Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Stå på huk over do uten å sette seg ned? Dette forsto jeg ikke. Er det ikke limet nederst mot gulvet det er snakk om

Anonymkode: 61811...f47

Jo, men da slipper man å sette seg ned og uforvarende dytte toalettet noen millimeter. Regner med at folk klarer å rygge inntil do uten å trampe så limet fyker.

Anonymkode: 76616...098

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener altså at man har føttene i gulvet, og bare ikke setter rompa nedpå.

Anonymkode: 76616...098

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Stå på huk over do uten å sette seg ned? Dette forsto jeg ikke. Er det ikke limet nederst mot gulvet det er snakk om

Anonymkode: 61811...f47

Har du aldri vært på reise sørover i Europa eller rundt omkring ellers i verden? Der man ofte har fjernet dosetene på offentlige. For ikke å snakke om at man helst ikke setter seg ned ellers heller, med tanke på alle som har vært innom før deg. 

Sørger alltid for å legge inn en del varianter av knebøy i treningsrutinen ukene før ferie 😂

Anonymkode: b4483...6aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sørger alltid for å legge inn en del varianter av knebøy i treningsrutinen ukene før ferie 😂

Gjelder ikke bare sydenferien. Like aktuelt for fjellturen hjemme.

Anonymkode: bc0f6...6b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Gjelder ikke bare sydenferien. Like aktuelt for fjellturen hjemme.

Anonymkode: bc0f6...6b5

Eller om man er så uheldig å måtte stoppe på en dass etter veien eller på et marked/festival 😝

Anonymkode: 182e9...83c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller om man er så uheldig å måtte stoppe på en dass etter veien eller på et marked/festival 😝

Anonymkode: 182e9...83c

Når dere supplerer så slår det meg egentlig hvor merkelig det er med folk som ikke er vant med den type toalettbesøk 😅

Portable doer og festivaldoer er virkelig nederst på lista. Finnes det noen som faktisk setter seg ned på disse? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...