AnonymBruker Skrevet 24. mai #21 Skrevet 24. mai Til min veldig store mage, rumpe og lår, og korte bein så bruker jeg Lee Forever Fit Levis 720 plus size Lindex Punto div jeggings fra kjedene og Zizzi Anonymkode: 24514...994 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #22 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Men det høres jo ærlig talt ut som du trenger å få deg en realitetsorientering. Du skriver at du er flau over å gå ut seende trashy ut. Du er ikke så fryktelig overvektig med 28 i BMI, du har bare ca 7kg ekstra på kroppen. Du kan ikke være "veldig stor" som du selv skriver du er. Så det eksisterer ingen grunn til å gå rundt i tights som en tenåringsjente. Ja, det blir sikkert udigg å klemme seg inn i et par 501 Levis uten noe stretch, men så finnes det ekstremt mange bukser som ikke er så stive? Lee har feks noen helt vanvittig gode jeans som har stretch herfra til månen i store størrelser. Og både Cubus, KappAhl og Lindex har bukser med mye stretch til ok priser. Du skjønner jo det er provoserende for ei med 55kg ekstra å lese mest sansynlig helt vanlig normale kvinner snakke seg selv ned som du gjør? Du har overbevist deg selv at du er svær og bare kan gå med tights liksom??? Du har født flere barn med kroppen din, vær stolt av det den har fått til og gå skamløst inn i prøverommet og prøv bukser til du finner noen. Anonymkode: 24514...994 Herrregud, vet du, du virker som en bitter overvektig. Folk kan ha problemer, selv om andre kan ha større problemer! Hvor er fettet ditt fordelt? Det har mye å si for problemer eller ikke! Jeg har selv vært kraftig overvektig, jeg har vært tynn og jeg er nå «sånn passe». Har like store problemer med å finne klær uansett størrelse på kroppen, fordi jeg har mage uansett om jeg er tynn eller tjukk! Klør er laget for pærefasong og ikke eplefasong, og det lger masse problemer med klær for mange! Anonymkode: 016d4...31e 6
Roci Skrevet 24. mai #23 Skrevet 24. mai Jeg tenker at bukser som faller pent over mage/hofter/rumpe og har litt vidde i beina kan være flatterende og balansere silhuetten. Det finnes bukser i "dressbuksestoff" med elastisk linnng, kanskje det kan være noe å vurdere? Denne har en veldig behagelig linning som ikke er for stram, jeg måtte gå ned en str. for at den ikke skulle bli for stor. Riktignok lang i beina, men slike bukser er som regel enkle å legge opp. Kanskje du liker disse; https://www.boozt.com/no/no/levete-room/lr-irmelin_32833238/229757138 (finnes også i sort) https://www.boozt.com/no/no/levete-room/lr-infinity_32779287/229168481 https://www.boozt.com/no/no/levete-room/lr-jaima_32781550/229188610 https://www.boozt.com/no/no/free-quent/fqtarma-pants_32791923/229275899 (finnes også i sort) H&M har noen fine bukser i linmiks som er veldig behagelige i sommervarmen og fine nok til å bruke på jobb. Har flere av disse selv, og opplever at de har god kvalitet, noen av mine er flere år gamle og like fine Ettersom du er såpass lav, kan det hende at den ankellange modellen blir god lengde til deg: https://www2.hm.com/no_no/productpage.1259104009.html. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #24 Skrevet 24. mai Jeg er også 1.60 og følte jeg kom til himmelen da jeg fant disse: SoffynsPW Bukser i dark navy bomull Det er mange farger å velge mellom og de er akkurat passe lange til meg (blir altså langbukser og ikke ankellengde, som på modellen). Og ikke fortvil om det er mye utsolgt, Floyd på nett har Soffys også, og i mange farger. Ellers unnet jeg meg disse i lin (de er så gode å ha på): ShenasPW Bukser i kalamata lin Og disse, fra Lindex er også passe lange for oss: BELLA rette cropped bukser i linblanding | Lindex 💚 Anonymkode: f946f...906 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #25 Skrevet 24. mai Jeg liker bukser som er litt lave i livet og lettere holder inne magen. Mitt problem er å finne bukser som ikke er for trange i beina, og jeg liker ikke veldig vide bukser fra Zizzi osv. Anonymkode: e70b1...cec
NoaideBiehtar Skrevet 24. mai #26 Skrevet 24. mai Lopploella skrev (14 timer siden): Disse er virkelig gode, jeg har flere av modellene. De fins i ulike lengder også. https://www.ninepine.no/collections/asana-pants-all-colours Kom også inn her for å anbefale Ninepine Asana. Tailored er også bra, litt tykkere i stoffet og mindre "treningstights" i stoffet, mindre avslørende (Asana avslører enhver cellulitt😂).
AnonymBruker Skrevet 24. mai #27 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men det høres jo ærlig talt ut som du trenger å få deg en realitetsorientering. Du skriver at du er flau over å gå ut seende trashy ut. Du er ikke så fryktelig overvektig med 28 i BMI, du har bare ca 7kg ekstra på kroppen. Du kan ikke være "veldig stor" som du selv skriver du er. Så det eksisterer ingen grunn til å gå rundt i tights som en tenåringsjente. Ja, det blir sikkert udigg å klemme seg inn i et par 501 Levis uten noe stretch, men så finnes det ekstremt mange bukser som ikke er så stive? Lee har feks noen helt vanvittig gode jeans som har stretch herfra til månen i store størrelser. Og både Cubus, KappAhl og Lindex har bukser med mye stretch til ok priser. Du skjønner jo det er provoserende for ei med 55kg ekstra å lese mest sansynlig helt vanlig normale kvinner snakke seg selv ned som du gjør? Du har overbevist deg selv at du er svær og bare kan gå med tights liksom??? Du har født flere barn med kroppen din, vær stolt av det den har fått til og gå skamløst inn i prøverommet og prøv bukser til du finner noen. Anonymkode: 24514...994 Wow, du ble ikke lite trigget heller. Bare fordi du er tjukkere enn trådstarter så fikser ikke det hennes utfordringer. Anonymkode: 006c2...4e4
AnonymBruker Skrevet 25. mai #28 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men det høres jo ærlig talt ut som du trenger å få deg en realitetsorientering. Du skriver at du er flau over å gå ut seende trashy ut. Du er ikke så fryktelig overvektig med 28 i BMI, du har bare ca 7kg ekstra på kroppen. Du kan ikke være "veldig stor" som du selv skriver du er. Så det eksisterer ingen grunn til å gå rundt i tights som en tenåringsjente. Ja, det blir sikkert udigg å klemme seg inn i et par 501 Levis uten noe stretch, men så finnes det ekstremt mange bukser som ikke er så stive? Lee har feks noen helt vanvittig gode jeans som har stretch herfra til månen i store størrelser. Og både Cubus, KappAhl og Lindex har bukser med mye stretch til ok priser. Du skjønner jo det er provoserende for ei med 55kg ekstra å lese mest sansynlig helt vanlig normale kvinner snakke seg selv ned som du gjør? Du har overbevist deg selv at du er svær og bare kan gå med tights liksom??? Du har født flere barn med kroppen din, vær stolt av det den har fått til og gå skamløst inn i prøverommet og prøv bukser til du finner noen. Anonymkode: 24514...994 Hva er det som trigger deg så voldsomt, at du må ty til den type nedlatende kommentarer om TS? Det er jo lov å kle seg slik at man føler seg best mulig. Og det er enormt stor forskjell på å ha BMI på 41 - der du ser stor ut uansett hva du har på deg. Og å ha BMI på litt over normalvektig, med stor mage. For meg er forskjellen på en stram bukse, eller en hold inn truse under kjole, eller treningstights, at jeg ser stram og flat ut rundt livet, og er stolt av hvordan jeg ser ut i en pen sommerkjole eller etuikjole, eller med en lett bluse over buksa. Anonymkode: 59577...dba
Lopploella Skrevet 25. mai #29 Skrevet 25. mai NoaideBiehtar skrev (9 timer siden): Kom også inn her for å anbefale Ninepine Asana. Tailored er også bra, litt tykkere i stoffet og mindre "treningstights" i stoffet, mindre avslørende (Asana avslører enhver cellulitt😂). Nå har ikke jeg så mye cellulitter, men jeg kan ikke helt se for meg at de gjør det med mindre man kjøper en veldig lys farge kombinert med en størrelse som sitter veldig trangt.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #30 Skrevet 25. mai Lopploella skrev (Akkurat nå): Nå har ikke jeg så mye cellulitter, men jeg kan ikke helt se for meg at de gjør det med mindre man kjøper en veldig lys farge kombinert med en størrelse som sitter veldig trangt. I mange bukser synes alt veldig godt, selv om du ikke ser det i speilet hjemme. For eksempel i sollys, eller under spotter på kontoret. Har et toalett på kontoret med downlights rett over hodet ved vasken. Syretesten er å snu seg og se der 😂 Jeg har ikke forsøkt Ninepine, men ble fristet etter å ha lest tråden. Ser de har butikk i Stockholm. Lindex Punto serien er min favoritt, tykke i stoffet, stramme rundt livet. Anonymkode: 59577...dba
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31 Skrevet 25. mai lindex' pam og hanna, kappahl kayday culottes og bikbok nudie har mye som antakelig vil passe deg godt! Anonymkode: b6b2b...990
Lopploella Skrevet 25. mai #32 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): I mange bukser synes alt veldig godt, selv om du ikke ser det i speilet hjemme. For eksempel i sollys, eller under spotter på kontoret. Har et toalett på kontoret med downlights rett over hodet ved vasken. Syretesten er å snu seg og se der 😂 Jeg har ikke forsøkt Ninepine, men ble fristet etter å ha lest tråden. Ser de har butikk i Stockholm. Lindex Punto serien er min favoritt, tykke i stoffet, stramme rundt livet. Anonymkode: 59577...dba Jeg ser fortsatt ikke noe sånt med Ninepine altså.
NoaideBiehtar Skrevet 25. mai #33 Skrevet 25. mai Lopploella skrev (13 timer siden): Nå har ikke jeg så mye cellulitter, men jeg kan ikke helt se for meg at de gjør det med mindre man kjøper en veldig lys farge kombinert med en størrelse som sitter veldig trangt. Jo det synes veldig godt i svart også. Kan ikke ha vanlig truse under, må bruke string eller shorts, for den viser virkelig absolutt alle konturer. Nå er rumpa mi ganske solid altså (og dermed er alt stramt over rumpa), så på en mindre rumpe vil det nok ikke være like synlig, men på meg fremhever den alt. 🙈 Bruker den derfor med en syltynn shorts under. Vanlige treningstights er ikke i nærheten av like avslørende.
Doris Becker Skrevet 26. mai #35 Skrevet 26. mai Jeg liker Zimmermann: https://www.farfetch.com/no/shopping/women/zimmermann/trousers-1/items.aspx Veldig glad i palazzo bukser.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #36 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 6.22): Heihei. Jeg har gått i treningstights så lenge jeg kan huske. Jeg er sensitiv mot stramme klær (altså klær med lite stretch, treningstightser er jo tettsittende, men ikke stram). Nå er jeg passert 30, og føler meg litt flau hver gang jeg går ut i offentligheten med tights og overdeler som ikke dekker rumpa. Jeg føler at det ikke er særlig flatterende, jeg er litt for gammel og at det er litt trashy. Jeg er derfor på søken etter nye buksealternativer. Jeg er litt overvektig (bmi på 28), og har gjennomgått noen svangerskap. Jeg er derfor veldig stor rundt mage/hofte/rumpe samt øvre del av lår, har derimot veldig smale ben fra midten av låret og nedover. Er det noen som vet av litt mer «voksne», penere og behagelige alternativer til bukser, til damer med min fasong? Jeg er også veldig lav (160), men kan potensielt sy bukser kortere hvis det er helt nødvendig. Håper det er noen som har noen tips. Hater så intenst å gå i butikker og prøve, det er altså det mest deprimerende jeg gjør, da ingenting ser bra ut på meg. Takk på forhånd, om du tar deg tiden til å kommentere. Anonymkode: 4a9dc...402 Jeg er ganske lik på deg, bortsett fra at jeg ikke er overvektig. Men jeg har ekstrem eplefasong med en mage som er helt ute av proposjoner sammenlignet med resten av kroppen. Håndleddene mine er så smale at folk kommenterer det, samtidig som jeg er smellfeit over magen. Ingen rumpe og ingen lår. Hater kroppen min forøvrig. Etter mange år med leting har jeg gitt opp. Bruk skjørt som er så lange at du får dratt de opp til under puppene uten at de blir for korte, og kjoler. Finn strømpebukser som du får dratt opp på samme måte som skjørtene, uten hold in. Bukser for denne fasongen er umulig å oppdrive. Anonymkode: 48ba4...dde
AnonymBruker Skrevet 26. mai #37 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 10.29): Men det høres jo ærlig talt ut som du trenger å få deg en realitetsorientering. Du skriver at du er flau over å gå ut seende trashy ut. Du er ikke så fryktelig overvektig med 28 i BMI, du har bare ca 7kg ekstra på kroppen. Du kan ikke være "veldig stor" som du selv skriver du er. Så det eksisterer ingen grunn til å gå rundt i tights som en tenåringsjente. Ja, det blir sikkert udigg å klemme seg inn i et par 501 Levis uten noe stretch, men så finnes det ekstremt mange bukser som ikke er så stive? Lee har feks noen helt vanvittig gode jeans som har stretch herfra til månen i store størrelser. Og både Cubus, KappAhl og Lindex har bukser med mye stretch til ok priser. Du skjønner jo det er provoserende for ei med 55kg ekstra å lese mest sansynlig helt vanlig normale kvinner snakke seg selv ned som du gjør? Du har overbevist deg selv at du er svær og bare kan gå med tights liksom??? Du har født flere barn med kroppen din, vær stolt av det den har fått til og gå skamløst inn i prøverommet og prøv bukser til du finner noen. Anonymkode: 24514...994 Hei du.. Bmi godt over din og må si din reaksjon er et under for meg.. Javel, så synes du at andre ikke burde få lov p kjenne på enkelte ting du kjenner på. Men nå kan man ha bmi på 20 eller 50 og føle seg både sexy og lite lekker. Du har kanskje en høyde som gjør at Zizzi er et alternativ, mange har ikke det. Du har kanskje en kroppsfasong som gjør det lett å finne klær, mange har ikke det. Det du ikke har er retten til å være ekkel mot andre fordi deres problemer ikke er store nok for DEG! Da er det vel bare å gå ut av tråden og ikke se mer på den..? Anonymkode: 0f126...d35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå