Gå til innhold

Hva er så interessant med en vagina??

Anbefalte innlegg

Jeg har en selv. En vagina altså. Med ytre og indre kjønnslepper, klitotis og et hull. Synes selv ikke det er så interessant. Forklar meg; hvorfor finner DU en vagina interessant og attraktivt ??? 

Anonymkode: f832e...fb2

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842407-hva-er-s%C3%A5-interessant-med-en-vagina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de er så fantastiske i sine ulike funksjoner, og så ulike. Hver eneste kvinne har en helt unik blomst, i farger, form og hvordan den tar imot nytelse. Hva kan være kjedelig med dette? 

Anonymkode: 07fbd...d79

• Liker 1
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi de er så fantastiske i sine ulike funksjoner, og så ulike. Hver eneste kvinne har en helt unik blomst, i farger, form og hvordan den tar imot nytelse. Hva kan være kjedelig med dette? 

Ligner mer på hakket kjøttkake enn blomst.

Anonymkode: e329e...65a

• Liker 1

Annonse

For det første er det du beskriver en vulva, ikke vagina. For all del er begge deler interessante!

Som helsepersonell synes jeg det da det rett og slett er så mange ulike funksjoner, og bare helt utrolig fascinerende hva den kan få til.

Som lesbisk blir jeg tenkt av det, rett og slett. Antar du er heterofil - hvorfor synes du peniser er så interresante? ;)

Anonymkode: 6a082...441

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du 10 år?

Nei, 33. Men om man mener vulva ligner en blomst så har man aldri sett en blomst. Jeg hadde ikke likt om noen kalte fitta mi en blomst.

• Liker 2
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en selv. En vagina altså. Med ytre og indre kjønnslepper, klitotis og et hull. Synes selv ikke det er så interessant. Forklar meg; hvorfor finner DU en vagina interessant og attraktivt ??? 

Dette er jo ganske enkelt biologisk forklart. Menn er programmert til å tenne på vagina for å kunne bidra til å reprodusere. Hadde menn funnet den like lite interessant som vi heterofile kvinner syns…så hadde vi vært utdødd for lengst.

Anonymkode: 06451...1f8

• Nyttig 5

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aldri sett en kvinne beskrive vaginaen sin for et hull🤔

• Liker 1
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er veldig motivert for å oppsøke vaginaen, men rent estetisk er det mange deler av kvinnekroppen som er vakrere.

Anonymkode: 433c7...4b9

• Liker 1
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, 33. Men om man mener vulva ligner en blomst så har man aldri sett en blomst. Jeg hadde ikke likt om noen kalte fitta mi en blomst.

Aldri for sent å lære:

https://indoorgardenweb.co/flowers-that-look-like-vaginas/

Anonymkode: f04ee...e85

• Liker 4
Annonse

Det handler vel mest om at man vil markere seg i flest mulig ålreite mennesker? Og det er vanskelig å vite hvor trang og dyp en dame sitt kjønn er uten å være inne i henne. Da blir man kjent med henne på en helt annen måte enn hennes nærmeste. Sist, men ikke minst handler det nok om bekreftelse. De fleste deler sitt mest intime med et lite antall mennesker i løpet av livet. Da er det kult å være en av de få- litt som å vinne OL

Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Aldri sett en kvinne beskrive vaginaen sin for et hull🤔

Men det er jo nettopp det den er? Vagina er det samme som skjeden. Det vil si kanalen eller "hullet" inn mot livmoren. Det er der en penis kan gå inn og der babyen kommer ut ved fødsel. 

Jeg er kvinne i tilfelle noen skulle lure. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

varm, våt, glatt, trang. pluss at den tilhører en kvinne jeg er kåt på som liker at jeg har fingre, tunge eller pikk inni den.

Anonymkode: 684dd...94a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...