AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Jobber som mellomleder i et stort privat konsulentfirma. Har mye ansvar for både små og større prosjekter. Er også mamma for to barnehagebarn. Er det bare jeg som føler hjernen koker og at jeg føler jeg er litt på vippen til å miste kontroll på jobb? Før hadde man bare ett lederansvar, mens nå føler jeg at jeg i tillegg styrer familiebedriften hjemme. Barna må ha riktige klær i bhg, matpakker må lages, det må være rent undertøy i skuffene, rydde unna for små klær / ta frem neste størrelser, passe på å huske når det er turdager, når det er fotografering i bhg osv osv. Ammer minste enda også. Noen andre som også merker at dette går utover jobben?? At hjernekapasiten liksom er brukt opp og det er lettere å glemme ting / ikke ha like god kontroll som da man kun hadde «én jobb»? Anonymkode: a3902...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Ja, og jeg har aldri fungert på ditt nivå i utgangspunktet Anonymkode: 90f5a...ca7 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Ja! Men «kjøp» deg fri hjemme og ansvarliggjør mannen. Vi har en jente på vgs som jobber som hushjelp hos hos, hun kommer innom en dag i uka og tar seg av alle tidstyver som bretting og sortering av klær, og annet rydding og organisering i hjemmet. Dette koster ikke all verden og hjelper godt på. Anonymkode: 5a03d...740 4