Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger råd fordi jeg vet ikke selv. Jeg er ei dame i 40 årene som plutselig har fått enorm sexlyst. Er gift og lykkelig med mannen min. Vi har ikke hatt sex på flere år og jeg har fått så utrolig lyst på ham i det siste men jeg tør ikke. Det er gått et par år uten sex, så jeg vet ikke om jeg tør. Hvorfor jeg ikke tør er fordi han er stor og er redd for at det skal gjøre vondt. :( 

I går midt på dagen så ga jeg ham klem og kjente at han er hard og han var over hele meg, tok på meg og kjente at jeg var våt, tok meg i armene og bærte meg på soverommet og prøvde å komme inn men det gikk ikke. Kanskje var jeg anspent eller ikke nok lysten eller at det var midt på dagen, men han fikk den ikke inn. Jeg hater meg selv for det for jeg vil jo så gjerne ha ham. Går med lyst helg dagen og kjenner at jeg er våt, så skjønner ikke hva jeg gjør galt?

Har så lyst å sette meg på han og prøve, vil det gjøre mindre vondt da, tror dere? Da vi hadde sex før, så hadde vi det alltid fra siden, jeg snur ryggen til han og han går inn.

Kan dere komme til meg med råd? Jeg er lysten hele dagen og klarer ikke å holde ut.

Anonymkode: fa278...19b

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Dere må snakke sammen! Først og fremst. Fortell ham at du vil ha ham (han vil elske det), men at du er redd det vil gjøre vondt. Bruk masse tid på forspill så du er kjempevåt. Fingre først, først én, så to, evt flere. Når det går fint, er du klar for mer. 

Anonymkode: 2e01b...e16

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere må snakke sammen! Først og fremst. Fortell ham at du vil ha ham (han vil elske det), men at du er redd det vil gjøre vondt. Bruk masse tid på forspill så du er kjempevåt. Fingre først, først én, så to, evt flere. Når det går fint, er du klar for mer. 

Jeg sa til han at jeg er redd det skal gjøre vondt og vi prøvde men det gikk ikke. Til slutt så ga han opp. Han klarte ikke å komme i meg, så han avbrøt, selv om jeg var våt, men anspent så kanskje derfor. Jeg skjønner jo han også, han har ikke hatt sex på lenge så han ble for ivrig. Jeg har kjempelyst på ham så hater meg selv for at vi ikke klarte det. :( 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg sa til han at jeg er redd det skal gjøre vondt og vi prøvde men det gikk ikke. Til slutt så ga han opp. Han klarte ikke å komme i meg, så han avbrøt, selv om jeg var våt, men anspent så kanskje derfor. Jeg skjønner jo han også, han har ikke hatt sex på lenge så han ble for ivrig. Jeg har kjempelyst på ham så hater meg selv for at vi ikke klarte det. :( 

Ts

Ingen grunn til å hate deg selv! Kommunikasjon er så viktig. Hvis det er vanskelig i starten, ha sex på andre måter. Og ta det som sagt forsiktig når dere forsøker på PIV, med fingre eller leketøy først. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen grunn til å hate deg selv! Kommunikasjon er så viktig. Hvis det er vanskelig i starten, ha sex på andre måter. Og ta det som sagt forsiktig når dere forsøker på PIV, med fingre eller leketøy først. 

Ja, vi snakket mye men han var ivrig i går, jeg hadde også lyst men kanskje ikke like mye som han, jeg var ikke klar nok. Det ble ikke pinlig eller noe etterpå, vi snakket om det. Og etter det ikke gikk så var jeg så stressa, visste ikke hva jeg gjorde eller noe. Tenker nesten det er noe galt med meg. :(Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må varme opp først. Fingre og bruke glidemiddel. Da slapper man jo som regel mer av og etterhvert,viktig å bruke god tid. Jeg synes det beste er å være på topp hvis du er litt anspent der nede for da kan du styre showet mer om du skjønner. Lykke til.

Anonymkode: 3bde6...cba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må varme opp først. Fingre og bruke glidemiddel. Da slapper man jo som regel mer av og etterhvert,viktig å bruke god tid. Jeg synes det beste er å være på topp hvis du er litt anspent der nede for da kan du styre showet mer om du skjønner. Lykke til.

Anonymkode: 3bde6...cba

Selv om han er stor?

Skal prøve på det. Men jeg forstår ikke, jeg var jo våt som bare det. Ts

Skrevet

Lagde ikke TS en tilsvarende tråd tidligere denne uken om akkurat samme tema?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (9 minutter siden):

Har ikke skrevet her før, så er nok ikke meg nei. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (5 minutter siden):

Jo, tror det. Men denne gangen har hun kommet et steg videre virker det som, med en ny problemstilling.

Ts, jeg anbefaler at du og mannen din starter fra start igjen. Snakk sammen om at målet ikke er å ha sex med det første, men bli kjent med hverandre på ny, Legg dere i sengen å kos, kyss, berøre. Finn ut hva som føles godt, hva som ikke er helt rett osv, og vær ærlige om det. Kos masse, og bli trygg på hverandres kropper. Og når du kjenner deg klar, så prøver dere på nytt. Men ikke ha sex som mål. Bare nyt i øyeblikket, og om det ender i sex er det heller en bonus. Dere kan for eksempel masturbere ved siden av hverandre, eller masturbere hverandre. Gjør dette gjerne mange ganger før dere prøver sex igjen, hvis det er det som skal til. Lykke til! 

Anonymkode: 4bdee...dd6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke skrevet her før, så er nok ikke meg nei. Ts

Åja, men da er dere flere i en lignende situasjon, om det er noen trøst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, tror det. Men denne gangen har hun kommet et steg videre virker det som, med en ny problemstilling.

Ts, jeg anbefaler at du og mannen din starter fra start igjen. Snakk sammen om at målet ikke er å ha sex med det første, men bli kjent med hverandre på ny, Legg dere i sengen å kos, kyss, berøre. Finn ut hva som føles godt, hva som ikke er helt rett osv, og vær ærlige om det. Kos masse, og bli trygg på hverandres kropper. Og når du kjenner deg klar, så prøver dere på nytt. Men ikke ha sex som mål. Bare nyt i øyeblikket, og om det ender i sex er det heller en bonus. Dere kan for eksempel masturbere ved siden av hverandre, eller masturbere hverandre. Gjør dette gjerne mange ganger før dere prøver sex igjen, hvis det er det som skal til. Lykke til! 

Takk, dette var kjempegode tips du kom med. Vi er veldig nære og kan snakke om alt. så dette blir ikke noe problem. Jeg er bare redd at vi koser og slikt og at han bare hopper på meg. Som sagt før, jeg forstår jo det, han kan ikke styre seg stakkar etter så lang tid. Og at det vil resultere i at jeg igjen hater meg selv. Men skal prøve så ser vi hva skjer. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Åja, men da er dere flere i en lignende situasjon, om det er noen trøst.

Jo, det er samme dama.

Anonymkode: 50bac...1af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme TROLLET tenker jeg at vi sier 🙄

Anonymkode: 9f23f...7d8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tror ts er en mann her som har seksuelle fantasier og tenner på svarene 

Endret av Amy71
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jo, det er samme dama.

Anonymkode: 50bac...1af

Nei, jeg skriver her første gang. Kanskje er det likt, men vi er er ikke samme. Ts

AnonymBruker
Skrevet
Amy71 skrev (17 minutter siden):

Tror ts er en mann her som har seksuelle fantasier og tenner på svarene 

Såklart. Er jo bare vås det som står, han «fikk den ikke inn» selv om hu var sååå våt atte 🙄 Er noen som gleder seg til å runke til svarene her, hvor det gis GODE RÅD 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

https://sml.snl.no/vaginisme

Du var garantert anspent og knep igjen ubevisst. Frykten for at det skal gjøres vondt blir en selvoppfyllende profeti.

Du kan droppe å hate det selv for det vil ikke hjelpe deg til å slappe av. Du er en super partner.

Jeg foreslår sex og kos uten samleie, og så går det plutselig bra en dag.

Anonymkode: fca94...4b1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Såklart. Er jo bare vås det som står, han «fikk den ikke inn» selv om hu var sååå våt atte 🙄 Er noen som gleder seg til å runke til svarene her, hvor det gis GODE RÅD 😅

Du har ikke peiling. Det hun beskriver er et ganske vanlig problem. 

Anonymkode: fca94...4b1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva tror dere om å sette seg på denne stoooore kølla når en er så våt, så våt? Kan det gå, tror dere? Kan dere komme med råd? 😒

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...