AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Er en dame jeg ser av og til. Hun går ofte i tights. Tror jeg har aldri sett en finere rumpe. Hver gang jeg ser henne tar jeg meg selv i å snu meg bare for å se på rumpa hennes. Tror jeg er veldig betatt av rumpa hennes. Tenker på den ofte. Er dette veldig rart? Anonymkode: 4791c...062
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Du er seksuelt tiltrukket av rumpa. Anonymkode: 4223e...840 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Du mister fascinasjonen for disse rumpene så fort du opplever at 10 ekstra cm med fett og muskler på rumpa tar bort halve penetreringsevnen din i de beste stillingene. Anonymkode: 6747d...547 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Jeg er dame da, men jeg blir veldig betatt av fine damerumper, ønsker meg en sånn en selv. Elsker en fin mannerumpe også, når jeg tenker meg om. Jeg tror jeg er en skikkelig rumpedame. Anonymkode: d51b5...08b 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Ikke rart, noen har kjempe fin rumpe. Anonymkode: 3b94b...58b
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er en dame jeg ser av og til. Hun går ofte i tights. Tror jeg har aldri sett en finere rumpe. Hver gang jeg ser henne tar jeg meg selv i å snu meg bare for å se på rumpa hennes. Tror jeg er veldig betatt av rumpa hennes. Tenker på den ofte. Er dette veldig rart? Anonymkode: 4791c...062 Du er betatt av rumpa hennes men ikke resten av henne? 😂 Anonymkode: b5e99...c90
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er en dame jeg ser av og til. Hun går ofte i tights. Tror jeg har aldri sett en finere rumpe. Hver gang jeg ser henne tar jeg meg selv i å snu meg bare for å se på rumpa hennes. Tror jeg er veldig betatt av rumpa hennes. Tenker på den ofte. Er dette veldig rart? Anonymkode: 4791c...062 Er dette på trening? Anonymkode: 00034...847
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du mister fascinasjonen for disse rumpene så fort du opplever at 10 ekstra cm med fett og muskler på rumpa tar bort halve penetreringsevnen din i de beste stillingene. Anonymkode: 6747d...547 Jeg kan ikke se at noen her inne har nevnt store rumper. Anonymkode: 5dd06...b5a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er en dame jeg ser av og til. Hun går ofte i tights. Tror jeg har aldri sett en finere rumpe. Hver gang jeg ser henne tar jeg meg selv i å snu meg bare for å se på rumpa hennes. Tror jeg er veldig betatt av rumpa hennes. Tenker på den ofte. Er dette veldig rart? Anonymkode: 4791c...062 Slutt å glane. Hun merker garantert at du stirrer og synes sikkert du er dritekkel. Anonymkode: e1955...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Ja. Det er det. Forelsker meg i mannerumper stadig vekk. Sprettene og fine er det mange av dem som er. Anonymkode: 946d0...ee1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du mister fascinasjonen for disse rumpene så fort du opplever at 10 ekstra cm med fett og muskler på rumpa tar bort halve penetreringsevnen din i de beste stillingene. Anonymkode: 6747d...547 Dette er selvfølgelig helt feil. Man får penetrert de tykkeste rumpene hvis man gjør det riktig. 🙄 Anonymkode: 946d0...ee1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå