AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Er islendere like glade i oss nordmenn som vi er i dem, eller er det mer som med dansker, at vi er glade i dem men at de ikke bryr seg om oss? Anonymkode: 3d30d...616 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Min islandske samboer er glad i meg som norsk ivertfall😊 Anonymkode: 850e3...fc5 1 1
Virrevirrevapp Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Tja, mange islendere er etterkommere etter folk som blei kasta ut av Norge. 1
Garden123 Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Ble behandlet veldig varmt og godt på Island som norsk i alle fall. Nordmenn og Islendinger er jo veldig like igrunn❤️
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Garden123 skrev (15 minutter siden): Ble behandlet veldig varmt og godt på Island som norsk i alle fall. Nordmenn og Islendinger er jo veldig like igrunn❤️ Ikke så like, islendingene er innovative og hardtarbeidende sitter ikke på ræva og klager og forventer å få ting servert slik som nordmenn. Anonymkode: 0b52e...377 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai Du får spørre ullgenseren din 😉 Anonymkode: f4a4d...880 2
Seff Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Nyttig info: Islendere er gensere, islendinger er folk fra Island. 2 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du får spørre ullgenseren din 😉 Anonymkode: f4a4d...880 Seff skrev (13 timer siden): Nyttig info: Islendere er gensere, islendinger er folk fra Island. Beklager så mye. Jeg satt og drøftet Deleuzes teorier om simulacra og simulacron med meg selv og nøt et bedre glass whisky samtidig som jeg skrev innlegget, så jeg var ikke 100% tilstede mentalt. Anonymkode: 3d30d...616 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Aner ikke med islendinger. Personlig har jeg ingen spesiell oppfatning av dem. Men er det virkelig sånn at danskene ikke bryr seg om oss? Jeg er glad i Danmark og synes det er trist hvis det er sånn. Anonymkode: 358d4...ac7
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Aner ikke med islendinger. Personlig har jeg ingen spesiell oppfatning av dem. Men er det virkelig sånn at danskene ikke bryr seg om oss? Jeg er glad i Danmark og synes det er trist hvis det er sånn. Anonymkode: 358d4...ac7 Danskene er mer glade i tyskerne, men trøsten får være at tyskerne ikke bryr seg om danskene heller. Anonymkode: 3d30d...616 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai Kanskje? Island er det eneste landet som har klart å holde på norrønt språk og kultur, så jeg liker Islendingene veldig godt. Tenkt hvor flott det ville vært med Islandsk i stedet for bokmål😍 Anonymkode: 31456...43a
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 20.42): Ikke så like, islendingene er innovative og hardtarbeidende sitter ikke på ræva og klager og forventer å få ting servert slik som nordmenn. Anonymkode: 0b52e...377 Ganske lik Vestlendinger da med andre ord. De første Islendingene kom jo herfra (Sunnfjord). Anonymkode: 6e3d5...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå