AnonymBruker Skrevet i går, 06:24 #1 Del Skrevet i går, 06:24 Limet må tørke i 24 timer, hva gjør jeg når jeg må på do? Anonymkode: e9f5a...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:46 #2 Del Skrevet i går, 06:46 Du får sette deg ned forsiktig og reise deg forsiktig. Anonymkode: c7e81...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:48 #3 Del Skrevet i går, 06:48 Bruk en bøtte hell det i do etterpå og spyl ned Anonymkode: 966b5...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet i går, 06:56 #4 Del Skrevet i går, 06:56 Mye fin natur i norge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #5 Del Skrevet i går, 07:35 Vi har hatt flere løsninger (vært huseiere i 20 år, så har jo vært litt diverse). Lånte do og dusj hos naboen (nøkkel til kjellerinngang), tok en natt på hotell. Reiste bort noen dager. Lånte gjesterommet til venner. Hagen. Anonymkode: b4483...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #6 Del Skrevet i går, 07:47 Abra skrev (49 minutter siden): Mye fin natur i norge Jo, men det har jeg ikke i nærheten. Anonymkode: e9f5a...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #7 Del Skrevet i går, 07:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, men det har jeg ikke i nærheten. Anonymkode: e9f5a...feb Da finnes kanskje en bensinstasjon? Anonymkode: bc15c...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:52 #8 Del Skrevet i går, 07:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Limet må tørke i 24 timer, hva gjør jeg når jeg må på do? Anonymkode: e9f5a...feb Dra på kafe/restaurant. Du trenger sikkert noe mat og drikke i løpet av døgnet. Anonymkode: b4bb1...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #9 Del Skrevet i går, 07:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dra på kafe/restaurant. Du trenger sikkert noe mat og drikke i løpet av døgnet. Anonymkode: b4bb1...055 Ja, men jeg lager aldri mat på do. Anonymkode: e9f5a...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #10 Del Skrevet i går, 07:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men jeg lager aldri mat på do. Anonymkode: e9f5a...feb Du slipper å lage maten selv på kafe og restaurant. Anonymkode: b4bb1...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #11 Del Skrevet i går, 08:02 Stå på huk over do uten å sette deg ned når du må tisse, og håp at du ikke må bæsje på noen timer. Eventuelt bruk bensinstasjon, kjøpesenter osv til det. Men det går fint an å tisse uten å sette seg helt ned (det gjør jeg på offentlige toaletter). Anonymkode: 76616...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #12 Del Skrevet i går, 08:03 Doen kan brukes. Men ikke sitt på den før det har gått 24 timer. Anonymkode: e1c4d...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Kjøp sånn camping-tissetrakt sånn at kvinner kan stå og tisse. Anonymkode: bc5e9...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Stå på huk over do uten å sette deg ned når du må tisse, og håp at du ikke må bæsje på noen timer. Eventuelt bruk bensinstasjon, kjøpesenter osv til det. Men det går fint an å tisse uten å sette seg helt ned (det gjør jeg på offentlige toaletter). Anonymkode: 76616...098 Stå på huk over do uten å sette seg ned? Dette forsto jeg ikke. Er det ikke limet nederst mot gulvet det er snakk om Anonymkode: 61811...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Doen kan fint brukes. Bare å passe på å ikke dytte i den. Vi satt på den. Fikk nytt toalett for ett par år siden, og det var bare å påse at man ikke flytta på toalettet. Om det kun er deg i huset, er det vel ikke noe problem å passe på det? Anonymkode: 6e6d0...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Bruk bøtte. Anonymkode: 704f3...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Du kan jo tisse i dusjen. Hva du gjør med det andre vet jeg ikke. Pose kanskje? Jeg hadde glatt tatt inn på hotell. Anonymkode: 50206...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Abra skrev (23 timer siden): Mye fin natur i norge Da vi bygde hytte i fjor sommer ble det løsningen i mange uker! Ikke bare for oss, men også for de andre som var i gang med hyttebygging på samme stedet. Litt flaut og litt komisk må man vel innrømme. Anonymkode: bc0f6...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden - Man kan tisse i dusjen, bare å etterskylle godt med vann. Alt går i samme kloakken, både fra dusj og do. - Gå på do på jobben - Gå på do på kjøpesenter/kafé/ bensinstasjon - Bruke bøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Gjør muslimstyle. Dvs ikke la skinkene dine komme i kontakt med toalettsetet når du driter. Istedet for full muslimstyle (stå på huk med beina plantet på toalettsetet) finner du to stoler du plasserer på hver side av toalettet og står på disse. Anonymkode: e6cf7...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå