Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Sånne innlegg er jo helt håpløse, tro du folk vil ha en ekstra vakt som går fra 22-23 og sp fra 07-08? Ingen gidder det, og å ha ekstra folk hele skiftet er det ikke penger til. Folk som skal ha ammefri bør ikke få lov å jobbe kveld/natt, de burde konsekvent være på dagvakt der det er mest folk og lettest å tilrettlegge. Jeg hater ammefri og jeg hater de som tar ammefri så det går ut over oss andre, og det gjør du når du insisterer på nattevakt. Jada, blir nok sablet ned her, men sånne som ts er forbanne rævva drittfolk å jobbe med. Vi andre blir overbelastet fordi hun ikke kan rulle inn puppen og fore ungen flaske. Hadde du dauet i morgen hadde jo ungen overlevd, litt skriking tar ikke livet av noen. 

Anonymkode: 4a801...99a

Hvordan kan du skeive alt dette uten å kjenne hele historien. Jeg har forsøkt å få dagvakt stilling fra før jeg gikk ut i permisjon og vært enda mer på for å slippe natt før jeg skulle tilbake i jobb. Jeg forsøkte uten ammefri første vaktene men det gikk ikke. Så ba igjen om å få slippe nattevakter og gå dag heller, men ingenting ledig.

Anonymkode: ba7c5...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...