AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Har dere noen anbefalinger? Helst ikke mer enn fire timer biltur fra Oslo. Vant med å gå i fjellet, så kan godt være litt utfordrende. Anonymkode: 42f4e...973
reiseglad Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Kanskje ikke akkurat det du etterspør, men turen fra Finse, over fjellet, ned Aurlandsdalen og til Vassbygdi er den fineste turen jeg har gått. Ta toget til Finse og start turen der. https://ut.no/turforslag/1111848/medvind-fjellveien-til-aurlandsdalen 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Jeg hadde en lang rekke forslag, til jeg leste fire timer fra Oslo. Du når vel akkurat jotunheimen, tror jeg. Besseggen er jo fin, men langt fra den fineste jeg har gått. Anonymkode: fcb0f...17e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde en lang rekke forslag, til jeg leste fire timer fra Oslo. Du når vel akkurat jotunheimen, tror jeg. Besseggen er jo fin, men langt fra den fineste jeg har gått. Anonymkode: fcb0f...17e Mulig vi må tåle lenger biltur da🤔 Kom gjerne med de forslagene du hadde😅 Jeg har gått mange fine turer i f.eks. Telemark: Lårdalsstigen, Gaustadtoppen f.eks. Man kommer seg jo til Hardangervidda også, gått flere turer der og synes det er nydelig. Så hadde håpet på liknende forslag. Synes det er så kjedelig å bruke halve helga i bilen. Anonymkode: 42f4e...973
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Lifjell har mange fine topper/turer med flere alternativer. Lifjell er ikke så langt fra Oslo heller. F.eks Øysteinnatten er en fin topp, hvor du enten kan velge å gå rett opp og ned igjen ,eller ta en rundtur via Glekse og Skrubbelinuten til Hollane, og bort til Øysteinnatten og så rett ned. Sistnevnte er min favoritt-løype på Lifjell. Anonymkode: 5ff99...491
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mulig vi må tåle lenger biltur da🤔 Kom gjerne med de forslagene du hadde😅 Jeg har gått mange fine turer i f.eks. Telemark: Lårdalsstigen, Gaustadtoppen f.eks. Man kommer seg jo til Hardangervidda også, gått flere turer der og synes det er nydelig. Så hadde håpet på liknende forslag. Synes det er så kjedelig å bruke halve helga i bilen. Anonymkode: 42f4e...973 Det er lite som slår vestlandet. Skåla, Aurlandsdalen, Dronningstien, Vidden (Bergen), Romsdalseggen. Mange liker Trolltunga, den synes jeg var oppskrytt. Men jotunheimen har også mye å by på. Hurrungane. Besseggen (spektakulær, men ble litt ødelagt av folkemassene). Galdøpiggen fra situstulen er også veldig flott har jeg hørt, men den gikk vi i tåke. Men av alt tror jeg at min favoritt er Dronningstien en fin og varm vårdag. Anonymkode: fcb0f...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå