Gjest miss x Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 Er det vanlig å slikke hverandre rundt anus? Jeg syns det er deilig selv, men har ikke særlig lyst å slikke andre... :oops: Har ikke sansen for anal sex, men syns det er et flsomt områd.. på utsiden.. hva syns dere? Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Er det vanlig å slikke hverandre rundt anus? Jeg syns det er deilig selv, men har ikke særlig lyst å slikke andre... :oops: Har ikke sansen for anal sex, men syns det er et flsomt områd.. på utsiden.. hva syns dere? Miss X Nå er det faktisk slik at leger anbefaler at man ikke gjør det, fordi det er lett å få i seg tarmbakterier uansett hvor nøye man vasker seg. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg det er motbydelig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. november 2002 #3 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har ikke gjort dette med noen jeg har hatt sex med.. Det er vel ikke akkurat motbydelig, men tanken tenner meg ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss X Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Skjønner at noen syns det er motbydelig. trodde også jeg selv syntes det før jeg prøvde det selv.. Tror no de fleste syns det er deilig, hvis de hadde slappet av, ikke følt seg skitten, og at det er tabu. Hvis mannen (evt. dama) har lyst å prøve, si ikke nei! Det er verdt å prøve. Men som sagt, jeg har ikke lyst å slikke andre selv. kansje jeg får det engang, om jeg har en renslig kjæreste som tenner meg, og som jeg vil vise noe nytt? Nytt er bra. Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pp Skrevet 21. november 2002 #5 Del Skrevet 21. november 2002 Det er tarmbakterier i analen, men de er ufarlige hvis man ikke da har analsex og så flytter finger eller penis over i vagina uten å rengjøre. Da KAN man få infeksjon i musa, understreker KAN!!! I mitt forhold har vi hatt mye analsex, og ingenting har gått galt. Analsex er i ferd med å bli mindre tabu og er ikke farlig altså. Det å bli slikka rundt anus er noe mange jenter og gutter liker, og noen helsefare i det kan jeg ikke se. Folk er bare så forutinntatte på dette området.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #6 Del Skrevet 21. november 2002 Det er deilig både å slikke og bli slikket ... for begge ... synes vi, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2002 #7 Del Skrevet 21. november 2002 *rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 21. november 2002 #8 Del Skrevet 21. november 2002 Kjæresten min liker å gjøre det på meg, men ærlig talt så er ikke det greia for meg. Det er verken ubehagelig eller ekkelt, bare litt... spesielt. Så lenge han tenner så på det er det ok for meg, men jeg hadde ikke savnet det om han sluttet. Visstnok skal det være fare for smitte, men han har ikke blitt syk ennå. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. november 2002 #9 Del Skrevet 21. november 2002 Miss-X. Jeg kan love deg at jeg hadde skreket høyt og tydelig om kjæresten min hadde foreslått dette for meg. Jeg vil ikke engang prøve for å se om jeg liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå