AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden To ganger har jeg nå fått match med noen på Tinder uten at jeg har swipet verken til høyre eller venstre. Er det en bug? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 86ff7...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): To ganger har jeg nå fått match med noen på Tinder uten at jeg har swipet verken til høyre eller venstre. Er det en bug? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 86ff7...621 Er det match eller kun likes? Skal jo ikke være mulig å matche uten at begge har likt hverandres profiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Jeg fikk dette da jeg hadde kommet borti ett eller annet og plutselig var kommet innpå det explore-greiene. Da hadde jeg plutselig en match fra en jeg absolutt ikke hadde sveipet på. Elendig forklart av meg, men jeg har ikke sjekket det ut med viten og vilje verken før eller etter, hehe. Anonymkode: 2e92d...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Mulig det er en ny egenskap menn kan betale for, og så håper de at ingen legger merke til det. Anonymkode: e1548...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden remix2020 skrev (9 timer siden): Er det match eller kun likes? Skal jo ikke være mulig å matche uten at begge har likt hverandres profiler Det var en match. Jeg er mann, og har ikke betalt noe. Anonymkode: 86ff7...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå