bamseklemmer Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor vanlig er det å møte noen kun for sex? Hørt ulike sider at noen helst vil kun ha sex i et forhold eller at de har en greie, oftest venninner, mens også kompiser. Mens i noen tilfeller har jeg hørt folk også si det er greit bare for sexen. Jeg har vært mye en fri sjel og gjort begge deler. Syns det også kan være fint å bare ha sex uten forpliktelser. Har hatt mye jobb de siste årene og fokuset har ikke vært helt der. Er tidlig 30-årene og singel og lurer på om det er innafor? Anonymkode: 4bdda...1de Når sexen er så deilig som vi nesten alle vet.. hvorfor kan vi ikke hjelpe hverandre, til å ha det deilig sammen? Sex er jo ikke bare forbeholdt mennesker i forhold.. Singelivet trenger ikke å være kjedelig, frustrerende, ulempe eller noe krise, for det gjelder å ta opp kampen om sin egen tilværelse og tilfredstillelse.. Når sexen bringer med seg så mye lykke som nesten alle vet.. Hvorfor være gjærrig med seg selv og andre? Er ikke livet ment for å glede seg selv og andre? Joda.. sex er omsorg.. Jeg er takknemlig med alle jeg har sex med.. og tenker ofte på at jeg alltid sitter en sånn godfølelse av samvittighet, av å gi omsorg og glede med andre❣️ TS.. du mener vel forpliktet sex? uforpliktet sex ender jo bare opp i ONS🤭 Er det ikke bedre å ha en ektevenn, som aldri blir sjalu og støtter deg, og gir deg troskap.. en du kan diskutere alt med, uten å ta ting ille opp.. en ektevenn som kommer på et blunk som et sikkerstikk, og av følelsen av å være ei dronning? Joda.. venner lever i særbo.. man trenger ikke å blande kasseroller sammen som et par, forså å krangle om kasserollene ved et brudd.. Forhold varer ikke evig, men en ektevenn gjør det🥰Det er det som er faktum magisk🪄 Endret 25. mai av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Når sexen er så deilig som vi nesten alle vet.. hvorfor kan vi ikke hjelpe hverandre, til å ha det deilig sammen? Sex er jo ikke bare forbeholdt mennesker i forhold.. Singelivet trenger ikke å være kjedelig, frustrerende, ulempe eller noe krise, for det gjelder å ta opp kampen om sin egen tilværelse og tilfredstillelse.. Når sexen bringer med seg så mye lykke som nesten alle vet.. Hvorfor være gjærrig med seg selv og andre? Er ikke livet ment for å glede seg selv og andre? Joda.. sex er omsorg.. Jeg er takknemlig med alle jeg har sex med.. og tenker ofte på at jeg alltid sitter en sånn godfølelse av samvittighet, av å gi omsorg og glede med andre❣️ TS.. du mener vel forpliktet sex? uforpliktet sex ender jo bare opp i ONS🤭 Er det ikke bedre å ha en ektevenn, som aldri blir sjalu og støtter deg, og gir deg troskap.. en du kan diskutere alt med, uten å ta ting ille opp.. en ektevenn som kommer på et blunk som et sikkerstikk, og av følelsen av å være ei dronning? Joda.. venner lever i særbo.. man trenger ikke å blande kasseroller sammen som et par, forså å krangle om kasserollene ved et brudd.. Forhold varer ikke evig, men en ektevenn gjør det🥰Det er det som er faktum magisk🪄 Dette ble ikke jeg klok på, mot det som spørres etter i HI. Anonymkode: 5e4b5...56b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Når sexen er så deilig som vi nesten alle vet.. hvorfor kan vi ikke hjelpe hverandre, til å ha det deilig sammen? Sex er jo ikke bare forbeholdt mennesker i forhold.. Singelivet trenger ikke å være kjedelig, frustrerende, ulempe eller noe krise, for det gjelder å ta opp kampen om sin egen tilværelse og tilfredstillelse.. Når sexen bringer med seg så mye lykke som nesten alle vet.. Hvorfor være gjærrig med seg selv og andre? Er ikke livet ment for å glede seg selv og andre? Joda.. sex er omsorg.. Jeg er takknemlig med alle jeg har sex med.. og tenker ofte på at jeg alltid sitter en sånn godfølelse av samvittighet, av å gi omsorg og glede med andre❣️ TS.. du mener vel forpliktet sex? uforpliktet sex ender jo bare opp i ONS🤭 Er det ikke bedre å ha en ektevenn, som aldri blir sjalu og støtter deg, og gir deg troskap.. en du kan diskutere alt med, uten å ta ting ille opp.. en ektevenn som kommer på et blunk som et sikkerstikk, og av følelsen av å være ei dronning? Joda.. venner lever i særbo.. man trenger ikke å blande kasseroller sammen som et par, forså å krangle om kasserollene ved et brudd.. Forhold varer ikke evig, men en ektevenn gjør det🥰Det er det som er faktum magisk🪄 Det er ikke alle som kan ha sex som singel uansett hvor mye man ønsker det. Vi er skrudd sammen forskjellig, og har ulike energinivåer så det du foreslår her kan potensielt være farlig. Har man kunnskapen om energi i forhold til balanse så kan det gå. Avhengighet er ikke bra. Relasjoner kan være magisk. Enig i det. Det kommer veldig an på refleksjonsnivå, egenskaper og hvor mye selvinnsikt man har i seg selv. Anonymkode: dfa0c...ca1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #15 Skrevet 25. mai secrets skrev (19 timer siden): Tenker at man må vel få spørre om det man vil, uavhengig om man har mye eller lite erfaring. For meg har det gått mer i jobb de siste årene og ikke hatt så mye fokus på den delen. Hva man tenker er normalt er vel også veldig individuelt. Regner med du også er mann utifra måten du svarer på ☺️ Du kan umulig jobbe så mye at du ikke har hatt anledning til å bli pult én gang i uka Anonymkode: 450f9...20c
Snok1 Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 9.09): Jeg har vært mye en fri sjel og gjort begge deler. Syns det også kan være fint å bare ha sex uten forpliktelser. Har hatt mye jobb de siste årene og fokuset har ikke vært helt der. Er tidlig 30-årene og singel og lurer på om det er innafor? Jeg er snart 60, og det er fremdeles innafor. 3
Bamseklemmer Skrevet 25. mai #17 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke alle som kan ha sex som singel uansett hvor mye man ønsker det. Vi er skrudd sammen forskjellig, og har ulike energinivåer så det du foreslår her kan potensielt være farlig. Har man kunnskapen om energi i forhold til balanse så kan det gå. Avhengighet er ikke bra. Relasjoner kan være magisk. Enig i det. Det kommer veldig an på refleksjonsnivå, egenskaper og hvor mye selvinnsikt man har i seg selv. Anonymkode: dfa0c...ca1 Når ble det farlig å ha kos med høyt omsorg, og samtykke for hverandes nytelse?🤭 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #18 Skrevet 25. mai Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Når ble det farlig å ha kos med høyt omsorg, og samtykke for hverandes nytelse?🤭 Det kan du få lov til å lure på kjenner jeg... Anonymkode: dfa0c...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #19 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 9.09): Hvor vanlig er det å møte noen kun for sex? Hørt ulike sider at noen helst vil kun ha sex i et forhold eller at de har en greie, oftest venninner, mens også kompiser. Mens i noen tilfeller har jeg hørt folk også si det er greit bare for sexen. Jeg har vært mye en fri sjel og gjort begge deler. Syns det også kan være fint å bare ha sex uten forpliktelser. Har hatt mye jobb de siste årene og fokuset har ikke vært helt der. Er tidlig 30-årene og singel og lurer på om det er innafor? Anonymkode: 4bdda...1de Nei! Om du attpåtil ikke bruker kondom så har du STOR sjanse for livmorkreft...vet om flere som har måtte operert vekk det ytterste på livmorhalsen slik at de ikke klarer å holde på et barn inni magen!! Anonymkode: 6d158...b13
AnonymBruker Skrevet 26. mai #20 Skrevet 26. mai For å svare på TS sitt spørsmål. Møte noen kun for sex? Ja, men jeg er snart 60. Kvinne. Ønsker egentlig ikke forhold, men gjerne tilfeldig sex uten nødvendigvis ansvar videre, uten at begge ville det. Men hvordan finner jeg den type sex i min alder? Anonymkode: a81de...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå