Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så flaut at jeg dør av meg selv, men jeg må bare ... Jeg er i starten av 20-årene og har vært sammen med kjæresten min i to år. Vi har det skikkelig bra. 

Jeg har i det siste merket at han liker krøllete hår veldig godt, og han blir liksom litt satt ut av det. Ei venninne av han hadde krøllet håret sitt en kveld og han ble helt oppslukt av det, selv om de bare har en vennskapelig tone ... Blant annet har han en stor crush på den yngre versjonen Taylor Swift. Han sier jeg likner litt på Swift, bortsett fra:

Jeg har IKKE krøller, og er brunette. Kjæresten min sier han ikke er så opptatt av hår og ser ikke forskjell på hårfarge, men det går likevel utover selvbildet mitt. Dessuten har bestevenninna mi blondt hår og krøller, og er i tillegg dritpen. Altså dette er sååå teit, men jeg føler meg bare ikke fin nok og ser for meg dem to sammen og at han bare må erstatte meg for håret mitt ... 

Altså kan noen redde det stakkarslige hodet mitt? Jeg forsvinner i en spiral av barnslig overtenking ... Eller? Noen som kjenner seg igjen eller hva som helst? TAKK. 

Anonymkode: 419a5...1e5

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Krøll håret da

Anonymkode: 33e5d...7d4

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.
Jeg gjør jo det iblant, men jeg vil føle meg bra som jeg er og ikke bli avhengig av å krølle håret.Dessuten er det ikke det samme å krølle et naturlig rett hår som å ha naturlige krøller, mener jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Han valgte deg, uten krøller. Ville vært en merkelig mann om han fant seg dame pga håret. Du er vel mer enn det. 

Anonymkode: 33e5d...7d4

• Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Mannen min elsker også krøllete hår, men han er fortsatt gift med meg som ikke har krøller. Noen dager krøller jeg håret, andre dager ikke. Han elsker meg like mye alle dager. Jeg synes jo også han er ekstra flott i dress, eller i andre spesielle antrekk. Men jeg elsker han jo like høyt ellers også, og går ikke rundt og drømmer om en mann som konstant er kledd i dress. 

Anonymkode: 743a8...e48

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh, den som hadde hatt bekymringene fra starten av 20-årene igjen 😅

Ta en permanent.

Anonymkode: 165b2...677

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Krøller er litt kult, men utgjør en mer diffus innramming av ansiktet. For mange vil derfor slett hår fungere bedre.  Jeg mener at ansikt med mindre sminke vil trenge strammere innramming, og at de fleste damer i slike settinger bør ha slett hår. Jeg mener også at sminkede damer vil «tåle» mer diffus innramming.

Hva om du krøller håret neste gang dere skal ut? i kombinasjon med mer sminke (og sexy oppførsel!) vil han trolig reagere positivt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk, dere!! Haha ler av hele greia ... 
Det jeg egentlig bekymrer meg mest for er at bestevenninna mi har DET håret og jeg blir en skygge til sammenligning. Det er nesten så jeg bare gir ham til henne, liksom ... Hvor mye har hår å si liksom? Noen menn som har erfaringer her?

TAKK!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for all støtte haha!! Kjekt å høre synspunkt og erfaringer. Det skal også sies at jeg liksom ikke vil krølle håret heller, fordi vi har snakket om dette (på en ok måte) og han skjønner hvorfor jeg gjør det. Men jeg gjør det så sjeldent at jeg vet jeg gjør det for min egen del ... Det hadde føltes feil å ta permanent, men det frister såååå mye. Jeg vurderer å investere i en krølltang, men føler meg også teit som gjør det. Altså æsj for et hode jeg får av det her ... Blir gærn. 

AnonymBruker
Skrevet

Eg er dame, og heterofil, men eg blir også litt "satt ut" av kvinner med stort, flott krøllete hår. 

Er rett og slett bare så nydelig. 

Anonymkode: 24771...867

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Om man har krøllet eller stritt hår er vel det minste problemet og det finnes mange løsninger for å få mer krøller/fall i håret. Jeg bruker sånne under i fuktig hår og håret får fine krøller når det er tørt og jeg tar dem ut. Har du dårlig tid bruker du føner.

Så og si ingen mennesker er perfekte og etterhvert som tiden går blir du tryggere på at det er deg han elsker som du er. Krøller betyr ingenting i det hele.

IMG_4091.webp

Anonymkode: 0660d...47b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her. Takk, dere!! Haha ler av hele greia ... 
Det jeg egentlig bekymrer meg mest for er at bestevenninna mi har DET håret og jeg blir en skygge til sammenligning. Det er nesten så jeg bare gir ham til henne, liksom ... Hvor mye har hår å si liksom? Noen menn som har erfaringer her?

TAKK!

Så lenge du ikke klipper kjærringsveis så er menn fornøyde med håret til dama 

Anonymkode: 736f2...384

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håret er faktisk ikke en evig ting, du kan jo miste håret. Tror du ikke han hadde likt deg lenger da, han hadde jo det, han hadde ikke brukt to år av livet sitt på en brunette med stritt hår om en dame med Taylor Swift hår var tingen.

Anonymkode: c5be2...5bf

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hår er det mest forgjengelige som finnes på kroppen. Det kan du gjøre alt med uten å egentlig skade det. Etter noen år har du et helt nytt hår. 

Jeg hadde skjønt det om det var kropp eller ansiktstrekk du pratet om. Men her syns jeg du (med dine ord) faktisk er litt barnslig. 

Anonymkode: 6a03c...e1c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det håret som er det reelle problemet her, eller er du litt bekymret eller sjalu for at venninnen din skal prøve seg, så hun er en trussel på et vis?

Anonymkode: 0be23...0c5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takktakktakk, trenger dette faktisk! Jeg bare vet ikke hvor lenge jeg klarer å tro på det før det glir tilbake til teit overtenking. 

Problemet er at venninna mi faktisk har flørtet med typen min og lagt an på ham (jeg har tatt en prat med henne). Jeg har vurdert å kutte henne ut og alt det der, men ønsker ikke å gå i detalj på akkurat den biten. Kjæresten min har nesten blitt sint på henne og vil ikke ha noe med henne å gjøre (men jeg tror ikke helt på det og overanalyserer og ser for meg at han egentlig vil ha henne og alt det der). Jeg har bare blitt opphengt i at jeg ser for meg dem to sammen - etter at hun har prøvd seg og tror at hun kan få ham (selv om jeg vet det ikke er reelt). Han synes hun er ekkel og ser ekkel ut, selv om hun fra andre ståsteder er veldig pen og alt det der. Jeg vet ikke - jeg er egentlig ikke en sjalu person i det hele tatt, men etter et par hendelser så har jeg fått et oppheng i det. Jeg vet ikke hva det er, jeg bare føler meg ikke bra nok ... 

Det er litt komplekst, og som dere ser har jeg en del følelser rundt det. Jeg hater å si at jeg er sjalu, men alt i alt har jeg vel endt opp med å bli det uten grunn. Jeg har mange venninner med krøller, og jeg føler ingen trussel fra dem eller noen andre selv om de også er smellvakre. Det er et eller annet som henger over meg og forstyrrer meg helt. Jeg vet jo kjæresten min vil ha meg, men er redd han samtidig ikke tør å slå opp ... Jeg har så vidt snakket med kjæresten min om det, men ingenting går inn på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Såå; takk for spørsmålet ditt ^ ... Det er litt mer komplekst enn det først ble fremstilt som. : -)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Faktisk tror jeg ikke at jeg har opplevd sjalusi før dette ... Altså det er jo ikke rart så glad jeg er i ham, men jeg stoler jo egentlig veldig på han også ... 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har en greie for kort hår på damer. Jeg har hår ned til rævva:P Gift er vi nå likevel.

Man er jo glad i partneren som en helhet, ikke fordi de mangler et og annet trekk. Jeg skal innrømme jeg liker mørke menn, men min X var naturlig platinablond, og vi var sammen i nesten 10 år. Det var ham som helhet som var tiltrekkende.

Anonymkode: 1436c...0cf

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er kjerringsveis?

Anonymkode: 695e8...ade

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...