AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:35 #1 Del Skrevet fredag kl 23:35 Jeg har Facebook, messenger, Instagram, Whatsapp og snap. Det lyser en grønn prikk når jeg er aktiv på messenger, men lurer på om folk som er pålogget messenger kan se at jeg er aktiv på fb eller noen av de andre mens de er pålogget messenger? Mvh Frøken Paranoid Anonymkode: d36a3...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Ja det kan man. Du kan skru av "vis som aktiv" om du er så paranoid... Men det er ikke noen garanti for at facebook sladrer på deg at du var aktiv for 5 minutter siden etc etc... Det er mange bugs i appene til meta. Derfor burde du egentlig ikke bruke appene om du er så paranoid. Anonymkode: 89912...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja det kan man. Du kan skru av "vis som aktiv" om du er så paranoid... Men det er ikke noen garanti for at facebook sladrer på deg at du var aktiv for 5 minutter siden etc etc... Det er mange bugs i appene til meta. Derfor burde du egentlig ikke bruke appene om du er så paranoid. Anonymkode: 89912...648 Men kan folk se at jeg er på snap, Ig eller Whatsapp når de er på messenger? Ts Anonymkode: d36a3...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå