AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Hei! Hatt en hektisk dag, og har ikke lagt mye merke til bevegelser i magen. Tenkte over det nå til kvelden, at det ikke har vært så mye. Er i uke 38. Har kjent etter 1 time nå, uten respons. Kjenner jeg synes det er vanskelig å ringe fødeavdelingen, spesielt nå klokken 01 på natta. Hva tenker dere; kan jeg sove på det? skal selvfølgelig kjenne etter en time til. redd jeg overreagerer Anonymkode: c41ab...99f
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Har du spist/drukket noe søtt og kaldt? Feks noe godis+kaldt vann, eller drukket kald brus? Og så ligget stille og kjent etter? For det er trolig det de vil be deg om å gjøre først Når det er sagt - du er i uke 38. Fokuset ditt skal ikke være om du forstyrrer føden, men om alt står bra til med lille i magen. Er du usikker ringer du føden med en gang, selv om det er natt. Anonymkode: e87e5...f39 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Okey, ts. Her vil du få et veldig direkte svar fra meg. Uansett tiden på døgnet skal du alltid kontakte føden når du ikke kjenner noe særlig med liv, spesielt ikke så nært termin. Du må faktisk tenke på barnet. Ikke at du er til bry...... Håper du kontakter føden eller har vært inne på en sjekk..... Jeg ringte jeg, med engang jeg ikke fikk respons fra babyen. Det gikk galt og hadde endt galt hos oss. Sier ikke for å skremme. Men ren fakta. Babyen sitt mønster skal ikke endres i slutten.. og at du i det hele tatt velger å spørre på internett enn faktisk å ta en sjekk, sier litt vel mye for min del. Anonymkode: dae19...c0c
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Heisann! Håper du har tatt kontakt og at alt er bra, jeg vil bare få knuse en liten myte: jeg har hørt flere ganger at folk ikke vil "plage oss midt på natta" med ting og tang - det er tullball 🥰 Vi går nattevakter, er på jobb, har betalt, er noenlunde opplagte og klar for å ta i mot! Vi jobber natt nettopp fordi ting kan skje også om natta, og man har krav på helsehjelp da også på lik linje som kl. 13 en onsdag!! Håper du ringte, de er der for deg 😊 - hilsen nattsykepleier (ikke på føden da, men likevel). Anonymkode: c3299...7ce 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Ts her! Takk for svar alle🥰 Tatt CTG og UL i dag. Alt bra, kun en veldig trøtt baby. Anonymkode: c41ab...99f 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå